Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pop-ups in Windows brownser en Google Chrome

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pop-ups in Windows brownser en Google Chrome

Hello allemaal,

Sinds een maand of twee verschijnen er altijd verschillende pop-ups wanneer ik mijn windows brownser of windows chrome start. Een links van het scherm ( related searches) een onderaan ( bv : controleer of uw pc slecht presteerd ) en een rechs onder ( bv : waarschuwing : pc staat op chrashen ). Ook gebeurd het regelmatig dat als ik een pagina open dat verschillende andere pagina's met spam verschijnen ( zoals bv : the settlers online ) . Hierdoor loopt dikwijls mijn explorer of google chrome vast. Ik werk met een orginele versie van window Vista ultimate en mijn windows is up to date. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Alvast bedankt !

Toedeloe.
    Last edited by toedeloe; 21-03-14, 18:48.
    sigpic

Hoi toedeloe en welkom op Nucia Security Forum,

Voor we beginnen , wil ik even vriendelijk op de volgende richtlijnen wijzen:
    .
    • Log enkel in als beheerder met alle rechten.
    • Post je probleem niet in verscheidene fora. het komt je probleem niet ten goede en het is niet netjes tegenover de helpers.
    • Het opruimen van je systeem kan wat tijd in beslag nemen, wees geduldig.
    • Volg aandachtig de instructies die door mij worden gegeven.
    • Volg enkel het door mij gegeven advies op
    • Blijf bij het topic totdat ik gemeldt heb dat je PC clean is.
    • Als je iets niet weet of verstaat, vraag het dan even aub.
    • Installeer of deinstalleer géén software of hardware terwijl we met je probleem bezig zijn.
    • Ga ondertussen niet wat "anders" proberen, dat maakt het alleen maar moeilijker voor ons
    • Zet je emoticons (Smileys) uit als je logs plaatst aub .
    • De logs niet als bijlage, noch tussen codetags zetten aub.

.
    Opmerking: Alle tools steeds uitvoeren als admin.
    De instructies die worden gegeven, zijn enkel geldig voor jouw PC.

Stap 1:

Malware scannen en verwijderen....

Heb je MBAM reeds op je pc staan, moet je niet downloaden uiteraard.

Download MalwareBytes' Anti-Malware naar je bureaublad vanuit één van de volgende links: Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Op het einde van de setup procedure, krijg je een scherm waar je op "Voltooien" moet klikken.
    Indien je MBAM niet wenst te evalueren, vink je de eerste optie uit en klik je dan pas op "Voltooien"

KLIK HIER voor een vergroting! 
    Klik op de foto voor een vergroting...

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:
    • Update MalwareBytes' Anti-Malware
    • Start MalwareBytes' Anti-Malware
    • Klik daarna op "Voltooien". Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Zodra het programma gestart is, ga je naar het tabblad "Instellingen".
    • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
    • Ga naar het tabblad "Updates" en Update MBAM.
    • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "VOLLEDIGE Scan".
    • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
    • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
    • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
    • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
    • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.

Indien MBAM vraagt om een herstart, doe dit dan ook.
    Wanneer je de restart hebt gedaan, maak je een nieuwe snelle scan met MBAM.
    In dat geval post je dus de twee logs.

De log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Bij problemen!!!

.___________________________________________________________

Stap 2:

Controle op slechte toolbars...

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.
    • Sluit alle openstaande vensters
    • Start AdwCleaner
    • Klik op Scan
    • Klik op Clean
    • KLIK HIER voor een vergroting! 

Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad,dit is normaal
    Je PC word opnieuw opgestart en er een opent logfile (C:\ AdwCleaner\AdwCleaner[xx].txt post de inhoud hier op het Forum.

Enkel de log na de "clean" optie heb ik nodig.

Vergeet niet om je "smileys" uit te schakelen.

Als je Startpagina ook gehijackt was,stel dan de zoekmachine opnieuw in,deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com

Stap 3:

Download DDS.com, DDS.scr of DDS.pif van één van deze locaties en plaats het op je bureaublad:

DDS is een diagnosetool en maakt gebruik van scripts.
    Is het uitvoeren van scripts uitgeschakeld, dan schakel je dit weer in zodat er geen problemen optreden bij gebruik van DDS.

