Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Macbook start niet meer op

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Macbook start niet meer op

Hallo,

ik heb een Macbook en heb al een tijdje last van vervelende pop-ups (Mackeeper, zalando, games...).
    Als ik websites zoals h&m of hln bezocht, werden er ook allerlei zaken onderlijnd met linken naar kledingwinkels.

Ik ken helemaal niet veel van pc's maar was zelf al beginnen rondkijken op interenet om dit stop te zetten en had het programma "avast! Free Antivirus for Mac" geinstalleerd (nog niet laten lopen). Daarna heb ik "Adwaremedic" proberen te installeren, maar toen liep heel mijn laptop vast. Ik kon niets meer aanklikken dus heb de aan/uit toets lang ingedrukt om mijn laptop opnieuw op te starten. Maar vanaf toen krijg ik hem niet meer opgestart. Ik krijg een wit scherm met een appeltje + een ladend icoontje. Ik heb alvast geprobeerd om de laptop in veilige modus op te starten met de shift toets, maar dit helpt niet. Met cmnd + R zou je ook allerlei zaken kunnen controleren, maar dit heeft voorlopig ook nog niets uitgehaald.

Kan iemand mij aub helpen met deze 2 problemen?

Alvast bedankt!

Groetjes, Eline

Hoi eline en welkom op Nucia Security forum,

Eerst en vooral, een Mac is geen PC (in de figuurlijke zin dan).
    We behandeling voornamelijk (en bijna uitsluitend) Windows malware problemen.

Wat ik je wel zou aanraden is je browser resetten (of herinstalleren).
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X