Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haperende browser

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Haperende browser

Hallo,

Mijn pc hapert sinds een aantal dagen.
    Voornamelijk bij het gebruik van internet; wanneer ik iets intik te zoeken lijkt het wel alsof hij wat vastloopt, de letters verschijnen later. Hij duurt ook langer met het laden van pagina's..veel te lang.
    Dit is ook het geval bij bv. het gebruik van spotify.
    Ik heb en houd de pc regelmatig bij d.m.v. opschonen e.d. alleen weet ik niet wat ik hier aan moet doen.

Is er iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt

Bekijk de bandbreedte eens wat de programma's verbonden met internet verbruiken.
    Workshop met screenshots.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hallo,

Thx voor je reageren, ik heb dat gelezen en geprobeerd volledig te begrijpen...echter doe ik dat maar niet..dus ik weet niet wat ik daaraan zou kunnen veranderen.

Bij broncontrole / overzicht zie ik echter wel dat mijn processor afwisselend erg hoog zit.
      Mijn geheugen gebruikt 55% fysiek geheugen

bij broncontrole / processor bv 169 threats voor NT kernel & System...dat is de hoogste maar ik heb geen idee wat dat inhoud.

en zo ook onder het tablad netwerk, tcp verbindingen en listener poorten..dat zijn er een hele hoop..maar wat daar niet goed aan is, kom ik niet uit.

Is er een manier hoe iemand mij hier mee kan helpen?
      Ik wil niet zelf zomaar iets doen waar ik geen verstand van heb.

merci

Comment

Ik zou eerst maar eens laten controleren op malware.
        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Gedaan
          Scan resultaten lijken mij ok?

MbaM.txt

ps.
          ik heb dit probleem eerder gehad..toen werd me geadviseerd adw.cleaner, DDS en check-up te laten lopen.
          Dit heb ik gedaan, heb de logjes bewaard..voor het geval deze nodig zijn.
          Plaats ze hier maar niet..omdat ik niet weet of dit de juiste plek daar voor is.

Daarna moest ik defogger, ccleaner en een combofix uitvoeren...hier wacht ik maar even mee, aangezien ikzelf niet goed weet wat die programma's doen en ik meende dat combofix niet standaard is te gebruiken?
          Last edited by NynkeF; 06-06-15, 10:19.

Comment

Controle op slechte toolbars...

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.
            • Sluit alle openstaande vensters
            • Start AdwCleaner
            • Klik op Scan
            • Klik op Clean
            • KLIK HIER voor een vergroting! 

Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad,dit is normaal
            Je PC word opnieuw opgestart en er een opent logfile (C:\ AdwCleaner\AdwCleaner[xx].txt post de inhoud hier op het Forum.

Enkel de log na de "clean/verwijderen" optie heb ik nodig.

Vergeet niet om je "smileys" uit te schakelen.( INFO )

Als je Startpagina ook gehijackt was,stel dan de zoekmachine opnieuw in,deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com

Comment

# AdwCleaner v4.104 - Rapport aangemaakt 06/06/2015 op 10:34:19
              # Laatste Update 05/12/2014 door Xplode
              # Database : 2015-06-05.1 [Live]
              # Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
              # Gebruikersnaam : Nynke - LAPTOP
              # Gestart vanuit : C:\Users\Nynke\Desktop\clean TOOLS\adwcleaner_4.104.exe
              # Optie : Verwijderen

***** [ Services ] *****

***** [ Bestanden / Mappen ] *****

***** [ Taken ] *****

***** [ Snelkoppelingen ] *****

***** [ Register ] *****

Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Avg Secure Update

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17801

-\\ Mozilla Firefox v38.0.5 (x86 nl)

AdwCleaner[R0].txt - [13314 octets] - [16/02/2014 23:56:24]
              AdwCleaner[R1].txt - [1329 octets] - [08/05/2014 09:51:41]
              AdwCleaner[R2].txt - [1365 octets] - [20/08/2014 08:23:07]
              AdwCleaner[R3].txt - [4732 octets] - [05/12/2014 20:36:15]
              AdwCleaner[R4].txt - [1381 octets] - [06/06/2015 10:28:54]
              AdwCleaner[S0].txt - [13311 octets] - [17/02/2014 00:04:24]
              AdwCleaner[S1].txt - [1409 octets] - [08/05/2014 09:53:41]
              AdwCleaner[S2].txt - [1435 octets] - [20/08/2014 08:26:41]
              AdwCleaner[S3].txt - [4780 octets] - [05/12/2014 20:41:14]
              AdwCleaner[S4].txt - [1250 octets] - [06/06/2015 10:34:19]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S4].txt - [1310 octets] ##########

Comment

Download of Update Ccleaner

Start CCleaner op.
                • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
                • Selecteer het tabblad Geavanceerd
                • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
                • Selecteer het tabblad Instellingen
                • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
                • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
                • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
                • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
                • Klik op Scan naar problemen.
                • Op de vraag of je een backup wil maken van het register, klik je "Ja".
                • Als er fouten gevonden worden klik je op de middelste knop: Herstel alle geselecteerde fouten en OK

.

Extra nota... Zorg ervoor dat je Security software uitgeschakeld is tijdens het installeren en gebruik van E-Peek.

Kijk hier indien je niet weet hoe je je Antivirus, Firewall en/of Antispywarescanner moet uitschakelen.

Download setupE-Peek.exe naar je bureaublad.
                Dubbelklik erop en volg de instructies.
                Op het einde van de installatie, zal E-Peek opstarten.
                Klik op "Scan".
                Post de log.

