Mededeling

Collapse
No announcement yet.

winservicesupdate

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • winservicesupdate

    Beste medewerkers van Nucia.

    Ik krijg regelmatig de melding om het programma winservicesupdate te installeren. Tot nu heb ik dat niet gedaan omdat ik dat programma niet helemaal vertrouw en omdat ik door schade en schande wijzer ben geworden om het zo maar eens te zeggen. Is dit programma te vertrouwen of is het beter om dit inderdaad niet te installeren?

    Alvast bedankt voor de feedback.

    Groet Martien

  • #2
    Misschien hebben jullie nog iets aan deze extra informatie die ik op internet gevonden heb. Zal ook meteen even een screenshot mee sturen. Deze winservicesupdate blijkt iets te maken te hebben met pokki. Volgens mij stond dat al op mijn laptop toen ik hem kocht. Even voor alle duidelijkheid. De removal tool die in deze link genoemd wordt het ik niet geinstaleerd. Ik wacht eerst jullie antwoord af.

    http://pcremovalcenter.com/fix/nl/?t...FSQFwwodZEAAqA
    Last edited by ninne; 17-03-15, 19:46.

    Comment


    • #3
      screenshot lukt niet helaas. Wacht gewoon even jullie antwoord af. Misschien dat jullie genoeg hebben aan de informatie die ik gegeven heb.

      Alvast bedankt en vriendelijke groet Martien

      Comment


      • #4
        De eerste stap is het uitvoeren van deze richtlijn:

        !!! BELANGRIJK !!!: Lees dit eerst voor je hier een bericht plaatst!

        Post de gevraagde logjes.

        Emphyrio
        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

        Comment


        • #5
          Goedenavond Emphyrio.

          Bij deze de gevraagde logjes.

          mbam

          Malwarebytes Anti-Malware
          www.malwarebytes.org

          Scandatum: 18-3-2015
          Scantijd: 18:01:01
          Logbestand: mbamlog.txt
          Beheerder: Ja

          Versie: 2.00.4.1028
          Malwaredatabase: v2015.03.18.04
          Rootkitdatabase: v2015.02.25.01
          Licentie: Proef
          Malwarebescherming: Ingeschakeld
          Kwaadaardige Website Bescherming: Ingeschakeld
          Zelfbescherming: Uitgeschakeld

          Besturingssysteem: Windows 8.1
          Processor: x64
          Bestandssysteem: NTFS
          Gebruiker: senter

          Scantype: Aangepaste Scan
          Resultaat: Voltooid
          Objecten Gescand: 556941
          Verstreken Tijd: 1 u, 56 m, 52 s

          Geheugen: Ingeschakeld
          Opstarten: Ingeschakeld
          Bestandssysteem: Ingeschakeld
          Archieven: Ingeschakeld
          Rootkits: Ingeschakeld
          Heuristiek: Ingeschakeld
          POP: Ingeschakeld
          POA: Ingeschakeld

          Processen: 0
          (Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

          Modules: 0
          (Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

          Registersleutels: 0
          (Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

          Registerwaardes: 0
          (Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

          Registerdata: 0
          (Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

          Mappen: 0
          (Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

          Bestanden: 0
          (Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

          Fysieke Sectoren: 0
          (Geen kwaadaardige items gedetecteerd)


          (end)

          Comment


          • #6
            de log van adware

            AdwCleaner v4.112 - Logbestand aangemaakt 18/03/2015 op 20:11:34
            # Laatste update 09/03/2015 door Xplode
            # Database : 2015-03-15.1 [Server]
            # Besturingssysteem : Windows 8.1 (x64)
            # Gebruikersnaam : senter - PCHOOFD
            # Gestart vanuit : C:\Users\senter\Desktop\adwcleaner_4.112.exe
            # Optie : Verwijderen

            ***** [ Services ] *****


            ***** [ Bestanden / Mappen ] *****


            ***** [ Geplande taken ] *****


            ***** [ Snelkoppelingen ] *****


            ***** [ Register ] *****

            Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck
            Waarde Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [Pokki]
            Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{6DDA37BA-0553-499A-AE0D-BEBA67204548}
            Sleutel Verwijderd : [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AA9A4890-4262-4441-8977-E2FFCBFB706C}
            Sleutel Verwijderd : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AA9A4890-4262-4441-8977-E2FFCBFB706C}
            Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AA9A4890-4262-4441-8977-E2FFCBFB706C}
            Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Pokki
            Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Softonic
            Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Pokki
            Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}

