Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veilig of niet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Veilig of niet

Enkele dagen geleden vroeg ik, of , als ik een scan had gedaan met malwarebytes en alle objecten had verwijderd mijn systeem dan veilig was. Men zegde dat ik dan een logbestand moest zetten in 'Hulp bij Virusinfectie'. Dit keer vond ik 7 objecten die ik verwijderde, en hier het logbestand:

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
    Protect your home and business PCs, Macs, iOS and Android devices from malware, viruses & cyber threats with our comprehensive cyber security solutions. Free trials available.

Databaseversie: v2013.06.18.02

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
    Internet Explorer 8.0.6001.18702
    Administrator :: UNATTEND-B7D527 [administrator]

18/06/2013 10:10:36
    mbam-log-2013-06-18 (10-10-36).txt

Scan type: Volledige scan (C:\|D:\|H:\|)
    Ingeschakelde scan opties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
    Uitgeschakelde scan opties: P2P
    Objecten gescand: 479747
    Verstreken tijd: 2 uur/uren, 48 minuut/minuten, 45 seconde(n)

Geheugenprocessen gedetecteerd: 0
    (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen gedetecteerd: 0

Registersleutels gedetecteerd: 0

Registerwaarden gedetecteerd: 0

Registerdata gedetecteerd: 0

Mappen gedetecteerd: 0

Bestanden gedetecteerd: 7
    D:\Mijn documenten\computer\Toepassingen\installer_avi_to_divx.exe (PUP.BundleInstaller.BT) -> Geen actie ondernomen.
    D:\Mijn documenten\computer\Toepassingen\KMS Activator for Microsoft Office 2010 Applications x86 x64 Multilingual-FIXISO~DiBYA.zip (Riskware.Crk) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
    D:\Mijn documenten\Office Herstel\KMS Activator for Microsoft Office 2010 .zip (Riskware.Crk) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
    H:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\Rar$EXa0.225\KMS Activator for Microsoft Office 2010 Applications x86 x64 Multilingual-FIXISO~DiBYA\KMS Activator for Microsoft Office 2010 Applications x86 x64 Multilingual-FIXISO~DiBYA.exe (Riskware.Crk) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
    H:\Users\Gebruiker\Desktop\KMS Activator for Microsoft Office 2010 .zip (Riskware.Crk) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
    H:\Users\Gebruiker\Documents\R O X I O- 10\R O X I O- 10\ROXIO 10\CORE\CR-EMC10.EXE (Trojan.Dropper.PGen) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
    H:\Windows\KMService.exe (RiskWare.Tool.CK) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

(einde)

Tja je gebruikt blijkbaar illegale software, en dat is altijd vragen om problemen.

De enige goede regel is: Verwijder de illegale software en gebruik de software op een legale manier.
    Lees ook dit artikel even door: Niets voor niets.

Ondervind je nog problemen?

Comment

Neen, ik had ook geen problemen, ik vroeg me enkel af of, als ik met Malwarebytes de gevonden objecten had verwijderd alles weg was, maar daar kon men niet op antwoorden zonder een logje.
      Ik snap niet wat je bedoeld met illegale software, ik ontvang van alles updates, wat toch wil zeggen dat het ok is.

Comment

Mooi dan lijkt het me opgelost als je geen problemen ondervindt.

Comment

Bedankt! en voor mij mag dit dicht

Comment

Graag gedaan.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X