Comment

E-Peek v 1.9.9.0 ENHANCED 3 © Emphyrio/Onsia Patrick 2013-2015
                  E Dev
                  Run at zo 7 jun 2015 21:27
                  .
                  Windows 7 Home Premium SP 1 (64 bits)
                  C:\Windows [NTFS - Fixed]
                  Default Browser: Firefox 38.0.5 (x86 nl)
                  Boot mode: Normal boot
                  User logged in: Nynke
                  .
                  Java x86: 1.8
                  Java x64: n/a
                  .
                  AV : AVG AntiVirus Free Edition 2015 [Updated - Not Running]
                  AS : Windows Defender [Updated - Not Running]
                  AS : AVG AntiVirus Free Edition 2015 [Updated - Not Running]
                  FW : Windows firewall
                  .
                  ==================== Files and Folders history =================================

Folders Created Last 7 days :

07-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\E Dev
                  07-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{7C95FD03-3437-4377-A2DF-0C5A234690A7}
                  07-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Program Files (x86)\E Dev
                  06-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{B2C318BC-880E-42CB-9C6C-CAAFD78F9D32}
                  05-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{74024849-AE95-4185-B639-4C201AC26827}
                  04-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{AB734ECC-A4A9-48EE-9D84-8BAC832B0AA0}
                  03-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{A86E75F0-9F9B-4712-8723-4410127B4156}
                  03-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{38F350BF-1BC4-4AC9-BC92-E0231D61BFD4}
                  03-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
                  02-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\Avg
                  02-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{87FB1FE9-AC7E-4797-AA2F-DBF9F5B80A59}
                  02-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{109847DF-1428-44B1-99D9-ABD686BB6061}
                  01-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\GWX
                  01-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{9022A54A-83A2-48A5-854B-2D240C0C2989}
                  01-06-2015 ##### r-h-s-d+a- C:\Users\Nynke\AppData\Local\{5A9580EE-8D0F-416B-A72C-0CE518061E1D}

Files Modified Last 7 days :

07-06-2015 00024608 r-h+s-d-a+ C:\Windows\system32\7B296FB0-376B-497e-B012-9C450E1B7327-5P-1.C7483456-A289-439d-8115-601632D005A0
                  07-06-2015 00024608 r-h+s-d-a+ C:\Windows\system32\7B296FB0-376B-497e-B012-9C450E1B7327-5P-0.C7483456-A289-439d-8115-601632D005A0
                  06-06-2015 00000018 r-h-s-d-a+ C:\Windows\SysWOW64\log.txt
                  02-06-2015 01672440 r-h-s-d-a+ C:\Windows\system32\PerfStringBackup.INI
                  02-06-2015 00746450 r-h-s-d-a+ C:\Windows\system32\perfh013.dat
                  02-06-2015 00654916 r-h-s-d-a+ C:\Windows\system32\perfh009.dat
                  02-06-2015 00154112 r-h-s-d-a+ C:\Windows\system32\perfc013.dat
                  02-06-2015 00122530 r-h-s-d-a+ C:\Windows\system32\perfc009.dat

Files Created Last 7 days :

