Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mail Delivery System <[email protected]>

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mail Delivery System <[email protected]>

Ik heb pas windows 7 geïnstalleerd samen met office 2013.
    Inmiddels krijg ik eindeloze ( 200-300 per dag) aantallen berichten in mijn outlook zie enkele voorbeelden hieronder.
    Het lijkt er dus op dat ik die mails verzonden heb en een delivery message krijg dat ze niet zijn afgeleverd. Maw. Gebruikt iemand mijn mailadres? En wat nu?

-------

Mail Delivery System <[email protected]>

The following message to <[email protected]> was undeliverable.
    The reason for the problem:
    5.1.0 - Unknown address error 550-'Requested action not taken: mailbox unavailable'

The following message to <[email protected]> was undeliverable.
    The reason for the problem:
    5.1.0 - Unknown address error 550-'Requested action not taken: mailbox unavailable'

------

Message from yahoo.com.
    Unable to deliver message to the following address(es).

<[email protected]>:
    Sorry your message to [email protected] cannot be delivered. This account has been disabled or discontinued [#102].

--- Original message follows.

Return-Path: <mijn [email protected]>
    X-YahooFilteredBulk: 195.238.6.225
    Received-SPF: pass (domain of skynet.be designates 195.238.6.225 as permitted sender)
    X-YMailISG: eJGJsYYWLDsGhKiyGnEGUm56rsJU8wd.YHvGLFF.v.qnhRbm
    TiaZOcZHCVesQELS8u.qgrtuYX45I8wfWBj.R4S4s13SMCaKcIm2EUxM3uzK
    fUzvvFj3zbGQpQ2DOv5KbsBWtyFkbKyQUuq8x9vi2rwmlHEPcfeEjgL8lkLS
    GVLrCYqzl.g67EsnOTcMR9qrIz3RNx4xbh1whKdPNe26JPZCQ1IOihztPJqJ
    _En5YxfSmSqQOMZ5.lTFF.wIPCRNnv0leeJY_a7ut5fs.IkfwsGkzj3q6iYn
    8a2gvlWeoEPvjA9n73hrzkGYeKSDmdk6MbDa7fEdZDVNjYOJOqgNhWbZQCB1
    z6DIyOYbqtCYGdVv70WdpVG7wYX5IdmS._che5a4lWaKJWS3txiZrFcGlkBY
    _qQcpHQSiBODLWxSYIojZUlWKzGFpO1QgFlNXnwjrwse28qXz0B3gW3UMMMC
    XVwfOOik9BGPJEWcJxazBAJGjNH_L_iQTYdMrtKbMHGGeIcH1rE0JIrQALXS
    zCErTvXGfkYJ378H6KA2RyeA8H0EPSeaAVu1CRMa6NfEzb948O79PUirupEQ
    nzYYay2XoW2brLT1NXmjx5K620k366rhx0optjMy86EJPCIG847r4bwCzLNK
    MCs3wdsBhK2Sz86j1kUEn2FKuWRPS.psCAxr9RBg1dXXOOXhe7vStI0B8u8f
    D0ClVTPMXZZ9aaaKRXTSq5QowMtDyNEWvekLIpbkpgZHi6YhIgPXs.0iJVgn
    E9722E2UGbh7qOKKuk3MEaD_XdezbakzI5bvnKH1Vxpcl8tggEjqOVfcpSHv
    PH2S_oA1WnExRguRNdmcRPHCbdqCvDo68EkWCBVUqAzNtfnQBNkRbgZPTTm2
    Xob3eUMLlUicaGbXsx1yTLSfJ8gHuQz7rhIvqpSq5iCjEUtGodOoL7ZzcBvO
    72eir94snH4gihqpcZuRFw8yzRpK8594dsCJIZqBWEHFCPJcTv9BIThfkRuv
    e.UWP8r_fPVtEolVx52N1Fpj7fsLXZw_TDy_B1kUPPODk6YPq_wCAzSpAXal
    9flvjNcPiXoPAn1dFep7iwuOocmRv2wy7UALOARkgxegSd4qFw0TO_4oNKkW
    1RNBm65dTrd.UNCCK3Oqqax8TsmFoD54HxnD8W6uaMc7VJ0NTXxjom9LlJ2k
    kdjYrx3B5WF1XQ2FJnM2zpPeDFAsvgDNZiuRQ2wPyQVgVLoAjjj8xafx6nbZ
    wrxMe24YuD7AhwYu0BMRksXyGk5SIYNEkXz2BcMLAyT8ouDWqbdry4WQRYJx
    wmiCa6Uo41MeoJO2nUUzia.ejA--
    X-Originating-IP: [195.238.6.225]
    Authentication-Results: mta1149.mail.gq1.yahoo.com from=skynet.be; domainkeys=neutral (no sig); from=skynet.be; dkim=neutral (no sig)
    Received: from 127.0.0.1 (EHLO mailbnc001.isp.belgacom.be) (195.238.6.225)
    by mta1149.mail.gq1.yahoo.com with SMTP; Mon, 11 Nov 2013 09:37:47 -0800
    Message-Id: <[email protected]>
    X-Belgacom-Spam: yes
    Received: from 34-31-100-82.wifcom.cz (HELO fuletzkkmq) ([82.100.31.34])
    by relay.skynet.be with ESMTP/TLS/RC4-MD5; 11 Nov 2013 18:37:42 +0100
    Date: Mon, 11 Nov 2013 18:28:54 -0700
    To: <[email protected]>, <[email protected]>, <[email protected]>, <[email protected]>, <[email protected]>, <[email protected]>, <[email protected]>, <[email protected]>, <[email protected]>
    From: "dolax kase" <mijn emailadres@skynet.be>
    Subject: RealP harm
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-6"

