Goedemorgen
Op advies van dorado van dit forum heb ik mijn probleem hier geplaatst
Ik gebruik regelmatig:
Malwarebytes anti malware
TDSS killer
regclean Pro
cc cleaner
emisoft virusscanner
avg scanner
Wie o wie weet de oplossing ???
Gr Richard
De schijf in station x: moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken.
Hallo computer experts
Ik heb onderstaand probleem en heb gedaan wat wordt beschreven echter zonder succes
Hebben jullie een oplossing ????
Gr Richard
Help; Windows wil telkens mijn beveiligde externe schijf formatteren
Je sluit je beveiligde externe harde schijf aan op de usb poort van je computer en hopla, daar is die irritante boodschap weer: “De schijf in station x: moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken.
Wilt u de schijf formatteren?” Indien je per ongeluk zou bevestigen ben je de beveiligde partitie en alle gegevens die erop staan kwijt.
Kunnen we deze melding uitschakelen?
Op advies van dorado van dit forum heb ik mijn probleem hier geplaatst
Ik gebruik regelmatig:
Malwarebytes anti malware
TDSS killer
regclean Pro
cc cleaner
emisoft virusscanner
avg scanner
Wie o wie weet de oplossing ???
Gr Richard
De schijf in station x: moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken.
Hallo computer experts
Ik heb onderstaand probleem en heb gedaan wat wordt beschreven echter zonder succes
Hebben jullie een oplossing ????
Gr Richard
Help; Windows wil telkens mijn beveiligde externe schijf formatteren
Je sluit je beveiligde externe harde schijf aan op de usb poort van je computer en hopla, daar is die irritante boodschap weer: “De schijf in station x: moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken.
Wilt u de schijf formatteren?” Indien je per ongeluk zou bevestigen ben je de beveiligde partitie en alle gegevens die erop staan kwijt.
Kunnen we deze melding uitschakelen?
Comment