==================== RUNNING PROCESSES =========================================

[armsvc] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe - (Adobe Systems Incorporated)
                  [audiodg] -LOCAL SERVICE- C:\Windows\System32\audiodg.exe - (audiodg.exe)
                  [avgui] -Hille- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe - (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
                  [avgui] -Nynke- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe - (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
                  [avgwdsvc] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgwdsvc.exe - (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
                  [BackupManagerTray] -Hille- C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe - (NTI Corporation)
                  [BackupManagerTray] -Nynke- C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe - (NTI Corporation)
                  [BJMYPRT] -Hille- C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMYPRT.EXE - (CANON INC.)
                  [BJMYPRT] -Nynke- C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMYPRT.EXE - (CANON INC.)
                  [clear.fiAgent] -Hille- C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\clear.fiAgent.exe - (CyberLink Corp.)
                  [clear.fiAgent] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\clear.fiAgent.exe - (CyberLink Corp.)
                  [conhost] -SYSTEM- C:\Windows\system32\conhost.exe - (Microsoft Corporation)
                  [csrss] -SYSTEM- C:\Windows\system32\csrss.exe - (Microsoft Corporation)
                  [ctfmon] -Hille- C:\Windows\SysWOW64\ctfmon.exe - (Microsoft Corporation)
                  [ctfmon] -Nynke- C:\Windows\SysWOW64\ctfmon.exe - (Microsoft Corporation)
                  [CVHSVC] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Virtualization Handler\CVHSVC.EXE - (Microsoft Corporation)
                  [daemonu] -UpdatusUser- C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe - (NVIDIA Corporation)
                  [dllhost] -SYSTEM- C:\Windows\system32\DllHost.exe - (Microsoft Corporation)
                  [DMREngine] -Hille- C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\.\Kernel\DMR\DMREngine.exe - (CyberLink)
                  [DMREngine] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\.\Kernel\DMR\DMREngine.exe - (CyberLink)
                  [Dropbox] -Nynke- C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe - (Dropbox, Inc.)
                  [dsiwmis] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Launch Manager\dsiwmis.exe - (Dritek System Inc.)
                  [dwm] -Hille- C:\Windows\system32\Dwm.exe - (Microsoft Corporation)
                  [dwm] -Nynke- C:\Windows\system32\Dwm.exe - (Microsoft Corporation)
                  [EgisUpdate] -Hille- C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe - (Egis Technology Inc.)
                  [EgisUpdate] -Nynke- C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe - (Egis Technology Inc.)
                  [E-Peek 1.9.9.0] -Nynke- C:\Program Files (x86)\E Dev\E-Peek\E-Peek 1.9.9.0.exe - (E Dev)
                  [ePowerEvent] -SYSTEM- C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerEvent.exe - (Acer Incorporated)
                  [ePowerEvent] -SYSTEM- C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerEvent.exe - (Acer Incorporated)
                  [ePowerSvc] -SYSTEM- C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerSvc.exe - (Acer Incorporated)
                  [ePowerTray] -Hille- C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerTray.exe - (Acer Incorporated)
                  [ePowerTray] -Nynke- C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerTray.exe - (Acer Incorporated)
                  [ETDCtrl] -Hille- C:\Program Files\Elantech\ETDCtrl.exe - (ELAN Microelectronics Corp.)
                  [ETDCtrl] -Nynke- C:\Program Files\Elantech\ETDCtrl.exe - (ELAN Microelectronics Corp.)
                  [ETDCtrlHelper] -Hille- C:\Program Files\Elantech\ETDCtrlHelper.exe - (ELAN Microelectronics Corp.)
                  [ETDCtrlHelper] -Nynke- C:\Program Files\Elantech\ETDCtrlHelper.exe - (ELAN Microelectronics Corp.)
                  [explorer] -Hille- C:\Windows\Explorer.EXE - (Microsoft Corporation)
                  [explorer] -Nynke- C:\Windows\Explorer.EXE - (Microsoft Corporation)
                  [firefox] -Hille- C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe - (Mozilla Corporation)
                  [firefox] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe - (Mozilla Corporation)
                  [GREGsvc] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Acer\Registration\GREGsvc.exe - (Acer Incorporated)
                  [GWX] -Hille- C:\Windows\system32\GWX\GWX.exe - (Microsoft Corporation)
                  [GWX] -Nynke- C:\Windows\system32\GWX\GWX.exe - (Microsoft Corporation)
                  [hkcmd] -Hille- C:\Windows\System32\hkcmd.exe - (Intel Corporation)
                  [hkcmd] -Nynke- C:\Windows\System32\hkcmd.exe - (Intel Corporation)
                  [IAStorDataMgrSvc] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe - (Intel Corporation)
                  [IAStorIcon] -Hille- C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe - (Intel Corporation)
                  [IAStorIcon] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe - (Intel Corporation)
                  [igfxext] -Hille- C:\Windows\system32\igfxext.exe - (Intel Corporation)
                  [igfxext] -Nynke- C:\Windows\system32\igfxext.exe - (Intel Corporation)
                  [igfxpers] -Hille- C:\Windows\System32\igfxpers.exe - (Intel Corporation)
                  [igfxpers] -Nynke- C:\Windows\System32\igfxpers.exe - (Intel Corporation)
                  [igfxsrvc] -Hille- C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe - (Intel Corporation)
                  [igfxsrvc] -Nynke- C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe - (Intel Corporation)
                  [igfxtray] -Hille- C:\Windows\System32\igfxtray.exe - (Intel Corporation)
                  [ijplmsvc] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE - ()
                  [IScheduleSvc] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\IScheduleSvc.exe - (NTI Corporation)
                  [LManager] -Hille- C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe - (Dritek System Inc.)
                  [LManager] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe - (Dritek System Inc.)
                  [LMS] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe - (Intel Corporation)
                  [LMutilps32] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMutilps32.exe - (Dritek System Inc.)
                  [LMutilps32] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMutilps32.exe - (Dritek System Inc.)
                  [LMworker] -Hille- C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMworker.exe - (Dritek System Inc.)
                  [LMworker] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMworker.exe - (Dritek System Inc.)
                  [LogonUI] -SYSTEM- C:\Windows\system32\LogonUI.exe - (Microsoft Corporation)
                  [lsass] -SYSTEM- C:\Windows\system32\lsass.exe - (Microsoft Corporation)
                  [lsm] -SYSTEM- C:\Windows\system32\lsm.exe - (Microsoft Corporation)
                  [MMDx64Fx] -Hille- C:\Program Files (x86)\Launch Manager\MMDx64Fx.exe - (Dritek System Inc.)
                  [MMDx64Fx] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Launch Manager\MMDx64Fx.exe - (Dritek System Inc.)
                  [msiexec] -SYSTEM- C:\Windows\system32\msiexec.exe - (Microsoft Corporation)
                  [nvtray] -Hille- C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe - (NVIDIA Corporation)
                  [nvtray] -Nynke- C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe - (NVIDIA Corporation)
                  [nvvsvc] -SYSTEM- C:\Windows\system32\nvvsvc.exe - (NVIDIA Corporation)
                  [nvxdsync] -SYSTEM- C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvxdsync.exe - (NVIDIA Corporation)
                  [nvxdsync] -SYSTEM- C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvxdsync.exe - (NVIDIA Corporation)
                  [OpWareSE4] -Hille- C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPageSE4\OpWareSE4.exe - (Nuance Communications, Inc.)
                  [OpWareSE4] -Nynke- C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPageSE4\OpWareSE4.exe - (Nuance Communications, Inc.)
                  [pcee4] -Hille- C:\DOLBY PCEE4\pcee4.exe - (Dolby Laboratories Inc.)
                  [pcee4] -Nynke- C:\DOLBY PCEE4\pcee4.exe - (Dolby Laboratories Inc.)
                  [PmmUpdate] -Hille- C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe - (Egis Technology Inc.)
                  [PmmUpdate] -Nynke- C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe - (Egis Technology Inc.)
                  [RAVBg64] -Hille- C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe - (Realtek Semiconductor)
                  [RAVBg64] -Nynke- C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe - (Realtek Semiconductor)
                  [RAVCpl64] -Hille- C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe - (Realtek Semiconductor)
                  [RAVCpl64] -Nynke- C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe - (Realtek Semiconductor)
                  [SearchFilterHost] -SYSTEM- C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe - (Microsoft Corporation)
                  [SearchIndexer] -SYSTEM- C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe - (Microsoft Corporation)
                  [SearchProtocolHost] -SYSTEM- C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe - (Microsoft Corporation)
                  [services] -SYSTEM- C:\Windows\system32\services.exe - (Microsoft Corporation)
                  [sftlist] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Microsoft Application Virtualization Client\sftlist.exe - (Microsoft Corporation)
                  [sftvsa] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Microsoft Application Virtualization Client\sftvsa.exe - (Microsoft Corporation)
                  [Skype] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe - (Skype Technologies S.A.)
                  [SkypeC2CAutoUpdateSvc] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\AutoUpdate\SkypeC2CAutoUpdateSvc.exe - (Microsoft Corporation)
                  [SkypeC2CPNRSvc] -NETWORK SERVICE- C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\PNRSvc\SkypeC2CPNRSvc.exe - (Microsoft Corporation)
                  [smss] -SYSTEM- C:\Windows\system32\smss.exe - (Microsoft Corporation)
                  [spoolsv] -SYSTEM- C:\Windows\System32\spoolsv.exe - (Microsoft Corporation)
                  [SpotifyWebHelper] -Nynke- C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe - (Spotify Ltd)
                  [SuiteTray] -Hille- C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLockerSuite\x86\SuiteTray.exe - (Egis Technology Inc.)
                  [SuiteTray] -Nynke- C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLockerSuite\x86\SuiteTray.exe - (Egis Technology Inc.)
                  [System] -N/A- - (System)
                  [taskeng] -Hille- C:\Windows\system32\taskeng.exe - (Microsoft Corporation)
                  [taskeng] -Nynke- C:\Windows\system32\taskeng.exe - (Microsoft Corporation)
                  [taskhost] -Hille- C:\Windows\system32\taskhost.exe - (Microsoft Corporation)
                  [taskhost] -Nynke- C:\Windows\system32\taskhost.exe - (Microsoft Corporation)
                  [TrustedInstaller] -SYSTEM- C:\Windows\servicing\TrustedInstaller.exe - (Microsoft Corporation)
                  [UNS] -SYSTEM- C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe - (Intel Corporation)
                  [unsecapp] -Hille- C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe - (Microsoft Corporation)
                  [unsecapp] -Nynke- C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe - (Microsoft Corporation)
                  [UpdaterService] -SYSTEM- C:\Program Files\Acer\Acer Updater\UpdaterService.exe - (Acer Incorporated)
                  [uUACTokenSvc] -SYSTEM- C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\HP SimpleSave Application\uUACTokenSvc.exe - (ArcSoft, Inc.)
                  [wininit] -SYSTEM- C:\Windows\system32\wininit.exe - (Microsoft Corporation)
                  [winlogon] -SYSTEM- C:\Windows\system32\winlogon.exe - (Microsoft Corporation)
                  [winlogon] -SYSTEM- C:\Windows\system32\winlogon.exe - (Microsoft Corporation)
                  [wlanext] -SYSTEM- C:\Windows\system32\WLANExt.exe - (Microsoft Corporation)
                  [wlcomm] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe - (Microsoft Corporation)
                  [WLIDSVC] -SYSTEM- C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSVC.EXE - (Microsoft Corp.)
                  [WLIDSVCM] -SYSTEM- C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSvcM.exe - (Microsoft Corp.)
                  [wlmail] -Nynke- C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe - (Microsoft Corporation)
                  [WmiPrvSE] -NETWORK SERVICE- C:\Windows\system32\wbem\wmiprvse.exe - (Microsoft Corporation)
                  [WmiPrvSE] -SYSTEM- C:\Windows\system32\wbem\wmiprvse.exe - (Microsoft Corporation)
                  [wmpnetwk] -NETWORK SERVICE- C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnetwk.exe - (Microsoft Corporation)

