Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe verwijder ik Adware ClickIt?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe verwijder ik Adware ClickIt?

Vervelend probleem. Ik wordt steeds ongewild doorgelinkt naar andere websites en krijg vervelende advertenties te zien op Explorer. Heb al gekeken onder configuratiescherm < programma's en onderdelen, maar het enige 'verdachte' wat ik zag staan is programma The AdBlocker. Ik kan dit echter niet verwijderen. Computer zegt telkens (let op spellingsfout)' Plese close your browser en try again', wat ik doe zonder resultaat. Kan ik deze adware op de een of andere manier toch handmatig verwijderen?
    Kan iemand helpen, ik moet opzoekingen doen voor mijn thesis en dit is allesbehalve leuk.

De eerste stap is het uitvoeren van deze richtlijn: !!! BELANGRIJK !!!: Lees dit eerst voor je een bericht plaatst!

Post de gevraagde logjes.

Emphyrio
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Wil het lukken?

Comment

Bij gebrek aan feedback zet ik dit topic op opgelost.

Indien er niet meer gereageerd wordt, zal binnen een 3-tal dagen deze thread automatisch verplaatst worden naar de sectie Opgeloste hijackthislogs en is een reactie niet meer mogelijk
        Dit is gedaan om het forum netjes en overzichtelijk te houden.

Blijkt dat er toch nog problemen zijn, en je wil weer reageren in dit topic, dan stuur je me een privé bericht met verzoek om heropening.

Emphyrio

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X