Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ten einde raad klop ik aan.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ten einde raad klop ik aan.

Hart kloppingen en bijna een echtscheiding waren het gevolg van een zeer slecht lopende computer.
    Dus de gehele computer maar helemaal leeg gehaald en alles er maar opnieuw opgezet.
    Tevens er maar wat geheugen bij geprikt ( nu 1024 ipv 256 mb)
    MAARRRRrrrrrr hij loopt nog steeds niet lekker.
    Kan er daarom iemand naar het volgende logje kijken
    Dit scheelt straks advocaat kosten en een boedel scheiding.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
    Scan saved at 21:00:43, on 5-4-2008
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
    Boot mode: Normal

Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
    C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
    C:\WINDOWS\Anvshell.exe
    C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smtray.exe
    C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
    C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
    C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
    C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
    C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\Program Files\IncrediMail\bin\ImApp.exe
    C:\Program Files\FireTrust\MailWasher Pro\MailWasher.exe
    C:\Program Files\IncrediMail\bin\IncMail.exe
    C:\Program Files\LimeWire\LimeWire.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://mystart.incredimail.com/english
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [Anvshell] C:\WINDOWS\Anvshell.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
    O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
    O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smtray.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [ZoneAlarm Client] "C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
    O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
    O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\Program Files\IncrediMail\bin\IncMail.exe /c
    O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')
    O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
    O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
    O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
    O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
    O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
    O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
    O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
    O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe

--
    End of file - 3805 bytes

Logje is schoon.

Wat voor problemen ondervind je dan?

Comment

Sorry dat ik zo laat reageer.
      Maar de problemen zijn dat ik niet met firefox en met exlorer kan werken.
      Omdat de pagina's gewoon vast staan.
      Zelfs het pijltje van de muis kan je niet bewegen.
      En als ik bv numlock inschakel op mijn toetsenbord dan werkt dat ook niet.
      Alles staat vast, kan dan zelfs geen programma's afsluiten dmv ctrl-alt-del
      het enig dat ik dan kan doen is de stekker uit de pc halen en even wachten.

Comment

Wel vreemd dat je deze problemen hebt na een verse installatie, zelf ben ik dan geneigd te denken dat je een slechte HD hebt met veel bad sectors of ergens een verkeerde driver gebruikt o.i.d?

Probeer dit eens:

Download Dial-a-fix-2006 en pak beide bestanden in hun eigen map uit naar je Bureaublad.
        • In de map Dial-a-fix-v0.60.0.24, dubbelklik op Dial-a-fix.exe
          In het venster dat opengaat, klik onderaan op het icoontje met het dubbele groene vinkje (check all).
          Klik daarna op "GO" en laat de tool alle instellingen terugzetten.
          Sluit dit venster na afloop door onderaan op "Exit" te klikken.

Comment

Presies gedaan zoals jij zei.
          Maar het programma stopt en ik krijg dan de mededeling :

STOPPING CRYPTSVC.....

Dus er klopt iets niet

Comment

Probeer hem nog een keer, eventueel ook een keer in veilige modus.

Doe daarna dit:
            Download Combofix eens en maak daar een logje mee, post dat in je volgende bericht.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X