Mededeling

Collapse
No announcement yet.

register beschadigd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• register beschadigd

Goedemorgen, ik zou graag alle bestanden willen aanleveren maar deze laptop heb ik gister overgenomen en toen deed alles het nog, aangezien er een naar virus in zit dacht ik slim te zijn om een virusscan erdoor te gooien..... er was iets in quarantaine gezet en verwijderd en daarna was het over, ik krijg geen exe bestanden meer geopend, alle icoontjes zijn een wit papiertje!
    waardegegevens in het register veranderd, op microsoft support 950505 reg import gecopieerd naar kladblok maar het commando blijft weigeren, ik weet dat een nieuwe windows beter is maar ik probeer toch nog hulp te krijgen, wie weet er raad?
    gr. Wendy

Vorig bericht had ik in Chrome op incognito geplaatst, gewoon op de browser komen er gelijk 3 schermen en dan kan ik alleen dat virus aanklikken maar nu liep incognito ook vast dus nu op iPad kijken of er iemand reageert

Comment

Waarschijnlijk heb je er een cryptolocker op staan, een soort Virut, het enige wat je kan doen is een volledige format C ( helaas )

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Heb ik geprobeerd, mag niet omdat ik geen rechten heb en het ww van de adm. zijn die mensen kwijt!

Comment

Misschien dat ze je op de windows afdeling hiermee kunnen helpen?

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Bedankt voor de reactie

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X