Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AdwCcleaner verwijderd map met daarin alle geinstalleerde programma's

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AdwCcleaner verwijderd map met daarin alle geinstalleerde programma's

Bij gebruik van Windows 7 X64 Home Premium met IE11 met alle updates geinstalleerd, kreeg ik herhaaldelijk last van de melding: "mediamarkt.nl reageert niet vanwege een langlopend script". Dit probleem treedt op alle PC/Laptops met IE 11 op.

Ik heb voor de controle en het mogelijk oplossen van dit probleem o.a. het tool AdwCleaner gebruikt.
    In het rapport stond een toolbar vermeld.
    Ik heb gedrukt op de tab VERWIJDEREN.

Ik heb gekeken wat er onder de TAB mappen/bestanden en de andere TABS te zien was.
    Daaronder werd o.a. vermeld C:\Util
    In deze map staan alle door mijzelf geinstalleerde programma's.

De map Util met alle daarin geinstalleerde programma's is volledig verwijderd.
    Ik heb de AdwCleaner log bewaard.

E.e.a beeft tot gevolg dat tal van programma's niet meer werken.
    De snelkoppelingen worden niet herkend (op zich geen probleem, zo te repareren),
    maar de map C:\Util is niet meer te zien of is verwijderd.

Een aantal programma's heb ik opnieuw geinstalleerd.

Is er met AdwCleaner een mogelijkheid om de verwijderde map C:\Util met de daarin
    geinstalleerde programma's en register vermeldingen weer terug te halen ?

Bedankt voor uw reactie.
    Wim

Via Tools > Quarantinebeheer.

Post die AdwCleaner log eens.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Die lijst is enorm lang.
      Ik neem aan dat die lijst aangevinkt kan worden voor alle items die hersteld moeten worden en dan op Herstellen klikken.

Comment

Ja idd

Comment

Het probleem van de vermiste map c:\Util met daarin de geinstalleerde programma's die na gebruik van AdwCleaner was verwijderd, is opgelost.
          Door via Tools naar Quarantaine Beheer te gaan en daar aan te vinken wat teruggezet moet worden.

Bedankt voor je snelle reactie en prettig weekend.
          groet Wim

PS:

Het probleem van een Langlopend script bij W7 en IE11 is nog steeds niet opgelost.
          Dit probleem is hier ook op het forum vermeld.
          De oplossing was een andere webbrowser gebruiken, want die hebben dit probleem niet (dit klopt).
          De oplossingen en de diagnoses die op tal van forums worden aangereikt, lijden niet tot een oplossing.
          Ook de oplossingen die Microsoft op de website aanreikt niet.

Als IE11 op alle PC's en Laptops die ik met dit probleem meemaak, bij kijken / bladeren op een website,
          dan ga ik met de muis naar de rechter onderhoek op het scherm of venster. Daar aanklikken (geen speciale plaats),
          dan verschijnt het bericht "website reageert niet, vanwege een langlopend script" Je kan dan op [STOPPEN] of [x] klikken,
          je kan de website dan normaal gebruiken. Het hikken of stilstaan, niet verder bladen komt na een aantal scherm/venster
          wisselingen nog steeds terug.

Als je IE11 gebruikt, kan je

Comment

1) Je mag alle losse bestanden en tools die we hebben gebruikt verwijderen.

2) Om herbesmetting te vermijden, kan je deze tips eens nalezen:

Het voorkomen van spyware-infecties en browserhijacking en Hoe voorkom ik een nieuwe infectie?

3) Om je PC een snelle onderhoudbeurt te geven, kan je deze tips eens lezen: Handleiding voor een schone PC

4) Allerlei tips en hints kan je hier raadplegen.

Ik zet het topic op opgelost.

Indien er niet meer gereageerd wordt, zal binnen een 5-tal dagen deze thread automatisch verplaatst worden
            naar de sectie Opgeloste hijackthislogs en is een reactie niet meer mogelijk
            Dit is gedaan om het forum netjes en overzichtelijk te houden.

Blijkt dat er toch nog problemen zijn, en je wil weer reageren in dit topic, dan stuur je me een privé bericht met verzoek om heropening.

Hebben we je goed geholpen? Overweeg eens een (vrijblijvende) donatie aan Nucia

Emphyrio

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X