Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Popups

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Popups

ik heb percies het zelfde probleem. Als ik de programmattjes wil laten runnen die hierboven staan krijg ik de melding dat er een parameter fout is en moet ik steeds doorgaan, doorgaan klikken om het te eindigen. uit eindelijk na 30 maal klikken krijg ik wel de melding dat er iets iets gedeleted is.
    Ook kan ik systeemherstel niet meer gebruiken. zelfs als ik terug ga naar een punt in februari, dan nog zegt het programmaatje dat er geen systeemherstel mogelijk was.
    Mijn virusscanner(avast) kan niets vinden en heb er ook al spybot op los gelaten maar ook hier krijg ik de melding dat een fout met de parameter is opgetreden.
    Hoe kom ik van die vervelende popups af.
    Hier mijn hijack-log
    Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
    Scan saved at 22:23:51, on 13-4-2008
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640)
    Boot mode: Normal

Running processes:
    H:\WINDOWS\System32\smss.exe
    H:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    H:\WINDOWS\system32\services.exe
    H:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    H:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    H:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    H:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    H:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
    H:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
    H:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    H:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LVMVFM\LVPrcSrv.exe
    H:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LVCOMSER\LVComSer.exe
    H:\WINDOWS\Explorer.EXE
    H:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    H:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
    H:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
    H:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LVCOMSER\LVComSer.exe
    H:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
    H:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
    H:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
    H:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
    H:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe
    H:\Program Files\Logitech\QuickCam\Quickcam.exe
    H:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
    H:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
    H:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
    H:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
    H:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    H:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
    H:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtMng.exe
    H:\Program Files\Philips\VOIP321\VOIP321.exe
    H:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosA2dp.exe
    H:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHid.exe
    H:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtHsp.exe
    H:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\tosOBEX.exe
    H:\Program Files\Common Files\Logishrd\LQCVFX\COCIManager.exe
    H:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\tosBtProc.exe
    H:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
    H:\Program Files\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
    H:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
    H:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
    O2 - BHO: Adobe PDF Reader Help bij koppelingen - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - H:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - H:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
    O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - H:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [avast!] H:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] H:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] H:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] H:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "H:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [LogitechCommunicationsManager] "H:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [LogitechQuickCamRibbon] "H:\Program Files\Logitech\QuickCam\Quickcam.exe" /hide
    O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
    O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "H:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] H:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "H:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
    O4 - HKCU\..\Run: [LDM] "H:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe"
    O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] H:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "H:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] H:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] H:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')
    O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] H:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
    O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] H:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
    O4 - Startup: VOIP321.lnk = H:\Program Files\Philips\VOIP321\VOIP321.exe
    O4 - Global Startup: Bluetooth Manager.lnk = ?
    O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = H:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
    O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - H:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - H:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
    O9 - Extra button: In weblog opnemen - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - H:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: &In weblog opnemen met Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - H:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
    O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - H:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - H:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - H:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O10 - Unknown file in Winsock LSP: h:\windows\system32\nwprovau.dll
    O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://gfx2.hotmail.com/mail/w2/resources/MSNPUpld.cab
    O18 - Protocol: bwfile-8876480 - {9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - H:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll
    O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - H:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
    O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - H:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
    O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - H:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
    O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - H:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
    O23 - Service: LVCOMSer - Logitech Inc. - H:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LVCOMSER\LVComSer.exe
    O23 - Service: Process Monitor (LVPrcSrv) - Logitech Inc. - H:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LVMVFM\LVPrcSrv.exe
    O23 - Service: LVSrvLauncher - Logitech Inc. - H:\Program Files\Common Files\LogiShrd\SrvLnch\SrvLnch.exe
    O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - H:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
    End of file - 6883 bytes

Wie helpt mij. Internet gaat echt nu zo langzaam.

Download Deckard's System Scanner naar je Bureaublad.
    • Sluit alle toepassingen en vensters.
    • Dubbelklik op dss.exe om het te activeren, en volg de aanwijzingen.
    • Wanneer de scan volledig is, zal een tekstbestand - main.txt - openen.
    • Kopieer (Ctrl+A gevolgd door Ctrl+C) en plak (Ctrl+V) de inhoud van main.txt in je volgende antwoord evenals extra.txt.

Opmerking: Sommige firewalls kunnen waarschuwen dat sigcheck.exe probeert verbinding te maken met het internet
    - zorg dat sigcheck.exe toestemming krijgt om dit te doen !
    Tevens kan het gebeuren dat je Antivirus DSS als verdacht aangeeft, of zelfs probeert te verwijderen.
    Laat je Antivirus dit niet verwijderen ! (In dit geval is het misschien beter om tijdens de scan van DSS je Antivirus even uit te schakelen)

Comment

Het is door jullie hulp allemaal opgelost, Thank´s

Comment

Oh ja

Dat is mooi om te horen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X