Dubbelklik op DDS om de tool te starten. (afhankelijk van de download die je gekozen hebt kan dit het bestand DDS.com, DDS.scr of DDS.pif zijn)
    Wanneer het klaar is openen er twee logfiles: DDS.txt en Attach.txt
    Beide logfiles sla je op je bureaublad.

Post de inhoud van DDS.txt.

De inhoud Attach.txt moet je niet posten en Attach.txt moet je niet als bijlage toevoegen aan je post, tenzij ik er om vraag.

Stap 4:

Download Security Check op je bureaublad via hier of hier

Start Security Check
    Volg de Instructies in het scherm
    Aan het eind verschijnt een log ( checkup.txt )
    Plaats de inhoud ervan in je volgende antwoord.

In je volgende posting, had ik graag de volgende logs gezien, gemaakt in de opgestelde volgorde:
    .
    • MBAM
    • AdwCleaner
    • DDS
    • checkup.txt

.
    Deze logs NIET als bijlage of tussen codetags posten aub.
    (Desnoods in meerdere postingen.)

Emphyrio
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Bedankt voor de snelle reactie ! ik zal uw instructies volgen !
      ik had het reeds op een ander forum geplaatst nl. windows vista maar heb het op vraag van de moderator, Dorado naar hier verplaatst.
      U hoort van mij zodra ik al uw raadgevingen heb opgevolgd,

Dank u,

Toedeloe
      sigpic

Comment

Prima.

Comment

Wil het lukken?

Comment

Ik ben er vollop mee bezoig maar het scanner duurt +/- 3 , 4 uur en het is al een paar keer gebeurd dat als de scan gedaan is , dat het prg vastloopt , dus moet ik opnieuw beginnen, vanavond ga ik nogmaals opnieuw scannen ..grts
            sigpic

Comment

Beste Emphyrio, ik kan de security check niet downmloden, daar de links niet werken ???
              Download Security Check op je bureaublad via hier of hier

http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe
              sigpic

Comment

De links werken.

Comment

Ondertussen is het reeds drie dagen geleden dat ik om de logs vroeg.
                  Het is noodzakelijk dat logs dezelfde dag geplaatst worden als ze gemaakt zijn.

Graag had ik de gevraagde logs gepost gezien.

Comment

Zoals ik al had gemeld kan ik de security check niet downloaden daar de links niet werken....
                    maar ik zal de logs vande andere prg's posten, ik denk echter dat het probleem is opgelost door DDS ( stap 3 )
                    sigpic

Comment

ADWC cleaner :

# AdwCleaner v3.022 - Report created 23/03/2014 at 19:42:24
                      # Updated 13/03/2014 by Xplode
                      # Operating System : Windows Vista (TM) Ultimate Service Pack 2 (32 bits)
                      # Username : Hugo - COOLER
                      # Running from : C:\Users\Hugo\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\6FUV5Y0D\adwcleaner.exe
                      # Option : Clean

***** [ Services ] *****

Service Deleted : Application Updater
                      Service Deleted : torchcrashhandler
                      Service Deleted : Yontoo Desktop Updater

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\Babylon
                      Folder Deleted : C:\ProgramData\ParetoLogic
                      Folder Deleted : C:\ProgramData\Tarma Installer
                      Folder Deleted : C:\ProgramData\torchcrashhandler
                      Folder Deleted : C:\Program Files\Application Updater
                      Folder Deleted : C:\Program Files\Dealio Toolbar
                      Folder Deleted : C:\Program Files\Yontoo
                      Folder Deleted : C:\Program Files\Common Files\Spigot
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\Local\Babylon
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\Local\torch
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\LocalLow\boost_interprocess
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\LocalLow\Dealio
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\LocalLow\Search Settings
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\Babylon
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\DriverCure
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\goforfiles
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\ParetoLogic
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\Yontoo
                      Folder Deleted : C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\torch
                      File Deleted : C:\Windows\System32\Tasks\GoforFilesUpdate

