Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik heb last rootkits

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ik heb last rootkits

goedemiddag,

ik constateerde dat IE tabblad telkens afsluit en een fout geeft bij herstellen website. ik kan dus geen updates krijgen.
    Ik heb daarom de foutmelding opgezocht en Regcure Pro geïnstalleerd, ton dit niet hielp heb ik Fix RegCleaner geïnstalleerd.
    Het probleem is hier niet mee opgelost. ik Heb vervolgens conform jullie advies Defrogger, Malwarebytes Anti-Malware, dds en GMER laten scannen. in de eerste run vond Malwarebytes Anti-Malware diverse malware en heeft deze verwijderd. Ik heb daarna nogmaals alle scans gedaan met hieronder de logs. Graag hulp a.u.b.

vanwege de grote van de bestanden heb ik ze als bijlage aan dit bericht geplakt.

[/ATTACH][ATTACH]12554
    [/ATTACH][ATTACH]12555
    [/ATTACH][ATTACH]12556
    Bijgevoegde Bestanden

Ik hoop dat je met die regcleaner de boel ( je Windows dus) al niet behoorlijk kapot gemaakt hebt.?

Download Zoek.zip naar het bureaublad.
    • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Antivirussoftware uitschakelen
    Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe.

Zoek.exe uitvoeren
    Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
    • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
    • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Klik nu op de knop "Run script".
    • Er verschijnt een popup met de melding dat er geen script aangetroffen is, druk gewoon op OK.
    • Zoek.exe gaat nu een scan + reparatie uitvoeren, bij sommige systemen kan deze langer dan een half uur duren.
    • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
    • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
    • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen
    • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht.
      (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

dank je voor je reactie, hierbij ontvang je het log bestand van zoek.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
        • Sluit alle openstaande vensters.
        • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
        • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
        • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
        • Klik vervolgens op Scan.
        • Klik vervolgens op Clean als er items zijn gevonden.
        • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
        Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.

[/list]

Comment

hierbij ontvang je het logfile van AdwCleaner
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hoe gaat het nu?

Comment

IE geeft nog steeds dezelfde foutmelding, ik overweeg nu om alles maar opnieuw te installeren. Ik zal dan maar Regcure pro en FiXRegcleaner niet installeren.
              Of heb nog iets anders slims?

Comment

Download Repair MSI (Windows Installer) van Tweaking.com naar het bureaublad.
                • Dubbelklik op Tweaking.com-RepairMSIWindowsInstaller.exe, de tool wordt nu vanzelf uitgepakt.
                • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
                • Wanneer het uitpakken gereed is en de tool is gestart klikt u op de knop Start.
                • Zodra de tool gereed is sluit u deze en herstart u de computer.

Comment

ik kan nu wel MSupdate draaien maar krijg bij andere pagina's nog steeds dezelfde foutmeldingen

Comment

Download Repair Windows Updates van Tweaking.com naar het bureaublad.
                    • Dubbelklik op Tweaking.com-RepairWindowsUpdates.exe, de tool wordt nu vanzelf uitgepakt.
                    • Wanneer het uitpakken gereed is en de tool is gestart klikt u op de knop Start.

Comment

Ik kan nu wel MSupdate draaien maar de andere pagina's blijven foutmeldingen geven.
                      Last edited by Henry1964; 03-01-14, 19:18. Reden: dubbel antwoord

Comment

Kan je opgeven welke foutmeldingen dit zijn?

Comment

de andere pagina's zoals google blijven foutmeldingen geven.

Onderstaande melding krijg ik dan

U kunt niet teruggaan naar google.nl.

Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website.
                          Mogelijke acties:
                          Ga naar de startpagina

Probeer terug te gaan naar google.nl

Meer informatie

Wanneer een website een fout of crash veroorzaakt, wordt de site door Internet Explorer hersteld. Na twee pogingen wordt het proces stopgezet om een lus zonder einde te voorkomen."

Comment

Download Repair Internet Explorer van Tweaking.com naar het bureaublad.
                            • Dubbelklik op Tweaking.com-RepairInternetExplorer.exe, de tool wordt nu vanzelf uitgepakt.

Comment

volgens mij blijft de tool hangen in het herstel, ik heb deze 2 keer laten draaien met hetzelfde resultaat, PC opnieuw opgestart maar nog steeds dezelfde foutmelding mit IE

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X