==================== IE PAGES ==================================================

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main
                  Start Page = hxxp://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
                  Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
                  Default_Page_URL = hxxp://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
                  Default_Search_URL = hxxp://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
                  Search Page = hxxp://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
                  DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
                  DisplayName = @ieframe.dll,-12512
                  URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC

==================== IE PAGES x64 ==============================================

HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
                  Start Page = hxxp://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
                  Local Page = C:\Windows\System32\blank.htm
                  Default_Page_URL = hxxp://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
                  Default_Search_URL = hxxp://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
                  Search Page = hxxp://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
                  DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}

HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
                  DisplayName = @ieframe.dll,-12512
                  URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC

==================== Auto Load =================================================

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
                  Userinit = C:\Windows\system32\userinit.exe,
                  Shell = Explorer.exe

==================== Auto Load x64 =============================================

HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
                  Userinit = C:\Windows\system32\userinit.exe,
                  Shell = Explorer.exe

==================== Browsers present ==========================================

FIREFOX.EXE
                  IEXPLORE.EXE

==================== Firefox ===================================================

FF - ProfilePath - C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Mozilla\firefox\Profiles\pfm5t2jq.default

FF - Ext: [Default 38.0.5 ] - theme - {972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd} [ visible: True # active: True]
                  FF - Ext: [Skype Click to Call 7.4.0.9058 ] - extension - {82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A} [ visible: True # active: True]

FF - Search: [Bing] - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\searchplugins\bing.xml [ hidden: False]
                  FF - Search: [bol.com] - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\searchplugins\bolcom-nl.xml [ hidden: False]
                  FF - Search: [DuckDuckGo] - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\searchplugins\ddg.xml [ hidden: True]
                  FF - Search: [Google] - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\searchplugins\google.xml [ hidden: False]
                  FF - Search: [Marktplaats.nl] - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\searchplugins\marktplaats-nl.xml [ hidden: False]
                  FF - Search: [Wikipedia (nl)] - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\searchplugins\wikipedia-nl.xml [ hidden: False]

FF - PlugIn: [Adobe® Flash® Player 17.0.0.188 Plugin] - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF64_17_0_0_188.dll

FF - prefs.js: user_pref("browser.startup.homepage", "hxxps://www.google.nl");

==================== Windows Host File =========================================

127.0.0.1 localhost

==================== BHO =======================================================

HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\Browser Helper Objects
                  {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43}
                  HKCR\CLSID\{761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} Default = Java(tm) Plug-In SSV Helper
                  => HKCR\CLSID\{761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43}\InProcServer32 Default = C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\ssv.dll

{9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6}
                  HKCR\CLSID\{9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} Default = Aanmeldhulp voor Windows Live ID
                  => HKCR\CLSID\{9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6}\InProcServer32 Default = C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

{9FDDE16B-836F-4806-AB1F-1455CBEFF289}
                  HKCR\CLSID\{9FDDE16B-836F-4806-AB1F-1455CBEFF289} Default = Windows Live Messenger Companion Helper
                  => HKCR\CLSID\{9FDDE16B-836F-4806-AB1F-1455CBEFF289}\InProcServer32 Default = C:\Program Files (x86)\Windows Live\Companion\companioncore.dll

{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
                  HKCR\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} Default = Skype Click to Call for Internet Explorer
                  => HKCR\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}\InProcServer32 Default = C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll

{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9}
                  HKCR\CLSID\{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} Default = Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper
                  => HKCR\CLSID\{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9}\InProcServer32 Default = C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\jp2ssv.dll

==================== BHO x64 ===================================================

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\Browser Helper Objects
                  {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6}
                  HKCR\CLSID\{9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} Default = Windows Live ID Sign-in Helper
                  => HKCR\CLSID\{9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6}\InProcServer32 Default = C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
                  HKCR\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} Default = Skype Click to Call for Internet Explorer
                  => HKCR\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}\InProcServer32 Default = C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer x64\skypeieplugin.dll