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\niapdbllcanepiiimjjndipklodoedlc
                      [#] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{690CDEF1-D70C-46B2-8639-0801BE4116CB}
                      [#] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{690CDEF1-D70C-46B2-8639-0801BE4116CB}
                      Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [Yontoo Desktop]
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\secman.DLL
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\protector_dll.protectorbho
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\protector_dll.protectorbho.1
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\secman.OutlookSecurityManager
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\secman.OutlookSecurityManager.1
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\torch.exe
                      Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [SearchSettings]
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{00000001-4FEF-40D3-B3FA-E0531B897F98}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{058F0E48-61CA-4964-9FBA-1978A1BB060D}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{18F33C35-8EF2-40D7-8BA4-932B0121B472}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5C3B5DAA-0AFF-4808-90FB-0F2F2D760E36}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{64697678-0000-0010-8000-00AA00389B71}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{80922EE0-8A76-46AE-95D5-BD3C3FE0708D}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{826D7151-8D99-434B-8540-082B8C2AE556}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{99066096-8989-4612-841F-621A01D54AD7}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FD501041-8EBE-11CE-8183-00AA00577DA2}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FE9271F2-6EFD-44B0-A826-84C829536E93}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8FFE}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{11549FE4-7C5A-4C17-9FC3-56FC5162A994}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C}
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C}
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670}
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88}
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C}
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670}
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{DF7770F7-832F-4BDF-B144-100EDDD0C3AE}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88}
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C}
                      Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C}]
                      Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88}]
                      Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks [{01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C}]
                      Key Deleted : HKCU\Software\Conduit
                      Key Deleted : HKCU\Software\Dealio
                      Key Deleted : HKCU\Software\GoforFiles
                      Key Deleted : HKCU\Software\Myfree Codec
                      Key Deleted : HKCU\Software\ParetoLogic
                      Key Deleted : HKCU\Software\Search Settings
                      Key Deleted : HKCU\Software\torch
                      Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\Software\Dealio
                      Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\Software\Search Settings
                      Key Deleted : HKLM\Software\Application Updater
                      Key Deleted : HKLM\Software\Dealio
                      Key Deleted : HKLM\Software\DivX\Install\Setup\WizardLayout\ConduitToolbar
                      Key Deleted : HKLM\Software\GoforFiles
                      Key Deleted : HKLM\Software\Myfree Codec
                      Key Deleted : HKLM\Software\ParetoLogic
                      Key Deleted : HKLM\Software\Search Settings
                      Key Deleted : HKLM\Software\Tarma Installer
                      Key Deleted : HKLM\Software\torch
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\MyFreeCodec
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\torch
                      Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{889DF117-14D1-44EE-9F31-C5FB5D47F68B}
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\{889DF117-14D1-44EE-9F31-C5FB5D47F68B}
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\MyFreeCodec
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\PricePeep
                      Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\torch
                      Key Deleted : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\30C16B15B255BD349A1157B8A83E2AF9
                      Key Deleted : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\ED1CAE30F47D14B41B5FC8FA53658044

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16540

-\\ Google Chrome v33.0.1750.154

[ File : C:\Users\Hugo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

AdwCleaner[R0].txt - [7645 octets] - [23/03/2014 19:40:43]
                      AdwCleaner[S0].txt - [7822 octets] - [23/03/2014 19:42:24]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [7882 octets] ##########
                      sigpic

Comment

DDS .txt :

