Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MSN en IE problemen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MSN en IE problemen

Ik heb Firefox 1.0 gedownlaod omdat die veiliger zou zijn dan IE. En geïnstalleerd daarna IE gedeïnstalleert via configuratiescherm-> software. Maar als ik nu in MSN m'n e-mail wil openen of in MSN vandaag een link aan klik opent ie zomaar weer IE .

Wie kan me helpen te zorgen dat MSN via firefox 1.0 de e-mail en links opent?

O ja ik wil IE ook niet gebruiken omdat ie is overgenomen door de een of andere spyware iets waardoor ik mijn startpagina steeds verandert. M'n google toolbar is verdwenen. Ik heel veel search werkbalkjes heb en ook richfind. Kan iemand me vertellen wat ik hier tegen kan doen, want Spybot SD en Ad-aware vinden niks

Alvast bedankt!

Je hebt al een logje geplaatst welke ik heb nagekeken, wanneer je logje schoon is zou je hier nog eens kunnen vertellen of de problemen opgelost zijn of dat je ze nog steeds hebt

Comment

Jippie

Hey bedankt Hans

Al die irritante dingen zijn verdwenen en de google searchbar is terug . Maar ehm messenger stuurt me nog steeds door via IE. Kan dit opgelost worden of hoort dit zo?

Comment

Zie: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?p=2172

Vanaf bericht #5.
        Last edited by Eagle Creek; 17-12-04, 00:41.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

IE uitschakelen

Ik heb dus al via start-> configuratie scherm-> software-> windows onderdelen toevoegen of verwijderen het vinkje bij IE weggehaalt maar dit lost het probleem niet op . Ook weet ik niet hoe ik de volgende stappen moet uitvoeren:
          Start
          (instellingen, configuratiescherm, software)
          Programmatoegang en instellingen
          Aangepast
          Het vinkje weghalen bij "dit programma toegangkelijk maken" dat achter Internet Explorer staat.

Kan iemand mij helpen please?

Gr.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesusfreak_450
            Ik heb dus al via start-> configuratie scherm-> software-> windows onderdelen toevoegen of verwijderen het vinkje bij IE weggehaalt maar dit lost het probleem niet op . Ook weet ik niet hoe ik de volgende stappen moet uitvoeren:
            Start
            (instellingen, configuratiescherm, software)
            Programmatoegang en instellingen
            Aangepast
            Het vinkje weghalen bij "dit programma toegangkelijk maken" dat achter Internet Explorer staat.

Kan iemand mij helpen please?

Gr.
            Heb je Service Pack I of hoger wel geïnstalleerd? Alleen dan heb je die menuoptie.

====
            Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
            Nee dus..

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

dan heb ik een probleem

volgens mij kan ik sp1 en sp2 niet installeren .
              maar ik wijd hier niet verder over uit anders komt er een lockje op dit onderwerp .

Gr. Jesusfreak_450

Comment

Je hebt de link die ik je gaf, daarmee moet je het doen .

Of regel wat mbv een onderwijslicentie ofzo? (legaal bedoel ik dan!)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X