Als dit je eerste bezoek is, raadpleeg de veelgestelde vragen via bovenstaande link. Mogelijk moet je je registeren voordat je berichten kunt plaatsen: klik op registreren hierboven om verder te gaan. Om de berichten te bekijken, selecteer hieronder het forum dat je wilt bezoeken.
Dit gebeurt sinds vanmiddag, heb alle adviezen bij "Geïnfecteerd?" opgevolgd, maar na de update van de kaspersky online scanner gebeurde er niets (vastgelopen). Mag ik nu toch een logje plaatsen?
Protect your home and business PCs, Macs, iOS and Android devices from malware, viruses & cyber threats with our comprehensive cyber security solutions. Free trials available.
Databaseversie: 4535
Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 7.0.5730.13
Download Kaspersky® Virus Removal Tool naar je Bureaublad.
Platform:
Windows 2000 Professional (Service Pack 4 or higher)
Windows XP (Service Pack 2 or higher)
Windows Vista (32-Bit)
Windows 7
Dubbelklik op het installatie bestand om het programma te installeren.
Zorg ervoor dat de volgende items zijn aangevinkt
Hidden startup objects
System memory
Disk boot sectors
Deze Computer
De schijf waar Windows is geïnstalleerd
Alle verwisselbare schijven
Klik: Start scan
Wanneer de scanner blijft hangen bij C:\Program Files\Malwarebytes Anti-Malware\mbamext.dll
Stop de scanner
Verwijder nu via Software Malwarebytes Anti-Malware en start de PC NIET opnieuw op
Start de scanner weer en kies “Resume scan”
Bij een Infectie word door middel van een Pop-Up aangegeven wat te doen
“Disinfect (recommended)” en/of “Delete (recommended)”
Klik aan het eind van de scan “Report”
Klik op het plus(+) teken voor Autoscan
Rechtermuisklik >>kies “select all” dan
Rechtermuisklik >>kies “Copy”
Ga via Start\Programma’s\Bureau accesoires naar Kladblok(Editor)
Rechtermuisklik >>kies “Plakken”
Geef het tekstbestandje een naam b.v kav.txt en sla het op je Bureaublad op
Sluit AVP en er komt de volgende vraag,klik Yes
Post de inhoud van het logje in je volgende bericht.
Comment