Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alles downloads worden als virus aangemerkt. Blijft bij opstarten vaak hangen.

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alles downloads worden als virus aangemerkt. Blijft bij opstarten vaak hangen.

Goede avond,

Op mijn laptop heb ik last gehad van het Antivirus Security Pro. Deze heb ik kunnen verwijderen. Echter is er toch iets achtergebleven. Als ik iets download dan word het aangezien als virus. Zowel in IE als in Chrome.

Ik heb Avast! als virusscanner en Windows firewall als firewall. Eerst heb ik Ccleaner gedaan. Daar achteraan MBAM en Spybot - Search & Destroy. Dit heeft een hoop verholpen. Echter blijft de download een virus. Dit heb ik met alle drie de gebruikte programma's gehad. Op de laptop staat Windows Vista Home Basic met SP2 verder zijn alle programma's up-to-date.

In de bijlagevolgen de log bestanden. Dit omdat het bericht anders te groot werd.

Ik hoop dat jullie zien wat er fout is.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by littlepeli; 10-09-13, 16:48. Reden: wijziging topic titel

Download TDSSKiller en plaats het op je bureaublad.
    • Voordat je TDSSKiller uitvoert is het raadzaam om de onderstaande handleiding van TDSSKiller te raadplegen.
    • Dubbelklik op TDSSKiller.exe om de tool te starten. (Indien je TDSSKiller als ZIP bestand hebt gedownload dien je deze eerst uit te pakken).
    • Als er door TDSSkiller een update wordt gevonden klikt u op de knop "Load update"
    • Een nieuwe versie van TDSSkiller zal nu gedownload worden en sla deze op het bureaublad op.
    • Start nu TDSSkiller opnieuw.
    • Klik op "Change parameters" en zorg dat de onderstaande opties allemaal aangevinkt zijn.
    • Klik op de knop "Start Scan" en volg de instructies.
      • Gebruik nooit de "Delete" of "Quarantaine" optie bij een "Fail signature" melding.
      • Wanneer er een herstart nodig was, vind je de logfile in C:\TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt
      • Voeg dit log-bestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Daarna:

Download Zoek.zip naar het bureaublad.
    1. Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
    2. Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

• Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
    • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
      Code:
      emptyclsid;
      firefoxlook; 
      Chromelook; 
      CHRdefaults;
      autoclean; 
      iedefaults; 
      filesrcm;
    • Klik nu op de knop "Run script".
    • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
    • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
    • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Ik heb de adviezen opgevolgd. Alleen krijg ik bij zoek.exe een foutmelding. In de bijlage zit een printscreen van de melding.

Het logje van tdsskiller zit er ook bij.
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by littlepeli; 11-09-13, 16:54. Reden: Bijlage vergeten

Comment

Enige verbetering merkbaar.

Comment

Hallo ?

Comment

Helemaal vergeten. Het probleem is idd opgelost. Hartelijk bedankt hier voor . We zijn er heel blij mee. Hij is ook gelijk een stuk sneller na deze grote schoonmaak.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