==================== Auto Start Programs =======================================

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
                  Adobe ARM = "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
                  AVG_UI = "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe" /TRAYONLY
                  BackupManagerTray = "C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe" -h -k
                  Dolby Advanced Audio v2 = "C:\Dolby PCEE4\pcee4.exe" -autostart
                  EgisTecPMMUpdate = "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe"
                  EgisUpdate = "C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe" -d
                  IAStorIcon = C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
                  LManager = C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
                  OpwareSE4 = "C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPageSE4\OpwareSE4.exe"
                  SSBkgdUpdate = "C:\Program Files (x86)\Common Files\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
                  SuiteTray = "C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLockerSuite\x86\SuiteTray.exe"

HKCU\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
                  Skype = "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
                  Spotify Web Helper = "C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe"

==================== Auto Start Programs x64 ===================================

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnceEx
                  CanonMyPrinter = C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
                  ETDCtrl = C:\Program Files\Elantech\ETDCtrl.exe
                  HotKeysCmds = C:\Windows\system32\hkcmd.exe
                  IgfxTray = C:\Windows\system32\igfxtray.exe
                  Persistence = C:\Windows\system32\igfxpers.exe
                  Power Management = C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerTray.exe
                  RtHDVBg = C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe /FORPCEE4
                  RtHDVCpl = C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe -s

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
                  Skype = "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
                  Spotify Web Helper = "C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe"

Startup - C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Dropbox.lnk
                  ==================== Extra Items IE ============================================

HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\ACCELERATED_GRAPHICS @ Text = Accelerated graphics
                  HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\ACCESSIBILITY @ Text = Accessibility
                  HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\BROWSE @ Text = Browsing
                  HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\CRYPTO @ Text = Security
                  HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\HTTP @ Text = HTTP settings
                  HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\INTERNATIONAL @ Text = International
                  HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\MULTIMEDIA @ Text = Multimedia

HKCU\CLSID\{DBC80044-A445-435B-BC74-9C25C1C588A9}\InProcServer32
                  => HKCR\CLSID\{18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3}\InProcServer32 {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} = C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
                  => HKCR\CLSID\{761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43}\InProcServer32 {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} = C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\ssv.dll
                  => HKCR\CLSID\{9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6}\InProcServer32 {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} = C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
                  => HKCR\CLSID\{DBC80044-A445-435B-BC74-9C25C1C588A9}\InProcServer32 {DBC80044-A445-435B-BC74-9C25C1C588A9} = C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\jp2ssv.dll
                  ==================== Extra Items IE x64 ========================================

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\ACCELERATED_GRAPHICS @ Text = Accelerated graphics
                  HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\ACCESSIBILITY @ Text = Accessibility
                  HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\BROWSE @ Text = Browsing
                  HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\CRYPTO @ Text = Security
                  HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\HTTP @ Text = HTTP settings
                  HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\INTERNATIONAL @ Text = International
                  HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\MULTIMEDIA @ Text = Multimedia

==================== Internet Default Prefix ===================================

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\DefaultPrefix
                  Default = http://

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\Prefixes
                  WWW = http://

==================== Internet Default Prefix x64 ===============================

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\DefaultPrefix
                  Default = http://

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\Prefixes
                  WWW = http://

==================== Protocol Hijackers ========================================

HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\PROTOCOLS\Handler\skypec2c
                  CLSID = {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8}
                  => SOFTWARE\Classes\\CLSID\{91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8}\InProcServer32 @ Default = Unknown # C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll # MD5 [53a9fa09033c08d6cf19ec2389554b7e]

HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\PROTOCOLS\Handler\wlpg
                  CLSID = {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324}
                  => SOFTWARE\Classes\\CLSID\{E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324}\InProcServer32 @ Default = Unknown # C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll # MD5 [f70d4a14ab747bac68b559c046d6fbff]

==================== Protocol Hijackers x64 ====================================

HKLM\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Handler\skypec2c
                  CLSID = {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8}
                  => SOFTWARE\Classes\\CLSID\{91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8}\InProcServer32 @ Default = Unknown # C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer x64\skypeieplugin.dll # MD5 [43222cbcd049f9575abb1666be208e27]

==================== Automatic Started DLL's ===================================

HKCU\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows
                  AppInit_DLLs = C:\Windows\System32\nvinitx.dll C:\Windows\System32\nvinitx.dll

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows

==================== Automatic Started DLL's x64 ===============================

HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows

==================== ShellServiceObjectDelayLoad ===============================

HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad
                  WebCheck = {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}
                  => HKCR\CLSID\{E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}\InProcServer32 @ Default = C:\Windows\SysWow64\webcheck.dll [03b3541ae6986602cf9cb5b3ad169c33]

==================== ShellServiceObjectDelayLoad x64 =========================

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad
                  WebCheck = {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}
                  => HKCR\CLSID\{E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}\InProcServer32 @ Default = C:\Windows\system32\webcheck.dll [f00ae7b953abef1b53fbba187dfc8238]

==================== Extra (Torpig/ConduitSearch) ==============================

HKCR\Directory\shellex\CopyHookHandlers\FileSystem @ Default = {217FC9C0-3AEA-1069-A2DB-08002B30309D}
                  => HKCR\CLSID\{217FC9C0-3AEA-1069-A2DB-08002B30309D}\InProcServer32 @ Default = C:\Windows\system32\shell32.dll

HKCR\Directory\shellex\CopyHookHandlers\Sharing @ Default = {40dd6e20-7c17-11ce-a804-00aa003ca9f6}
                  => HKCR\CLSID\{40dd6e20-7c17-11ce-a804-00aa003ca9f6}\InProcServer32 @ Default = C:\Windows\system32\ntshrui.dll

