Mededeling

Collapse
No announcement yet.

explorer.exe

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• explorer.exe

ik heb dus een serieus probleempje!! als ik op mijn pc naar deze computer wil gaan dan krijg ik de volgende error : explorer.exe klasse kan niet worden gerregistreerd!! en ik krijg ook een error van wininit.dll kan niet worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. nu is het zo ik denk da ik last heb van spyware maar nu dak ni alle bewerkingen kan uitvoeren nu denk ik dus al maar dat ik deze pc ni kan openen en als ik soms in een progje zit dan wordt het afgebroken omdat ik noraal gezien deze comp ni kan openen. kan iemand me aub helpe? mvg van bart

dit heb ik ook alleen bij meerdere proggramm's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bart 16 Bekijk Berichten
      ik heb dus een serieus probleempje!! als ik op mijn pc naar deze computer wil gaan dan krijg ik de volgende error : explorer.exe klasse kan niet worden gerregistreerd!! en ik krijg ook een error van wininit.dll kan niet worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. nu is het zo ik denk da ik last heb van spyware maar nu dak ni alle bewerkingen kan uitvoeren nu denk ik dus al maar dat ik deze pc ni kan openen en als ik soms in een progje zit dan wordt het afgebroken omdat ik noraal gezien deze comp ni kan openen. kan iemand me aub helpe? mvg van bart

Sinds hoe lang bestaat dit probleem? Recentelijk ontstaan?
      Zoja, heb je, voor deze problemen zijn ontstaan, iets gedownload oid?

Met vriendelijke groet,
      Blackbird
      Last edited by Blackbird; 16-04-08, 18:18.
      Met vriendelijke groet,
      Blackbird

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X