.
                        UNLESS SPECIFICALLY INSTRUCTED, DO NOT POST THIS LOG.
                        IF REQUESTED, ZIP IT UP & ATTACH IT
                        .
                        DDS (Ver_2012-11-20.01)
                        .
                        Microsoft® Windows Vista™ Ultimate
                        Boot Device: \Device\HarddiskVolume1
                        Install Date: 10/04/2013 13:49:13
                        System Uptime: 23/03/2014 19:49:29 (1 hours ago)
                        .
                        Motherboard: ASUSTeK Computer INC. | | P6T DELUXE
                        Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz | LGA1366 | 2668/133mhz
                        .
                        ==== Disk Partitions =========================
                        .
                        A: is Removable
                        C: is FIXED (NTFS) - 78 GiB total, 10,466 GiB free.
                        D: is FIXED (NTFS) - 388 GiB total, 86,68 GiB free.
                        E: is FIXED (NTFS) - 466 GiB total, 58,647 GiB free.
                        F: is CDROM ()
                        G: is Removable
                        H: is Removable
                        I: is Removable
                        J: is Removable
                        K: is CDROM ()
                        .
                        ==== Disabled Device Manager Items =============
                        .
                        ==== System Restore Points ===================
                        .
                        RP494: 17/03/2014 17:14:43 - Installed Microsoft Fix it 50052
                        RP495: 17/03/2014 17:19:05 - Windows Update
                        RP496: 17/03/2014 18:43:34 - Installatie van apparaatstuurprogramma: Marvell Inc. Opslagcontrollers
                        RP498: 17/03/2014 18:45:39 - Installed Cool & Quiet
                        RP500: 17/03/2014 18:48:52 - Removed Cool & Quiet
                        RP501: 21/03/2014 6:44:21 - Gepland herstelpunt
                        RP502: 22/03/2014 0:00:31 - Gepland herstelpunt
                        RP503: 22/03/2014 16:09:34 - Gepland herstelpunt
                        RP505: 22/03/2014 19:55:25 - DirectX is geïnstalleerd.
                        .
                        ==== Installed Programs ======================
                        .
                        32 Bit HP CIO Components Installer
                        4500_G510gm_Help
                        4500G510gm
                        4500G510gm_Software_Min
                        Adobe Anchor Service CS3
                        Adobe Asset Services CS3
                        Adobe Bridge CS3
                        Adobe Bridge Start Meeting
                        Adobe Camera Raw 4.0
                        Adobe CMaps
                        Adobe Color - Photoshop Specific
                        Adobe Color Common Settings
                        Adobe Color EU Recommended Settings
                        Adobe Color JA Extra Settings
                        Adobe Color NA Extra Settings
                        Adobe Default Language CS3
                        Adobe Device Central CS3
                        Adobe ExtendScript Toolkit 2
                        Adobe Flash Player 12 ActiveX
                        Adobe Fonts All
                        Adobe Help Viewer CS3
                        Adobe Linguistics CS3
                        Adobe PDF Library Files
                        Adobe Photoshop CS3
                        Adobe Reader XI (11.0.06) MUI
                        Adobe Setup
                        Adobe Stock Photos CS3
                        Adobe Type Support
                        Adobe Update Manager CS3
                        Adobe Version Cue CS3 Client
                        Adobe WinSoft Linguistics Plugin
                        Adobe XMP Panels CS3
                        AI RoboForm (All Users)
                        Apple Application Support
                        Apple Mobile Device Support
                        Apple Software Update
                        Audacity 1.3.10 (Unicode)
                        AutoCAD 2008 - English
                        AutoCAD Architecture 2008
                        AutoCAD Electrical 2008
                        Autodesk Design Review 2008
                        Autodesk DWF Viewer 7
                        Autodesk Vault 2008
                        Belgium e-ID middleware 3.5.2 (build 5775)
                        BenVista PhotoZoom Pro 5.0.8
                        Bonjour
                        BufferChm
                        CameraHelperMsi
                        CaptureWizPro 3.A0
                        Cardo Updater
                        CCleaner
                        CloneDVD 5.6.0.0
                        Computer Security 12.77.100.0 (release)
                        Davi-Adres DeLuxe
                        dBpoweramp Music Converter
                        Dealio Toolbar v8.9
                        Destinations
                        DeviceDiscovery
                        Digital Wireless Camera
                        DivX Setup
                        DocMgr
                        DocProc
                        Elevated Installer
                        EPU-6 Engine
                        erLT
                        EZ Vinyl/Tape Converter 4.1 by MixMeister
                        F-Secure CCF Reputation
                        F-Secure CCF Scanning 1.23.124.8831 (release)
                        F-Secure Network CCF 1.02.128
                        Fax
                        Folder Lock
                        Free FLV Converter V 7.6.0
                        Garmin Express
                        Garmin Express Tray
                        Garmin Update Service
                        Geluidsschema's voor Windows
                        Google Chrome
                        Google Earth
                        Google Toolbar for Internet Explorer
                        Google Update Helper
                        Google+ Auto Backup
                        GPBaseService2
                        Hallmark Card Studio 2008 Deluxe
                        Hallmark Christian Card Studio
                        Host OpenAL (ADI)