http://talithakuomi.com/undefiled.htm
    koxigaw pabopyv

*** MESSAGE TRUNCATED ***

.
    Last edited by idleidee; 11-11-13, 20:50.

Ik lees op een paar ander googled pages..

Gewoon maar afwachten dus?
    ---

Spam, bounces, undeliverable mail

http://www.ru.nl/informatiebeveiliging/@819295/pagina/

Als u een e-mail verstuurt, dient het adres van de geadresseerde uiteraard correct te zijn. Maar iedereen maakt wel eens een foutje. Om die reden is internationaal afgesproken dat mailservers een melding terugsturen naar de afzender als de mail niet afgeleverd kan worden. Zo'n melding wordt een "undeliverable-melding" of "bounce" genoemd. Dit kan veroorzaakt worden doordat het adres niet bestaat, de mailbox van de geadresseerde vol is of door een ander probleem. In elk geval zal de beoogde ontvanger uw bericht niet zien.

Tot zover is er niets aan de hand; maar veel van de tegenwoordig verstuurde e-mail bestaat uit spam. En spammers zetten over het algemeen niet hun eigen afzender-adres in de spam die ze versturen. Meestal kiezen ze daarvoor een adres uit de database van adressen, waarheen de spam verstuurd wordt. En vaak houden ze hierbij zelfs rekening met de relaties tussen de adressen, zodat de mail voor de ontvanger uit een vertrouwde bron lijkt te komen. Gevolg is dat spam, verstuurd naar RU-adressen, relatief vaak een RU-adres als (zogenaamde) afzender heeft.

Wordt uw e-mailadres dus misbruikt als afzender-adres in een spamrun dan bent u degene die al de meldingen teruggestuurd krijgt van die spam e-mails, waarbij er iets mis is gegaan met de aflevering. Natuurlijk, in een ideale wereld zouden mailservers en spamfilters alle spam herkennen en die meteen weggooien en niet terugsturen. Veel wordt inderdaad wel afgevangen, maar niet alles. Dus het kan
    iedereen wel eens overkomen dat er opeens een hele reeks vreemde "mail delivery", "undeliverable"-boodschappen in de inbox verschijnt.

Moet of kunt u hier iets aan doen? Weinig! Opruimen en uitzitten is het beste. Het is als een lichte verkoudheid, duurt een dagje, nog wat nasleep en gaat over. Het is niet verstandig alle "mail-delivery"-boodschappen uit te filteren en meteen weg te gooien.
    Dan mist u nl ook die melding, die u wel had willen ontvangen.
    Gelukkig komt er inmiddels meer aandacht (ook politiek) voor de bestrijding van cybercriminaliteit, maar voorlopig is het budget van cybercriminelen veel groter dan dat van de bestrijders en security-afdelingen. De laatsten doen hun best om de overlast te beperken, meer is met de huidige middelen niet haalbaar.
    U kreeg 50 meldingen? Dat waren er in werkelijkheid vermoedelijk een paar duizend

Comment

En toen was mijn complete mailbox verdwenen bij de internetprovider. Met al mijn Aliassen ook..

