Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Virus, malware , windows crash of hard disk die het stil aan het verliezen is ?? HELP

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Virus, malware , windows crash of hard disk die het stil aan het verliezen is ?? HELP

Beste,

Enkele dagen geleden viel mijn pc uit en kreeg ik een blauw scherm (ben wel vergeten welke foutmelding ik kreeg )

Toen ik de pc wou opnieuw opstarten bleef hij telkens 'hangen' als het windows logo tevoorschijn kwam .. Na wat opzoek werk uiteindelijk via de cd rom van windows xp chckdsk /p gedaan en dan fixboot . Toen deed hij het terug voor een goed half uurtje zeg maar .

En toen valde hij terug uit met blauw scherm en als melding unmountzble boot ..

Heb toen een hele hoop problemen gehad dat hij harde schijf niet meer herkende en windows opstarte maar telkens tot aan'het laden van het logo" om dan terug volledig opnieuw op te starten. veilige modus ging ook niet zelfde verhaal .

Na uren gepruts met heropstarten, terug chckdsk /p en chckdsk / r fixboot exit en systeemherstel en harde schijf eens uithalen, kabels goed steken terug opstarten ckcdsk en de hele rim ram .. heb ik hem nu terug aan de praat gekregen ..al blijft hij gehandicapt )
    Helaas om de zoveel tijd (eens 2 uur, eens 10 minuten, eens 40 minuten ) valt hij terug uit met blauw scherm (helaas vergeten de 0000x en zoveel fout op te schrijven ...

Is het mijn HDD die het stilletjes aan het begeven is of toch windows die naar de vaantjes is door spyware, malware of virus ?

Ik stelde de vraag eerder al in het Sub forum en kreeg daar als antwoord hirens's boot cd te downloaden en mini windows xp te openen om mijn documenten enz te saven ?

Tot nu toe nog niks gedaan en ik hoop dat het gewoon herstelt kan worden via hier en ik tegen de zomer dan kan vernieuwen bv. )

Grtz en Thx

Je start op met de XP-CD in de lade en Windows begint met bestanden te laden om uiteindelijk in een scherm te komen waar je kan kiezen tussen:

1 - Windows installeren
    2 - Windows herstellen (druk op R)
    3 - De Herstelconsole verlaten

Kies hier voor 1 - Windows installeren

Je komt nu in een volgend scherm waar je 2 keuzes hebt:

1 - Windows installeren
    2 - gekozen Windows installatie Herstellen

Kies hier voor 2 - Windows installatie Herstellen

Er wordt nu een volledige nieuwe installatie van Windows OVER je bestaande Windows gezet, maar je instellingen, programma's en eigen bestanden worden niet geraakt.
    Dit is dus een volledige vervanging van enkel je Windows bestanden.

Let wel! Alle eerder geïnstalleerde updates worden verwijderd.
    Ook de drivers worden naar de originele versie teruggezet.
    Het is mogelijk dat je opnieuw Windows dient te reactiveren. Na de repair install dien je alle updates opnieuw te downloaden.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Wil het lukken?

Comment

Bij gebrek aan feedback zet ik dit topic op opgelost.

Indien er niet meer gereageerd wordt, zal binnen een 3-tal dagen deze thread automatisch verplaatst worden naar de sectie Opgeloste hijackthislogs en is een reactie niet meer mogelijk
        Dit is gedaan om het forum netjes en overzichtelijk te houden.

Blijkt dat er toch nog problemen zijn, en je wil weer reageren in dit topic, dan stuur je me een privé bericht met verzoek om heropening.

Emphyrio

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X