Mededeling

Collapse
No announcement yet.

downloden?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• downloden?

Wil Hijackis downloden maar er staat een heel rijtje te weten:
    Aso http-server
    zero realm
    lurk here ,subratame etc.Welke moet ik nu aanklikken.Klik ik Aso aan dan klopt de gebruiksaanwijzing ook niet,bestandstype geeft niet het woord toepassing maar hijackthis ZIP en ook een andere bestands naam.Wat nu?
    Ben een leek dus!
    Heb window98.
    Last edited by haagen47; 20-11-04, 18:35.

Ik zou gewoon de bovenste link gebruikn ("ASO HTTP-server"). Deze versie wordt door ons aangeboden en daar zit een Nederlandstalige LEESMIJ! bij.

Wat je precies bedoelt met wat je verder zegt over bestandstypen volg ik niet helemaal.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

downloden

De gebruiksaanwijzing klopt niet met datgene wat op het scherm verschijnt.
      Hij vraagt eerst openen met en de gebruiksaanwijzing van die site is: opslaan als,wat moet verschijnen.Ra Ra.De Site heet Anti Spyware Offensief.Maar ik probeer wel wat anders.Is Hitman Pro alleen voor xp en w2000 of ook voor w98?

Comment

Hitman Pro werkt niet op Windows 98. En Hitman Pro is sowieso niet aan te raden. Voor reguliere spywarescans moet je gewoon AdAware SE en Spybot - Search & Destroy gebruiken. Voor problemen die daarmee niet opgelost worden, moet je even een HijackThis-log plaatsen.

Wat je probleem met HijackThis is begrijp ik niet helemaal. Je moet het gedownloade bestand eerst even unzippen. Is het probleem misschien dat je niet weet hoe dat moet?

Comment

De gebruiksaanwijzing klopt niet met datgene wat op het scherm verschijnt.
          Hij vraagt eerst openen met en de gebruiksaanwijzing van die site is: opslaan als,wat moet verschijnen.
          Sorry? We hebben de bestanden inmiddels in een ZIP-bestandje geplaatst. We gaan de handleidingen even bijwerken dan denk ik .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

downloden

Klopt,dat was ik vergeten.Hoe unzip je?
            Moet nog veel leren dus julie zijn nog niet klaar met me sorry
            Last edited by haagen47; 20-11-04, 21:59.

Comment

Heb je Windows XP?

Dan kun je de Zipmap automatisch openen en hoef je alleen het bestandje eruit te kopieëren.

Bij andere Windowsversies moet je een programma als Winzip (www.winzip.com) of Winrar (www.rarlabs.com) gebruiken.

En om te leren ben je hier

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X