Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Advertentie-virus"

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• "Advertentie-virus"

Hallo allemaal,

Nadat ik van alles had geprobeerd en toen besloot dat het wel een virus moest zijn, ben ik op dit forum uitgekomen. En ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb namelijk het idee dat er een virus op computer zit; mijn bureaublad is veranderd in een grote advertentie van een of andere gezellige firma:

Ik kan hiet veranderen in mijn normale achtergrond. En ik heb ineens ook allemaal icoontjes op mijn desktop staan van allerlei "Today's". Zelf weet ik niet meer waar ik moet beginnen. Ik heb al eens eerder een virus gehad op een vorige computer, wat niet meer te redden was. Sindsdien ben ik als de dood voorvirussen. Deze pc is pas een paar maanden oud. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Ik ben erachter gekomen dat er een programma op mijn computer staat dat "Deewoo Network Manager" heet, en er voorheen nog niet opstond. Daarnet kreeg ik ook een pop-up van Deewoo. Als ik dit programma wil verwijderen, krijg ik de mededeling dat het zo zou kunnen zijn dat mijn computer niet meer werkt als voorheen. Een loze waarschuwing of kan ik het beter niet verwijderen? Wat vinden jullie?

Comment

Welkom op Nucia WouterE

Plaats maar even een logje,dit gaat alsvolgt:

Lees eerst de handleiding van HijackThis:

Lees dan het volgende bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:

Vermeld ook daar je probleem erbij.

Hou er rekening mee dat het soms druk kan zijn in de HijackThis sectie,en dat je dus niet gelijk geholpen wordt. Heb dus geduld.
      Zodra je in de HijackThis sectie verder geholpen wordt,mag je hier linksboven de vraag op opgelost zetten.

Succes,

Metriod

Comment

Hallo Wouter,

Weet een gewone virusscanner of spyware scanner geen raad met Deewoo?
        Krijg je geen mededeling als je op malware scant?

Groetjes,

Riccardo

Comment

Ik denk niet dat een virus/spyware scan,al de problemen van Wouter oplost.
          Inmiddels heeft Wouter een logje geplaatst en wordt al geholpen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X