                        Hotfix for Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 (KB953595)
                        Hotfix for Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 (KB958484)
                        HP Customer Participation Program 13.0
                        HP Document Manager 2.0
                        HP Imaging Device Functions 13.0
                        HP Officejet 4500 G510g-m
                        HP Smart Web Printing 4.5
                        HP Solution Center 13.0
                        HP Update
                        HPDiagnosticAlert
                        HPProductAssistant
                        HPSSupply
                        iCloud
                        Ipswitch WS_FTP Professional 2007
                        iTunes
                        Java 7 Update 51
                        Java Auto Updater
                        JDownloader 0.9
                        Kingconvert Video Converter
                        LiveUpdate 3.2 (Symantec Corporation)
                        Logitech-webcamsoftware
                        Logitech Vid HD
                        LWS Facebook
                        LWS Gallery
                        LWS Help_main
                        LWS Launcher
                        LWS Motion Detection
                        LWS Pictures And Video
                        LWS Twitter
                        LWS Video Mask Maker
                        LWS VideoEffects
                        LWS Webcam Software
                        LWS WLM Plugin
                        LWS YouTube Plugin
                        MailWasher Pro
                        Malwarebytes Anti-Malware versie 1.75.0.1300
                        MarketResearch
                        marvell 61xx
                        marvell 64xx
                        Marvell Miniport Driver
                        Microsoft .NET Framework 3.5 Language Pack SP1 - nld
                        Microsoft .NET Framework 3.5 SP1
                        Microsoft .NET Framework 4.5.1
                        Microsoft .NET Framework 4.5.1 (Nederlands)
                        Microsoft .NET Framework 4.5.1 (NLD)
                        Microsoft IntelliPoint 6.1
                        Microsoft Mathematics
                        Microsoft Office 2007 Service Pack 3 (SP3)
                        Microsoft Office Access MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Office Configuration Analyzer Tool 1.0
                        Microsoft Office Enterprise 2007
                        Microsoft Office Excel MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Office File Validation Add-In
                        Microsoft Office Groove MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Office InfoPath MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Office OneNote MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Office Outlook MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Office PowerPoint MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Office Proof (Dutch) 2007
                        Microsoft Office Proof (English) 2007
                        Microsoft Office Proof (French) 2007
                        Microsoft Office Proof (German) 2007
                        Microsoft Office Proofing (Dutch) 2007
                        Microsoft Office Proofing Tools 2007 Service Pack 3 (SP3)
                        Microsoft Office Publisher MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Office Shared MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Office Word MUI (Dutch) 2007
                        Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable
                        Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.17
                        Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.6161
                        Microsoft Visual C++ 2010 x86 Redistributable - 10.0.30319
                        Microsoft Web Publishing Wizard 1.52
                        Microsoft WSE 3.0 Runtime
                        MPC-HC 1.7.0
                        MSXML 4.0 SP2 (KB927978)
                        MSXML 4.0 SP2 (KB954430)
                        MSXML 4.0 SP2 (KB973688)
                        MSXML 4.0 SP3 Parser
                        MSXML 4.0 SP3 Parser (KB2758694)
                        Multitax 2013 versie 11.0.0
                        Nero 8
                        Network
                        Norton Ghost
                        NVIDIA-configuratiescherm 311.06
                        NVIDIA 3D Vision stuurprogramma 311.06
                        NVIDIA Display Control Panel
                        NVIDIA Grafisch stuurprogramma 311.06
                        NVIDIA Install Application
                        NVIDIA Stereoscopic 3D Driver
                        NVIDIA Update 1.11.3
                        NVIDIA Update Components
                        OCR Software by I.R.I.S. 13.0
                        Online Safety 2.77.1170.803
                        PDF Password Remover
                        PDF Settings
                        Picasa 3
                        PlayMemories Home
                        PrintMaster
                        PVSonyDll
                        QuickTime 7
                        RAR Password Recovery v1.1 RC16 (remove only)
                        RAR Repair Tool v.4.0.1
                        RealDownloader
                        RealNetworks - Microsoft Visual C++ 2008 Runtime
                        RealNetworks - Microsoft Visual C++ 2010 Runtime
                        RealPlayer
                        RealUpgrade 1.1
                        Riot - Radical Image Optimization Tool
                        Samsung Kies
                        SAMSUNG USB Driver for Mobile Phones
                        Scan
                        Seagate Dashboard
                        Security Update for CAPICOM (KB931906)
                        Security Update for Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 (KB2604111)
                        Security Update for Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 (KB2736416)
                        Security Update for Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 (KB2840629)
                        Security Update for Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 (KB2861697)
