Mededeling

Collapse
No announcement yet.

scvhost.exe virus? onmogelijk hijackthis te runnen.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• scvhost.exe virus? onmogelijk hijackthis te runnen.

Hallo allemaal,

ik heb sinds 3/4? dagen een virus op mijn computer (post nu vanaf mijn laptop).
    Probleem is dat ik door het virus niet toekom aan het draaien en posten van een hijackthis log in de daarvoor bestemde sectie.
    Om het beknopt te houden: Ik kom zeg maar niet toe aan het downloaden van hijackthis (virus/spyware vertraagt mijn computer zo erg dat dit al onmogelijk wordt).

Nu kan ik het met een memorystick proberen alleen ben ik dan bang dat wanneer ik deze van mijn besmette computer in mijn laptop doe ik het virus op beide computers verspreid. Bestaat deze mogelijkheid?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

TVR.

Edit: Ik heb trouwens wel al wat ervaring met het verwijderen van spyware en virussen, maar dit gaat mijn pet te boven.

Even nog wat technische informatie
    Windows XP Home
    Avast Antivirus 4.8
    Sygate Firewall
    Smitfraudfix al geprobeerd in veilige modus

Tevens zie ik net in een bootscan (door Avast) dat de Trojan win32:[email protected] gevonden is.
    Verder weet ik ook nog het bestand waardoor ik geinfecteerd ben geraakt, mocht dit van enig belang zijn.
    Last edited by TVR; 22-05-08, 16:05.

Al geprobeerd om in veilige modus een logje met Hijackthis te maken?

Comment

je bedoelt hijackthis van de laptop op de memory stick en dan in veilige modus de log te maken en die hier posten.

slimme omweg, bedankt ik ga het nu proberen!

Comment

Het is me gelukt, ik plaats de hijackthis og nu in het daarvoor bestemde forumgedeelte.

Comment

Prima, ik had hem al gezien

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X