Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mirar Toolbar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mirar Toolbar

Ik heb onlangs perongelijk een Mirar Toolbar geïnstalleerd. Deze toolbar opent steeds vervelende pop-ups met informatie over vakanties, pokeren etc. Ik heb al op vele sites gezocht hoe ik het weg kan krijgen en ben uiteindelijk hier beland. Kunnen jullie me helpen?

ps. ik weet dat dit een veel voorkoment bericht is en heb daarom het verhaal kort gehouden

bij voorbaat dank

Download: RVAXO.exe
    • Sla het bestand op je bureaublad op, dubbelklik het en kies voor "Unzip" om het uit te pakken.
    • Start de computer in veilige modus.
    • Open nu de map RVAXO op je bureaublad en dubbeklik RunMe.cmd
      Er zal een cmd-schermpje openen, daarin zullen snel enkele regels over niet gevonden bestanden voorbijkomen, dit is normaal.
    • Mogelijk start er ook een uninstaller van een rogue scanner op, sluit deze niet af maar volg eventuele aanwijzingen en laat deze gewoon zijn werk doen.
    • Daarna zal je PC herstarten, laat hem nu weer in normale modus starten. Na de herstart opent het cmd-venster van RVAXO opnieuw.
      Laat deze lopen en wacht tot er een logfile opent: C:\RVAXO-results.log
    • Herstart je computer niet vanzelf, of start de tool niet na de reboot, doe dit dan handmatig.
    • Post de inhoud van de logfile in je volgende bericht.

Download Deckard's System Scanner naar je Bureaublad.
    • Sluit alle toepassingen en vensters.
    • Dubbelklik op dss.exe om het te activeren, en volg de aanwijzingen.
    • Wanneer de scan volledig is, zal een tekstbestand - main.txt - openen.
    • Kopiëer (Ctrl+A gevolgd door Ctrl+C) en plak (Ctrl+V) de inhoud van main.txt in je volgende antwoord.

Opmerking: Sommige firewalls kunnen waarschuwen dat sigcheck.exe probeert verbinding te maken met het internet
    - zorg dat sigcheck.exe toestemming krijgt om dit te doen !
    Tevens kan het gebeuren dat je Antivirus DSS als verdacht aangeeft, of zelfs probeert te verwijderen.
    Laat je Antivirus dit niet verwijderen ! (In dit geval is het misschien beter om tijdens de scan van DSS je Antivirus even uit te schakelen)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X