                        Security Update for Microsoft .NET Framework 4.5.1 (KB2898869)
                        Security Update for Microsoft .NET Framework 4.5.1 (KB2901126)
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2596744) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2596754) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2596792) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2596825) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2596871) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2597969) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2597973) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2687439) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2760411) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2760415) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2760585) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2760591) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2817641) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2827326) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2837615) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2850022) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office Excel 2007 (KB2827324) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office InfoPath 2007 (KB2687440) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office Outlook 2007 (KB2825644) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office PowerPoint 2007 (KB2596764) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office PowerPoint 2007 (KB2596912) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office Publisher 2007 (KB2597971) 32-Bit Edition
                        Security Update for Microsoft Office Word 2007 (KB2837617) 32-Bit Edition
                        Shockwave
                        Shop for HP Supplies
                        Skype™ 6.14
                        SmartWebPrinting
                        Snagit 11
                        SolutionCenter
                        SoundMAX
                        Spotnet
                        Status
                        Stellar Phoenix Outlook PST Repair v4.5
                        STK02N 2.4
                        StuffIt Expander 2011
                        System Requirements Lab for Intel
                        Taalpakket voor Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 - NL
                        Telenet Security Pack
                        Tiny Download Manager (remove only)
                        TomTom HOME
                        TomTom HOME Visual Studio Merge Modules
                        Toolbox
                        TotalPDFConverter
                        TrayApp
                        Ultimate Extras sounds from Microsoft® Tinker™
                        Update for 2007 Microsoft Office System (KB967642)
                        Update for Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 (KB963707)
                        Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2596620) 32-Bit Edition
                        Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2687493) 32-Bit Edition
                        Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2767849) 32-Bit Edition
                        Update for Microsoft Office 2007 suites (KB2767916) 32-Bit Edition
                        Update for Microsoft Office Outlook 2007 (KB2687404) 32-Bit Edition
                        Update for Microsoft Office Outlook 2007 Junk Email Filter (KB2878234) 32-Bit Edition
                        Update voor Microsoft Office Excel 2007 Help (KB963678)
                        Update voor Microsoft Office Powerpoint 2007 Help (KB963669)
                        Update voor Microsoft Office Word 2007 Help (KB963665)
                        VBA (2627.01)
                        VC80CRTRedist - 8.0.50727.6195
                        VLC media player 2.1.3
                        WebReg
                        Windows Driver Package - OEM (mr8980) Image (05/10/2010 1.0.0.0)
                        Windows Installer Clean Up
                        WinRAR archiver
                        Wisdom-soft Set up ASR 3.1 Pro
                        Yahoo! Messenger
                        Yahoo! Software Update
                        Yahoo! Toolbar
                        YTD Video Downloader 4.7.1
                        Zappiti Media Center
                        .
                        ==== End Of File ===========================
                        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toedeloe Bekijk Berichten
                          Zoals ik al had gemeld kan ik de security check niet downloaden daar de links niet werken....
                          maar ik zal de logs vande andere prg's posten, ik denk echter dat het probleem is opgelost door DDS ( stap 3 )
                          • DDS lost niets op, dat is een scanner. DDS verwijderdt noch corrigeert.
                          • De link van Security Check werkt (had ik al gezegd)
                          • De DDS log heb je niet gepost, wel de attached.txt die ik NIET gevraagd heb.
                          • De AdwCleaner log is van gisteren.

.
                          Lees de instructies aub en als je uitgevoerd hebt wat ik gevraagd heb, kunnen we verder.
                          Anders kunnen we best er mee stoppen hier. Mijn tijd is té kostbaar.
                          Last edited by Emphyrio; 24-03-14, 18:52.

Comment

Bij gebrek aan feedback zet ik dit topic op opgelost.

Indien er niet meer gereageerd wordt, zal binnen een 3-tal dagen deze thread automatisch verplaatst worden naar de sectie Opgeloste hijackthislogs en is een reactie niet meer mogelijk
                            Dit is gedaan om het forum netjes en overzichtelijk te houden.

Blijkt dat er toch nog problemen zijn, en je wil weer reageren in dit topic, dan stuur je me een privé bericht met verzoek om heropening.

Emphyrio

Comment

[*]De link van Security Check werkt (had ik al gezegd)

Sorry maar ik moet het ook allemaal tussendoor doen...sorry
                              Deze link werkt bij mij nog steeds niet ! Ik krijg de melding 403 forbidden !
                              sigpic

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X