==================== DRIVERS and SERVICES ======================================

*** Win32OwnProcess ***

SERV - R2 - [AdobeARMservice] - Adobe Acrobat Update Service - c:\program files (x86)\common files\adobe\arm\1.0\armsvc.exe
                  SERV - R2 - [avgwd] - AVG WatchDog - c:\program files (x86)\avg\avg2015\avgwdsvc.exe
                  SERV - R2 - [BackupService] - BackupService - c:\users\nynke\appdata\roaming\hp simplesave application\uuactokensvc.exe
                  SERV - R2 - [c2cautoupdatesvc] - Skype Click to Call Updater - c:\program files (x86)\skype\toolbars\autoupdate\skypec2cautoupdatesvc.exe
                  SERV - R2 - [c2cpnrsvc] - Skype Click to Call PNR Service - c:\program files (x86)\skype\toolbars\pnrsvc\skypec2cpnrsvc.exe
                  SERV - R2 - [cvhsvc] - Client Virtualization Handler - c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\virtualization handler\cvhsvc.exe
                  SERV - R2 - [DsiWMIService] - Dritek WMI Service - c:\program files (x86)\launch manager\dsiwmis.exe
                  SERV - R2 - [ePowerSvc] - Acer ePower Service - c:\program files\acer\acer epower management\epowersvc.exe
                  SERV - R2 - [GREGService] - GREGService - c:\program files (x86)\acer\registration\gregsvc.exe
                  SERV - R2 - [IAStorDataMgrSvc] - Intel(R) Rapid Storage Technology - c:\program files (x86)\intel\intel(r) rapid storage technology\iastordatamgrsvc.exe
                  SERV - R2 - [IJPLMSVC] - PIXMA Extended Survey Program - c:\program files (x86)\canon\ijplm\ijplmsvc.exe
                  SERV - R2 - [Live Updater Service] - Live Updater Service - c:\program files\acer\acer updater\updaterservice.exe
                  SERV - R2 - [LMS] - Intel(R) Management and Security Application Local Management Service - c:\program files (x86)\intel\intel(r) management engine components\lms\lms.exe
                  SERV - R2 - [nvsvc] - NVIDIA Display Driver Service - c:\windows\system32\nvvsvc.exe
                  SERV - R2 - [nvUpdatusService] - NVIDIA Update Service Daemon - c:\program files (x86)\nvidia corporation\nvidia update core\daemonu.exe
                  SERV - R2 - [sftlist] - Application Virtualization Client - c:\program files (x86)\microsoft application virtualization client\sftlist.exe
                  SERV - R2 - [UNS] - Intel(R) Management and Security Application User Notification Service - c:\program files (x86)\intel\intel(r) management engine components\uns\uns.exe
                  SERV - R2 - [wlidsvc] - Windows Live ID Sign-in Assistant - c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidsvc.exe
                  SERV - R2 - [WMPNetworkSvc] - Windows Media Player Network Sharing Service - c:\program files\windows media player\wmpnetwk.exe
                  SERV - R2 - [WSearch] - Windows Search - c:\windows\system32\searchindexer.exe
                  SERV - R3 - [msiserver] - Windows Installer - c:\windows\system32\msiexec.exe
                  SERV - R3 - [sftvsa] - Application Virtualization Service Agent - c:\program files (x86)\microsoft application virtualization client\sftvsa.exe
                  SERV - R3 - [TrustedInstaller] - Windows Modules Installer - c:\windows\servicing\trustedinstaller.exe
                  SERV - S2 - [AVGIDSAgent] - AVGIDSAgent - c:\program files (x86)\avg\avg2015\avgidsagent.exe
                  SERV - S2 - [clr_optimization_v4.0.30319_32] - Microsoft .NET Framework NGEN v4.0.30319_X86 - c:\windows\microsoft.net\framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe
                  SERV - S2 - [clr_optimization_v4.0.30319_64] - Microsoft .NET Framework NGEN v4.0.30319_X64 - c:\windows\microsoft.net\framework64\v4.0.30319\mscorsvw.exe
                  SERV - S2 - [MBAMService] - MBAMService - c:\program files (x86)\malwarebytes anti-malware\mbamservice.exe
                  SERV - S2 - [SkypeUpdate] - Skype Updater - c:\program files (x86)\skype\updater\updater.exe
                  SERV - S2 - [sppsvc] - Software Protection - c:\windows\system32\sppsvc.exe
                  SERV - S3 - [AdobeFlashPlayerUpdateSvc] - Adobe Flash Player Update Service - c:\windows\syswow64\macromed\flash\flashplayerupdateservice.exe
                  SERV - S3 - [ALG] - Application Layer Gateway Service - c:\windows\system32\alg.exe
                  SERV - S3 - [aspnet_state] - ASP.NET-statusservice - c:\windows\microsoft.net\framework64\v4.0.30319\aspnet_state.exe
                  SERV - S3 - [COMSysApp] - COM+ System Application - c:\windows\system32\dllhost.exe
                  SERV - S3 - [EgisTec Ticket Service] - EgisTec Ticket Service - c:\program files (x86)\common files\egistec\services\egisticketservice.exe
                  SERV - S3 - [ehRecvr] - Windows Media Center Receiver Service - c:\windows\ehome\ehrecvr.exe
                  SERV - S3 - [ehSched] - Windows Media Center Scheduler Service - c:\windows\ehome\ehsched.exe
                  SERV - S3 - [Fax] - Fax - c:\windows\system32\fxssvc.exe
                  SERV - S3 - [FLEXnet Licensing Service] - FLEXnet Licensing Service - c:\program files (x86)\common files\macrovision shared\flexnet publisher\fnplicensingservice.exe
                  SERV - S3 - [FontCache3.0.0.0] - Windows Presentation Foundation Font Cache 3.0.0.0 - c:\windows\microsoft.net\framework64\v3.0\wpf\presentationfontcache.exe
                  SERV - S3 - [IEEtwCollectorService] - Internet Explorer ETW Collector Service - c:\windows\system32\ieetwcollector.exe
                  SERV - S3 - [MozillaMaintenance] - Mozilla Maintenance Service - c:\program files (x86)\mozilla maintenance service\maintenanceservice.exe
                  SERV - S3 - [MSDTC] - Distributed Transaction Coordinator - c:\windows\system32\msdtc.exe
                  SERV - S3 - [ose] - Office Source Engine - c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\source engine\ose.exe
                  SERV - S3 - [osppsvc] - Office Software Protection Platform - c:\program files\common files\microsoft shared\officesoftwareprotectionplatform\osppsvc.exe
                  SERV - S3 - [PerfHost] - Performance Counter DLL Host - c:\windows\syswow64\perfhost.exe
                  SERV - S3 - [RpcLocator] - Remote Procedure Call (RPC) Locator - c:\windows\system32\locator.exe
                  SERV - S3 - [SNMPTRAP] - SNMP Trap - c:\windows\system32\snmptrap.exe
                  SERV - S3 - [vds] - Virtual Disk - c:\windows\system32\vds.exe
                  SERV - S3 - [VSS] - Volume Shadow Copy - c:\windows\system32\vssvc.exe
                  SERV - S3 - [WatAdminSvc] - Windows Activation Technologies-service - c:\windows\system32\wat\watadminsvc.exe
                  SERV - S3 - [wbengine] - Block Level Backup Engine Service - c:\windows\system32\wbengine.exe
                  SERV - S3 - [wmiApSrv] - WMI Performance Adapter - c:\windows\system32\wbem\wmiapsrv.exe
                  SERV - S4 - [clr_optimization_v2.0.50727_32] - Microsoft .NET Framework NGEN v2.0.50727_X86 - c:\windows\microsoft.net\framework\v2.0.50727\mscorsvw.exe
                  SERV - S4 - [clr_optimization_v2.0.50727_64] - Microsoft .NET Framework NGEN v2.0.50727_X64 - c:\windows\microsoft.net\framework64\v2.0.50727\mscorsvw.exe
                  SERV - S4 - [wlcrasvc] - Windows Live Mesh remote connections service - c:\program files\windows live\mesh\wlcrasvc.exe

