Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opeens "Blue Screen Of Death"

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Opeens "Blue Screen Of Death"

Hallo,
    Toen ik een leuk spelletje aan het spelen ging mijn computer plotseling op zwart, ik speelde trouwens op fullscreen. Ik zette mijn computer uit en toen hij opstarte kreeg ik, zoals in de titel vermeld, een blauw scherm (diegene waar staat dat er een probleem is en dat de computer afgesloten moet worden) voor me neus. Ik had de error 0x0000005 (het aantal nullen klopt niet, er zat wel een vijf en daarachter staat nog iets) , ik aarzelde niet en gebruikte de HP recovery manager en die deed het gewoon. Nadat deze klaar was kreeg ik nog steeds een blauw scherm. Ik besloot om in veilige modus op te starten en toen stond er: "voorbereiden op eerste gebruik windows" maar toen kwam er een error balk met de tekst: "Je kan dit niet doen in de veilige modus, start de computer nieuw op. Dat is mijn probleem. Ik heb deze topic al bekeken http://www.nucia.eu/forum/threads/67...dus-opstarten! , alleen weet ik niet precies hoe je met commandprompt (waarschijnlijk gebruik je dat daarvoor) een externe schijf opent met die setup.exe. Ik denk dat het gewoon malware is ofzoiets, ik kreeg ook een melding van AVG dat zij mij beschermt hadden, ik wou natuurlijk weten waartegen zij mij beschermt hadden maar het laden duurde lang en daar had ik geen zin in.

Misschien ben ik dom geweest en moest ik eerst nog kijken of veilige modus wel zou werken voordat ik HP recovery manager gebruikte.

Ik weet niet specifiek mijn model daar kan ik later wel op terug komen; het is een of andere standaard HP laptop van twee jaar geleden. Het is Windows 7 Home Premium 64. Ik heb niet met mijn laptop gefixt alleen is hij wel een keer erg hard gevallen en doet de ventilator het niet goed.

Alsjeblieft help me,
    Ewout

Opgelost

Hallo,

Het is geen ofso maar het was stof in de computer ik heb er een stofzuiger opgezet en nu doet hij het weer een beetje

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X