Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Msn Probleem!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Msn Probleem!

Ik Zat Net Op Msn En Ineens Typt Er Iemand Met Mijn Naam in het venster waar ik chat ? zelfde lettertype na een tijdje, en hij kon meelezen?!
    allemaal heel vaag, ik ben overigens niet de enige...
    wie kan mij en andere helpen?

ik ben overigens al aant virusscannen

Ik kan je niet echt helpen maar ik heb het ook gehad, je bent met iemand aan het praten via msn en dan ineens zeg je dingen tegen de persoon waarmee je chat en dat typ je zelf niet. Ik weet dat het kan met een bepaald programma maar hoe je het tegengaat weet ik niet. Ik heb gewoon de nieuwste versie van MSN gedownload (NIET de nieuwste BETA versie) in de hoop dat het dan niet meer kan.

Grtz Midgie
    gr. Midgie
    De huisregels van dit forum.
    Rediscover the web and reclaim your inbox.
    Bent u geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Nucia het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Dit is vrijblijvend uiteraard.

Comment

Ik heb er nu wat meer info over... Mensen kunnen behulp van een bepaald programma allemaal dingen met je msn uihalen.. het is verder niet ernstig of schadelijk maar wel irritant.

Alleen diegene waartegen je aan het praten bent kan met behulp van dat programma dingen veranderen.

Grtz. Midgie
      gr. Midgie
      De huisregels van dit forum.
      Rediscover the web and reclaim your inbox.
      Bent u geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Nucia het gevecht tegen malware te laten voortzetten. Dit is vrijblijvend uiteraard.

Comment

waar kan je dat progje vinden
        I wonder what it feels like to be bored.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door - The Prophet
          waar kan je dat progje vinden
          Uhum

Search the world's information, including webpages, images, videos and more. Google has many special features to help you find exactly what you're looking for.

We gaan hier niet meewerken aan het verstieren van andermans MSN plezier toch

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

een kennis had dat zelfde probleem heb toen in taakbeheer uitgezet en heb het bestand ook verwijderd daarna is het als het goed is opgelost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Admin
              Uhum

Search the world's information, including webpages, images, videos and more. Google has many special features to help you find exactly what you're looking for.

We gaan hier niet meewerken aan het verstieren van andermans MSN plezier toch
              weet ik naam ?

bij vrienden uit proberen is toch wel leuk :P
              I wonder what it feels like to be bored.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X