*** Win32ShareProcess ***

SERV - R2 - [SamSs] - Security Accounts Manager - c:\windows\system32\lsass.exe
                  SERV - R3 - [KeyIso] - CNG Key Isolation - c:\windows\system32\lsass.exe
                  SERV - S3 - [EFS] - Encrypting File System (EFS) - c:\windows\system32\lsass.exe
                  SERV - S3 - [idsvc] - Windows CardSpace - c:\windows\microsoft.net\framework64\v3.0\windows communication foundation\infocard.exe
                  SERV - S3 - [Netlogon] - Netlogon - c:\windows\system32\lsass.exe
                  SERV - S3 - [ProtectedStorage] - Protected Storage - c:\windows\system32\lsass.exe
                  SERV - S3 - [VaultSvc] - Credential Manager - c:\windows\system32\lsass.exe
                  SERV - S4 - [NetMsmqActivator] - Net.Msmq Listener Adapter - c:\windows\microsoft.net\framework64\v4.0.30319\smsvchost.exe
                  SERV - S4 - [NetPipeActivator] - Net.Pipe Listener Adapter - c:\windows\microsoft.net\framework64\v4.0.30319\smsvchost.exe
                  SERV - S4 - [NetTcpActivator] - Net.Tcp Listener Adapter - c:\windows\microsoft.net\framework64\v4.0.30319\smsvchost.exe
                  SERV - S4 - [NetTcpPortSharing] - Net.Tcp Port Sharing Service - c:\windows\microsoft.net\framework64\v4.0.30319\smsvchost.exe

*** Others ***

SERV - R2 - [NTI IScheduleSvc] - NTI IScheduleSvc - c:\program files (x86)\nti\acer backup manager\ischedulesvc.exe
                  SERV - R2 - [Spooler] - Print Spooler - c:\windows\system32\spoolsv.exe
                  SERV - S3 - [UI0Detect] - Interactive Services Detection - c:\windows\system32\ui0detect.exe

*** File System Driver ***

DRV - R0 - [AVGIDSHA] - AVGIDSHA - C:\Windows\system32\Drivers\AVGIDSHA.sys
                  DRV - R0 - [Avgloga] - AVG Logging Driver - C:\Windows\system32\Drivers\Avgloga.sys
                  DRV - R0 - [Avgmfx64] - AVG Mini-Filter Resident Anti-Virus Shield - C:\Windows\system32\Drivers\Avgmfx64.sys
                  DRV - R0 - [Avgrkx64] - AVG Anti-Rootkit Driver - C:\Windows\system32\Drivers\Avgrkx64.sys
                  DRV - R0 - [FileInfo] - File Information FS MiniFilter - C:\Windows\system32\Drivers\FileInfo.sys
                  DRV - R0 - [FltMgr] - FltMgr - C:\Windows\system32\Drivers\FltMgr.sys
                  DRV - R0 - [Mup] - Mup - C:\Windows\system32\Drivers\Mup.sys
                  DRV - R1 - [NetBIOS] - NetBIOS Interface - C:\Windows\system32\Drivers\NetBIOS.sys
                  DRV - R3 - [srv] - Stuurprogramma Server SMB 1.xxx - C:\Windows\system32\Drivers\srv.sys
                  DRV - R3 - [srv2] - Stuurprogramma Server SMB 2.xxx - C:\Windows\system32\Drivers\srv2.sys