            ***** [ Webbrowsers ] *****

            -\\ Internet Explorer v11.0.9600.17416


            -\\ Google Chrome v41.0.2272.89


            *************************

            AdwCleaner[R0].txt - [2102 bytes] - [18/03/2015 20:09:43]
            AdwCleaner[S0].txt - [1592 bytes] - [18/03/2015 20:11:34]

            ########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1651 bytes] ##########

            Comment


            • #7
              e-peek wordt volgens mij op de een of andere manier geblokkeerd door mijn virusscanner. Dat is avast. Ik krijg nu elke keer de melding dat de webpagina niet beschikbaar is. Denk eerlijk gezegd dat het met de volgende melding te maken heeft:

              Sta Chrome via je firewall- of antivirusinstellingen toe het netwerk te gebruiken.
              Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kun je proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.

              Weet helaas niet hoe ik dit moet oplossen.

              Comment


              • #8
                Gebruik dan je Internet Explorer
                Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

                Comment


                • #9
                  krijg ik dezelfde melding. Webpagina niet beschikbaar. Deze melding krijg ik nadat ik op de downloadlink geklikt heb.

                  Comment


                  • #10
                    Aan de webpagina zal het niet liggen, die werkt normaal
                    Ik denk dat je beveiligingssoftware op de een of andere manier dit blokkeert.

                    Schakel deze eens (tijdelijk) uit en probeer nogmaals.
                    Anders in Veilige Modus met Netwerkverbinding opstarten.
                    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

                    Comment


                    • #11
                      Goedenmorgen Emphyrio.

                      E peek werd inderdaad geblokkeerd door mijn beveilingssoftware. Heb het programma kunnen installeren. Maar hij is gisteren avond 6 uur aan het scannen geweest en toen was e peek nog niet klaar. Aangezien het bedtijd was, heb ik de scan gestopt. Is het normaal dat het programma zo lang bezig is met scannen?

                      Comment


                      • #12
                        Nee. Het is normaal een kwestie van seconden

                        Je moet ingelog zijn als beheerder met alle rechten.
                        Beveiliging uit.
                        Installatie starten.
                        Na installatie start E-Peek automatisch op.


                        E-Peek starten door rechtsklikken en uitvoeren als admin.
                        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

                        Comment


                        • #13
                          Hallo Emphyrio.

                          Allereerst excuses voor het ongemak, maar het lukt nog steeds niet. Ik kan e-peek gewoon downloaden en installeren. Maar wanneer het geinstalleerd is, kan ik rechtsklikken wat ik wil maar er verschijnt niets. Ik kan alleen links op scan klikken. Ook als ik e-peek installeer als beheerder. Ik krijg wel elke keer een foutmelding wanneer de scan start. Heb even een screenshot gemaakt. Misschien kun je er iets mee. Nogmaals sorry. Ben blond en niet zo handig in dat soort dingen. Zal ongetwijfeld iets verkeerds doen

                          Comment


                          • #14
                            screenshot

                            bij deze het screenshot
                            Bijgevoegde Bestanden

                            Comment


                            • #15
                              Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
                              Deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
                              Kijk hier indien je niet weet hoe je je Antivirus, Firewall en/of Antispywarescanner moet uitschakelen.

                              Download Zoek.exe naar het bureaublad.
                              • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
                              • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken" als je zip- of rar-download hebt gebruikt.
                              • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
                              • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
                              • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
                              • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkwaardig probleem.
                                Code:
                                emptyclsid;
                                emptyfolderscheck;
                                firefoxlook; 
                                Chromelook; 
                                CHRdefaults;
                                autoclean; 
                                iedefaults; 
                                filesrcm;  
                                startupall;
                              • Klik nu op de knop "Run script".
                              • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
                              • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
                              • Post het geopende logje in het volgende bericht
                              Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                              E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

                              Comment

                              Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X