Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid kraakt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Geluid kraakt

    Hallo

    Als ik muziek afspeel via YouTube kraakt het geluid en ook gaat hij het fillmpje langzamer afspelen...

    Ook via Spotify kraakt het geluid...

    Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

    Alles wat hierbij staat (http://www.nucia.eu/forum/threads/12...ericht-plaatst!) heb ik gedaan...

  • #2
    Hoi joscha88 en welkom op Nucia Security Forum,

    Krakend geluid ga je eerst zoeken bij je drivers en luidsprekers/hoofdtelefoon.
    Zelden heeft dit een malware oorzaak.

    Wanneer ik niets vind in de logs, zal ik je dan ook doorsturen naar de sectie die van toepassing is op je probleem.

    Voor we beginnen , wil ik even vriendelijk op de volgende richtlijnen wijzen:
    .
    • Log enkel in als beheerder met alle rechten.
    • Post je probleem niet in verscheidene fora. het komt je probleem niet ten goede en het is niet netjes tegenover de helpers.
    • Het opruimen van je systeem kan wat tijd in beslag nemen, wees geduldig.
    • Volg aandachtig de instructies die door mij worden gegeven.
    • Volg enkel het door mij gegeven advies op
    • Blijf bij het topic totdat ik gemeldt heb dat je PC clean is.
    • Als je iets niet weet of verstaat, vraag het dan even aub.
    • Installeer of deinstalleer géén software of hardware terwijl we met je probleem bezig zijn.
    • Ga ondertussen niet wat "anders" proberen, dat maakt het alleen maar moeilijker voor ons
    • Zet je emoticons (Smileys) uit als je logs plaatst aub .
    • De logs niet als bijlage, noch tussen codetags zetten aub.

    .
    Opmerking: Vista of Windows 7 ? >> Alle tools steeds uitvoeren als admin.
    De instructies die worden gegeven, zijn enkel geldig voor jouw PC.

    Stap 1:

    Malware scannen en verwijderen....


    Download MalwareBytes' Anti-Malware naar je bureaublad vanuit één van de volgende links: Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

    Op het einde van de setup procedure, krijg je een scherm waar je op "Voltooien" moet klikken.
    Indien je MBAM niet wenst te evalueren, vink je de eerste optie uit en klik je dan pas op "Voltooien"

    Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:
    • Update MalwareBytes' Anti-Malware
    • Start MalwareBytes' Anti-Malware
    • Klik daarna op "Voltooien". Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.



    Zodra het programma gestart is, ga je naar het tabblad "Instellingen".
    • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
    • Ga naar het tabblad "Updates" en Update MBAM.
    • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "VOLLEDIGE Scan".
    • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
    • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
    • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
    • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
      Indien het veel items zijn, kan je in het venster rechtsklikken en "alle items selecteren" kiezen.
    • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.

    Indien MBAM vraagt om een herstart, doe dit dan ook.
    Wanneer je de restart hebt gedaan, maak je een nieuwe snelle scan met MBAM.
    In dat geval post je dus de twee logs.

    De log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.


    Bij problemen!!!

    ___________________________________________________________

    Stap 2:

    Controle op slechte toolbars...

    Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.
    • Sluit alle openstaande vensters
    • Start AdwCleaner
    • Klik op Scan
    • Klik op Clean
    • KLIK HIER voor een vergroting! 

    Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad,dit is normaal
    Je PC word opnieuw opgestart en er een opent logfile (C:\ AdwCleaner[xx].txt post de inhoud hier op het Forum.

    Enkel de log na de "clean" optie heb ik nodig.

    Vergeet niet om je "smileys" uit te schakelen.

    Als je Startpagina ook gehijackt was,stel dan de zoekmachine opnieuw in,deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com

    ___________________________________________________________

    Stap 3:

    Download DDS.com, DDS.scr of DDS.pif van één van deze locaties en plaats het op je bureaublad:


    DDS is een diagnosetool en maakt gebruik van scripts.
    Is het uitvoeren van scripts uitgeschakeld, dan schakel je dit weer in zodat er geen problemen optreden bij gebruik van DDS.


    Dubbelklik op DDS om de tool te starten. (afhankelijk van de download die je gekozen hebt kan dit het bestand DDS.com, DDS.scr of DDS.pif zijn)
    Wanneer het klaar is openen er twee logfiles: DDS.txt en Attach.txt
    Beide logfiles sla je op je bureaublad.

    Post de inhoud van DDS.txt.

    De inhoud Attach.txt moet je niet posten en Attach.txt moet je niet als bijlage toevoegen aan je post, tenzij ik er om vraag.

    ___________________________________________________________

    Stap 4:

    Controle op updates...

    Download Security Check op je bureaublad via hier of hier

    Start Security Check
    Volg de Instructies in het scherm
    Aan het eind verschijnt een log ( checkup.txt )
    Plaats de inhoud ervan in je volgende antwoord.

    In je volgende posting, had ik graag de volgende logs gezien, gemaakt in de opgestelde volgorde:
    .
    • MBAM
    • AdwCleaner
    • DDS
    • checkup.txt

    .
    Deze logs NIET als bijlage of tussen codetags posten aub.
    (Desnoods in meerdere postingen.)

    Emphyrio
    Last edited by Emphyrio; 05-10-13, 17:20.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

    Comment


    • #3
      ...
      Last edited by joscha88; 20-10-16, 14:55. Reden: nieuwe

      Comment


      • #4
        0000
        Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:37.

        Comment


        • #5
          000
          Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:38.

          Comment


          • #6
            000
            Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:38.

            Comment


            • #7
              000
              Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:38.

              Comment


              • #8
                000
                Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:39.

                Comment


                • #9
                  000
                  Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:39.

                  Comment


                  • #10
                    000
                    Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:39.

                    Comment


                    • #11
                      000
                      Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:40.

                      Comment


                      • #12
                        Mag ik de MBAM log hebben zoals gevraagd geweest is aub?
                        tevens een nieuwe DDS log.

                        Ben jij de eigenaar van deze pc, of zit je in een netwerk ?
                        Last edited by Emphyrio; 06-10-13, 16:03.
                        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

                        Comment


                        • #13
                          000
                          Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:40.

                          Comment


                          • #14
                            000
                            Last edited by joscha88; 16-10-13, 17:41.

                            Comment


                            • #15
                              Ik ben de eigenaar van de pc...

                              Comment

                              Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X