Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pc loopt regelmatig vast. Zelfs ctrl alt delete werkt niet.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pc loopt regelmatig vast. Zelfs ctrl alt delete werkt niet.

Kan dan nog enkel pc afzetten door een stroomonderbreking uit te voeren en deze nadien terug op te starten.
    Bijlagen van excel krijg ik in de mail ook niet meer te zien. Excel opent wel maar blijft blanco.Als ik de bijlage eerst opsla en nadien in excel bekijk werkt dit wel, maar niet meer in Outlook.Kan u me helpen? Alvast bedankt Ritti
    Bijgevoegde Bestanden

Download Zoek.zip naar het bureaublad.
    1. Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
    2. Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

• Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
    • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
      Code:
      emptyclsid; 
      emptyfolderscheck;delete
      firefoxlook; 
      Chromelook; 
      CHRdefaults;
      autoclean; 
      iedefaults; 
      filesrcm;
    • Klik nu op de knop "Run script".
    • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
    • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
    • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Beste Juisterr,

bedankt voor de hulp.

Heb de zoek-zip gedaan
      In bijlage de logfile

pc blokkeert blijkbaar niet meer.
      In outlook heb ik nog wel het probleem dat ik geen excel bestand in mijn mail kan openen.
      Het Excel bestand opent maar er verschijnt een blanco blad

met vriendelijke groeten
      Ritti
      Per mail ontvangen.
      Bijgevoegde Bestanden

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Wat gebeurt er als je het excell blad eerst opslaat en dan opent ?

Comment

Als ik eerst excell opsloeg en nadien (in excell zelf) het opgeslagen bestand opende was dit ok, maar niet in de mail. In het mailbericht kreeg ik enkel een nieuw excell blad te zien.
          Weet niet hoe het komt, of wat er nu veranderd is, maar nu werkt het in de mail blijkbaar terug normaal .
          alvast bedankt voor de moeite.
          met vriendelijke groeten
          Ritti

Comment

Graag gedaan.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X