Es bellen met Belgacom..

Comment

Download Zoek.zip naar het bureaublad.
        1. Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
        2. Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

• Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
        • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
        • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
        • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
        • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
          Code:
          [HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shellex\CopyHookHandlers];e
          torpigcheck;
          emptyclsid;
          emptyfolderscheck;delete
          firefoxlook; 
          Chromelook; 
          autoclean; 
          iedefaults; 
          filesrcm;
        • Klik nu op de knop "Run script".
        • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
        • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
        • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

logje zoek

Het zoeklogje in bijlage.

Groet,
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ok, even vervelende klus, wijzig je Wachtwoord van je email account.
            Mogelijk helpt dat niet eens, wijzig je email naam ook dan, helpt dat nog niet dan dien je een nieuw account aan te maken en de andere te verlaten.

Comment

Dag Juisterr,

Intussen had belgacom mijn mailbox afgesloten en na een paar telefoons heeft men deze weer opengezet.
              ( Met een ander wachtwoord )
              Vervolgens kreeg ik nog een stuk of 8 mailer deamons. Maar dan stopte het.

Men zei aan telefoon dat mijn pc besmet was met een keylogger of andere spy/mal-virusware. Indien het niet stopte zouden ze weer mijn account blokkeren en zou de helpdesk ze zelfs niet meer kunnen openen. Dan moest ik mailen naar de fraudecel.

Vandaag ( nog?) geen mailer deamons binnengekregen..

Nu is mijn vraag wel.. Is mijn pc nu besmet of niet? Ze beweren daar bij hoog en laag dat het niet anders kan gebeuren?

Ter info:

Dit is trouwens een account die ik enkel voor meer belangrijke zaken gebruik. Altijd rechtstreek in outlook.
              Ik heb bij de nieuwe installatie wel even zitten knoeien, windows live mail.. verschrikkelijk programma? Dan thunderbird.. Ja, ook niet helemaal.. Dan maar outlook 2013 met de nodige aanpassingen. ( Ik kwam van outlook express)
              Kan het hier iets mee te maken hebben? omdat je dan ook steeds je wachtwoord moet ingeven ..

Een tweede zaak die me eerder wel verontrust .. Is dat ik een progje van het internet downloadde. Jdownloader installer voor windows . Toen ik dat scande virusvrij. Installatie: Had ik niks over te zeggen waar en hoe. Ging volledig automatisch. Nadien was er geen programma te vinden.. Gewoon weg.
              Dus das niet goed. Virus gescand, mbam, spybot en niks gevonden..

Groet,

Comment

Ik kan geen keylogger ontdekken in je uitslagen maar ik zal even een ander tooltje erbij halen een momentje.

Comment

Ik wil nog even een diepe Analyse doen met een Franstalig tooltje.
                  Als je onderstaande instructies precies leest en opvolgt dan zou dat geen probleem moeten zijn

Download zhpdiag.exe vanaf deze website: http://en.kioskea.net/download/download-23176-zhpdiag
                  • KLIK HIER voor een vergroting! 
                  1. XP gebruikers: dubbelklik zhpdiag.exe om het te installeren.
                    Voor Windows Vista en hoger: rechtsklik zhpdiag.exe en kies voor "Uitvoeren als administrator".
                  2. Klik meerdere keren op "Suivant" om het installatieproces te doorlopen.
                  3. Klik op "Installer" wanneer daar om gevraagd wordt en op "Terminer" wanneer de installatie voltooid is.
                  4. Er zijn nu 2 pictogrammen op je bureaublad verschenen: ZHPDiag en ZHPFix.
                  5. Dubbelklik nu op de snelkoppeling met de naam ZHPDiag
                  6. Het startvenster verschijnt, klik nu op "Configurer".
                  7. Klik rechts onderaan op het icoontje met het huisje "Sélectionner une langue" en kies "Anglais"(Engels).
                  8. Klik daarna links onderaan op het middelste icoontje(een vergrootglas en een + symbool) "Diagnostic options".
                  9. Er wordt nu een scan van je systeem gemaakt wacht geduldig tot deze voltooid is.
                  10. Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPDiag.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgende bericht.

Comment

Dm verzonden thx
                    Last edited by idleidee; 13-11-13, 13:55.

Comment

Zet maar in DM

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X