Mededeling

Collapse
No announcement yet.

panda platinum internet security 2004 + probleem vraag

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• panda platinum internet security 2004 + probleem vraag

Ik zit met een probleem met de panda firewall die deel uitmaakt van panda platinum internet security 2004. Het probleem is dat ik geen updates van de windowsupdate site kan halen , ik heb ook een probleem met het verzenden/ontvangen van mails ik weet zeker dat het met mijn firewall te maken heeft want als ik hem uitzet krijg ik geen foutmelding. Wie zou mij aub kunnen helpen.

Alvast hartelijk bedankt.

panda platinum internet security 2004

Is dit een goed anti-virus pakket ? Ben overgestapt van norton internet security 2004. Heb ik er goed aan gedaan om mij dit pakket aanteschaffen of niet ? Heb er jammergenoeg al een paar probleemtjes meegehad zie mijn ander topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nielsvds
      zie mijn ander topic.
      Beide topic's even bij elkaar gedaan.

Je schaft eerst de software aan, dan ga je pas vragen of dit goede software is.
      Dat begrijp ik even niet.

Norton Internet security is al een goed beveilingings pakket.
      Over Panda kan ik persoonlijk niks zeggen, maar je kan her en der wel lezen dat het ook goed funktioneerd.
      Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
      Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
      Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
      Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
      Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
      Branders; Plextor 820SA.
      Speakers; Logitech z5500.
      Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crash
        Beide topic's even bij elkaar gedaan.

Je schaft eerst de software aan, dan ga je pas vragen of dit goede software is.
        Dat begrijp ik even niet.

Norton Internet security is al een goed beveilingings pakket.
        Over Panda kan ik persoonlijk niks zeggen, maar je kan her en der wel lezen dat het ook goed funktioneerd.
        Ik bedoelde daar eigenlijk mee of de software goed is die mij is aanbevolen geweest is. Het probleem is dat mijn mailprogramma is toegestaan om toegang te krijgen tot het netwerk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nielsvds
          Het probleem is dat mijn mailprogramma is toegestaan om toegang te krijgen tot het netwerk.
          Leg dit eens duidelijker uit, want helemaal snappen doe ik het niet.
          Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
          Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
          Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
          Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
          Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
          Branders; Plextor 820SA.
          Speakers; Logitech z5500.
          Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crash
            Leg dit eens duidelijker uit, want helemaal snappen doe ik het niet.

Ik bedoelde hiermee dat mijn mailprogramma stond ingesteld bij de programma's die toegang krijgen tot het internet en toch krijg ik soms een foutmelding. (onder de firewallsettings van panda platinum internet security 2004). Dan zit ik nog met een probleem met de windowsupdate site die blijft maar een fout geven.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X