Mededeling

Collapse
No announcement yet.

118 trojaanse paarden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 118 trojaanse paarden

Hallo,

Ik heb een computer die net een melding gaf dat er 118 trojaanse paarden op stonden. Helaas kan ik hierdoor niet meer op internet, dus kan ik ook geen goede virusscanners en vooral cleaners downloaden. Hoe los ik dit op?? En hoe kan ik toch een Hijack log plaatsen van deze computer zonder verbinding te hebben?

Hoe kan je dit bericht typen zonder internetverbinding?
    Ik neem aan via een andere computer.

Dan kan je een logje van Hijackthis toch ook met een floppy of een USB-stick overzetten naar een andere computer?

Comment

Helaas... ik krijg hem nu helemaal niet meer opgestart, de computer sluit zich zelf meteen af. Veilige modus, of eerdere instellingen lukt ook niet. Kan ik de computer helemaal cleanen met een windows cd? Er staan namelijk geen belangrijke bestanden op.

Comment

Dan zou ik gewoon een format en volledige nieuwe installatie doen.

Comment

En hoe krijg ik dat voor elkaar?

Comment

Misschien heb je hier wat aan:

Comment

Helaas is de computer nogsteeds niet gemaakt. Ik heb per ongeluk iets bij beeldschermresolutie veranderd waardoor die nu helemaal niet in windows meer kan komen.
              We krijgen de melding: Out of range. Hoe lossen we dit op? De windows cd paktie niet, een ander beeldscherm ook niet. Wat kunnen we in de setup veranderen?

Comment

Beeldschermrosoluties wijzigen:
                Rechtsklik Bureaublad>Eigenschappen>Instellingen>Beeldschermresoluties wijzigen (bij mij 800 bij 600 pixels) en Kleurkwaliteit 32 bits> Toepassen en Ok.
                A.H.
                Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
                maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

We kunnen niet in windows zelf. Hij laad tot de er windows verschijnt en gaat krijgt dan de balk die rond gaat draaien. Wanneer het moment is dat hij het bureaublad zou moeten krijgen komt de melding out of range. We kunnen dus niet via instellingen iets veranderen. Alleen in het setup-gedeelte voordat we het windows scherm krijgen.

Comment

Wanneer je in het Setup gedeelte gaat naar Advanced Bios Features en First Boot Device verandert in CDROM>F10:save>esc en daarna installatie CD plaatst en opnieuw opstart, wordt dan de CD wel gepakt?
                    A.H.
                    Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
                    maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Ja! Hij pakt hem nu gelukkig wel . Zal hem gewoon opnieuw installeren. Daarna zal ik even laten weten of er andere problemen zijn.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X