Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helemaal vol met Trojaanse paarden, spyware, tracking cookies

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Helemaal vol met Trojaanse paarden, spyware, tracking cookies

Geachte heer/mevrouw,

Ik probeer mijn neef te helpen met zijn computer.
    Er staat XP op geinstalleerd, en hij had daarbij een hele verouderde AVG virusscan draaien. Nu is er iets met active-X want hij schakeld automatische updates niet in en daardoor kan hij ook geen softwareupdates downloaden. Ik heb ook via uitvoeren => services.msc eea proberen aan te passen, maar dit lukt me niet.
    Ik heb gisteren de oude AVG eraf gehaald en de laatste versie geinstalleerd - en hij deed daar meer dan 4 uur over en er kwam een waslijst aan infecties etc naar boven - niet te kort. Vandaar dat ik ook niet wist onder welk topic ik deze tread moest plaatsen - er zit echt vanalles op!! Ook heeft hij zijn virusbeveiliging en windowsfirewall draaien naast de AVG - daar moet er toch eentje van uit worden gezet? Ook dit lukt me niet.
    Het is heel moeilijk om te internetten en ook hotmail openen gaat nauwelijks tot niet.
    Zij zijn nu in Oostenrijk en ik pas op de honden en hoop voor hun en hun band dat we die computer nog kunnen redden.
    Wie wil ons helpen?

Met vriendelijke groet, CUCS

ps ik heb nog geen HJT-log geplaatst omdat ik niet weet of dit
    mag
    Last edited by CUCS; 27-05-08, 12:17.

tuurlijk mag jij een logje plaatsen en met 115 berichten weet je vast wel hoe het hier werkt
    "Een winnaar is iemand die verliezers helpt."

Comment

Het lukt me maar niet om Spybot te downloaden - hij is al meer dan anderhalf uur bezig..

Logje verwijderd.
      Last edited by smeenk; 27-05-08, 18:37.

Comment

Wel het logje in het juiste forum gedeelte plaatsen

Comment

Hoi,

Okay, en moet ik dit topic dan sluiten of moet ik een nieuw topic openen met dezelfde titel?

Groet, CUCS

Comment

Hij staat er al: http://nucia.eu/forum/showthread.php?t=37474

Comment

Ok, super - dank je wel

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X