Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HI5 nog steeds online??? - redirected Ztomy

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• HI5 nog steeds online??? - redirected Ztomy

Hi,

Sinds vanochtend kan ik de site www.hi5.com, niet meer bereiken. Welke link ik ook kies (mainpage, eigen profiel, profiel vrienden) , ik word doorverwezen naar een of andere site met naam:

Ook al google ik hi5 op, dan word ik wederom direct doorverwezen naar deze site van network solutions!!!

Probleem speelt zich pas vanaf vandaag af. En doet zich voor zowel in IE als in Firefox. Op mijn netwerk zijn er 3 pc's, en op elke pc word ik doorverwezen naar Ztomy.

Ik heb geen enkel ander probleem met het bezoeken van andere site's. Dus alleen bij HI5. Voor zover ik weet is de site gewoon online? Kan iemand dat verifieren.

Op 2 pc's heb ik inmiddels Avast / Spybot S&D / Lavasoft laten draaien, maar geen meldingen van spyware etc...

Router gereset, ook geen nut.

iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
    en waarom word ik direct doorverwezen "naar Zytom van Network Solutions". Is mijn netwerk ineens bij hun geregistreerd in een of ander database??

Probeer het is zo: 66.218.161.133 of: http://66.218.161.133/friend/display...d=awq5co2yvLya dan kom je ook uit op die website.

Comment

Hi metroid,

ik kom zo wel op die hoofdpagina..
      maar na het inloggen word ik weer doorverwezen naar Ztomy

dus helaas heeft deze oplossing niet het gewenste effect...

kan jij wel gewoon site bezoeken?
      Last edited by forza82; 08-05-08, 14:31.

Comment

Hier werkt die site gewoon goed (zowel in IE als Firefox)

Probeer dit eens:

Download ATF cleaner (gemaakt door Atribune)

Belangrijk: Sluit al je browservensters af,voor dat je het tooltje zijn werk laat doen.

Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.
        Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.
        Klik op de knop Empty Selected.

Het volgende doen als je ook FireFox als browser hebt:
        Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.
        Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
        (dit haalt het vinkje weer weg bij "Firefox saved passwords")

Het volgende doen als je ook Opera als browser hebt:
        Klik op tabblad "Opera", plaats een vinkje bij Select All.
        Wil je de door Opera opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
        Ga naar het tabblad "Main" en klik op de knop Exit om het programma af te sluiten.

Heeft dit geholpen?
        Last edited by metriod; 08-05-08, 14:35.

Comment

Aardig wat schoongemaakt

Maar wederom geen success......
          Ik snap hier echt helemaal niets van...

Ik had nog nooit van Ztomy gehoord, tot dag van vandaag..
          en idd, blijkbaar zijn er geen "problemen bij HI5 zelf"..

maar toch word ik automatisch doorverwezen.. op alle pc's binnen netwerk...
          hoe is dat mogelijk?

Comment

Probeer dit eens: (op alle pc's)
            (sluit je browser(s) eerst even af)

Start > uitvoeren > cmd > in het dos schermpje wat opent dit invullen/kopieren/plakken: ipconfig /flushdns > klik enter en sluit het schermpje af.

Kijk of de site nu wel werkt.
            Last edited by metriod; 08-05-08, 15:28.

Comment

Hi Metroid..

Ik heb Hi5 een mailtje gestuurd:

Zoals op een ander forum was aangegeven, schijnt er gerommeld te zijn met "javascript" code, van specifieke toevoegingen op de site. Waardoor ik, en blijkbaar een aantal andere leden, geen toegang hadden tot de site. En direct werden doorverwezen.

Kreeg een mailtje terug:

Thank you for contacting us and reporting this issue. At hi5 we do our best to maintain a safe and secure online experience. We sincerely appreciate our members' assistance with our efforts.

We're sorry you've had trouble connecting to hi5. We have been working on the problem you are reporting and it should be resolved now. However, your Internet Service Provider may not have the updated address information for hi5 for 1-2 days. Please try again to connect to hi5 after 1-2 days.

Thanks for your report and patience. We're sorry for this inconvenience.

Please feel free to reply to this email if you have any additional questions or concerns.

Sincerely,

Mario
              hi5 Support

Dus nog even afwachten. Ik heb weleens te maken gehad met malware, spyware en virussen. Maar een dergelijke "javascript breach" zgt me niet zo veel. Tis in ieder geval wel efficient

Comment

Hoi,

Inderdaad even afwachten,mocht het nu na die 2 dagen nog niet terug werken,dan kan je (al is het alleen ter controle) op virussen/spyware scannen in veilige modus. Draai in veilige modus ook even ATF cleaner (zie #4)
                Last edited by metriod; 09-05-08, 09:38.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X