Ik heb 2 virussen op me computer, die ik gekregen heb toen ik Camtasia downloade via bittorrent. Het zat wss in de key voor camtasia. Als ik me pc opstart dan zijn ze er, en krijg ik waarschuwingen van NOD32 dat er een virus op mijn pc zit, en dan doe ik kopieeren naar quarantaine en verwijder. Dit helpt jammer genoeg niet. Ik blijf de waarschuwingen krijgen. Als ik namelijk op verwijder druk, dan krijg ik: Bestand awXLsd3x.dll [ ofzoiets, WEL .dll ] wordt verwijderd bij de volgende herstart. Helaas, dan is het ook nog niet weg. Scannen met NOD32, dus me hele pc scannen, helpt ook niet. Ik heb tot nu toe HITMAN PRO geprobeerd, helpt ook niet, en net nog Avast, wat ook niet helpt
Het virus is nogal irritant, aangezien er ook spyware aan vast zit. Als ik op een site kom laad de pagina eerst een aantal keer, want hij wil een andere reclame erop doennatuurlijk. De reclame gaat van : CLICK HERE TO SCAN AND CLEAN YOUR PC! tot reclame voor sekssites. Het rare van het virus is, is dat soms al mijn pc lagt, dan gaat de werkbalk weg. En dan ineens is het virus ook weg :S Ik kan dan gewoon weer alles doen. Als het virus wel actief is, dan kan ik niet op Google zoeken,en sommige sites niet bezoeken, wat het dus nog moeilijker maakt.
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven, en dat iemand me kan helpen

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven, en dat iemand me kan helpen

Comment