*** Kernel Driver ***

DRV - R0 - [ACPI] - Microsoft ACPI Driver - C:\Windows\system32\Drivers\ACPI.sys
                  DRV - R0 - [amdxata] - amdxata - C:\Windows\system32\Drivers\amdxata.sys
                  DRV - R0 - [atapi] - IDE-kanaal - C:\Windows\system32\Drivers\atapi.sys
                  DRV - R0 - [CLFS] - Common Log (CLFS) - C:\Windows\system32\Drivers\CLFS.sys [x]
                  DRV - R0 - [CNG] - CNG - C:\Windows\system32\Drivers\CNG.sys
                  DRV - R0 - [Compbatt] - Microsoft Composite Battery Driver - C:\Windows\system32\Drivers\Compbatt.sys
                  DRV - R0 - [Disk] - Stuurprogramma voor schijfstations - C:\Windows\system32\Drivers\Disk.sys
                  DRV - R0 - [fvevol] - Filterstuurprogramma Bitlocker-stationsvergrendeling - C:\Windows\system32\Drivers\fvevol.sys
                  DRV - R0 - [hwpolicy] - Hardware Policy Driver - C:\Windows\system32\Drivers\hwpolicy.sys
                  DRV - R0 - [iaStor] - Intel AHCI Controller - C:\Windows\system32\Drivers\iaStor.sys
                  DRV - R0 - [KSecDD] - KSecDD - C:\Windows\system32\Drivers\KSecDD.sys
                  DRV - R0 - [KSecPkg] - KSecPkg - C:\Windows\system32\Drivers\KSecPkg.sys
                  DRV - R0 - [mountmgr] - Koppelpuntbeheer - C:\Windows\system32\Drivers\mountmgr.sys
                  DRV - R0 - [msisadrv] - msisadrv - C:\Windows\system32\Drivers\msisadrv.sys
                  DRV - R0 - [NDIS] - NDIS-systeemstuurprogramma - C:\Windows\system32\Drivers\NDIS.sys
                  DRV - R0 - [nvpciflt] - nvpciflt - C:\Windows\system32\Drivers\nvpciflt.sys
                  DRV - R0 - [partmgr] - Partitiebeheer - C:\Windows\system32\Drivers\partmgr.sys
                  DRV - R0 - [pci] - PCI Bus Driver - C:\Windows\system32\Drivers\pci.sys
                  DRV - R0 - [pcw] - Performance Counters for Windows Driver - C:\Windows\system32\Drivers\pcw.sys
                  DRV - R0 - [rdyboost] - ReadyBoost - C:\Windows\system32\Drivers\rdyboost.sys
                  DRV - R0 - [spldr] - Security Processor Loader Driver - C:\Windows\system32\Drivers\spldr.sys
                  DRV - R0 - [Tcpip] - Stuurprogramma voor TCP/IP-protocol - C:\Windows\system32\Drivers\Tcpip.sys
                  DRV - R0 - [vdrvroot] - Microsoft Virtual Drive Enumerator Driver - C:\Windows\system32\Drivers\vdrvroot.sys
                  DRV - R0 - [volmgr] - Volume Manager Driver - C:\Windows\system32\Drivers\volmgr.sys
                  DRV - R0 - [volmgrx] - Dynamisch Volumebeheer - C:\Windows\system32\Drivers\volmgrx.sys
                  DRV - R0 - [volsnap] - Opslagvolumes - C:\Windows\system32\Drivers\volsnap.sys
                  DRV - R0 - [Wdf01000] - Kernel Mode Driver Frameworks service - C:\Windows\system32\Drivers\Wdf01000.sys
                  DRV - R1 - [AFD] - Ancillary Function Driver for Winsock - C:\Windows\system32\Drivers\AFD.sys
                  DRV - R1 - [Beep] - Beep - C:\Windows\system32\Drivers\Beep.sys
                  DRV - R1 - [tdx] - Stuurprogramma voor ondersteuning van NetIO Legacy TDI - C:\Windows\system32\Drivers\tdx.sys
                  DRV - R2 - [tcpipreg] - TCP/IP Registry Compatibility - C:\Windows\system32\Drivers\tcpipreg.sys

==================== SvcHost - White Listed ====================================

WOW x64 - All Ok

==================== SvcHost x64 - White Listed ================================

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\[email protected]
                  Mcx2Svc = ServiceDll = C:\Windows\system32\Mcx2Svc.dll [0be09cd858abf9df6ed259d57a1a1663]

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\[email protected]
                  DiagTrack = ServiceDll = C:\Windows\system32\diagtrack.dll [ea8a3e8c674b03cb4afa1d344dbd7bc1]

==================== SigCheck x86 Fast =========================================

Fast Scan All ok

==================== SigCheck x64 Fast =========================================

Fast Scan All ok

==================== Job tasks at C:\Windows\Tasks =============================

C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job 940 bytes [ 18-11-2013 21:09:11 ]

C:\Windows\Tasks\SA.DAT 6 bytes [ 14-7-2009 7:08:49 ]

C:\Windows\Tasks\SCHEDLGU.TXT 32570 bytes [ 14-7-2009 7:08:49 ]

==================== Job tasks at C:\Windows\system32\Tasks ====================

C:\Windows\system32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task 3886 bytes [ 23-12-2014 15:29:37 ]
                  => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe

C:\Windows\system32\Tasks\Adobe Flash Player Updater 3878 bytes [ 18-11-2013 21:09:11 ]
                  => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe

C:\Windows\system32\Tasks\CCleanerSkipUAC 2772 bytes [ 8-5-2014 9:49:22 ]
                  => "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe"

C:\Windows\system32\Tasks\clear.fi 3428 bytes [ 18-8-2012 13:28:43 ]
                  => "C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\clear.fi.exe"

C:\Windows\system32\Tasks\clear.fiAgent 3358 bytes [ 25-6-2011 8:33:07 ]
                  => "C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\clear.fiAgent.exe"

C:\Windows\system32\Tasks\CreateChoiceProcessTask 3532 bytes [ 13-7-2012 19:21:08 ]
                  => C:\Windows\System32\browserchoice.exe

C:\Windows\system32\Tasks\DMREngine 3376 bytes [ 18-8-2012 13:28:43 ]
                  => "C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\.\Kernel\DMR\DMREngine.exe"

C:\Windows\system32\Tasks\Launch HTC Sync Loader 3610 bytes [ 20-1-2012 16:44:30 ]
                  => C:\Program Files (x86)\HTC\HTC Sync 3.0\htcUPCTLoader.exe

C:\Windows\system32\Tasks\SidebarExecute 3230 bytes [ 24-8-2011 22:10:56 ]
                  => C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe

C:\Windows\system32\Tasks\{24AE771E-13ED-46C7-8974-E3CE267E241B} 3242 bytes [ 31-1-2015 16:29:48 ]
                  => C:\Windows\system32\pcalua.exe

C:\Windows\system32\Tasks\{51D9C23D-5DEE-4756-9F26-A3662B20F9BA} 3120 bytes [ 25-8-2011 11:29:13 ]

C:\Windows\system32\Tasks\{5BF75261-6762-4BC8-A465-516B7F28F5C4} 2940 bytes [ 25-8-2011 11:32:09 ]
                  => D:\Outlook Express\setup50.exe

C:\Windows\system32\Tasks\{717B2ABF-A5F8-4A92-A45E-2B47D8DE36BA} 2900 bytes [ 8-2-2012 10:20:00 ]
                  => D:\DRIVER\Setup.exe

C:\Windows\system32\Tasks\{85579D48-080A-4050-82C1-6890FC50783D} 3278 bytes [ 8-1-2015 23:37:44 ]

C:\Windows\system32\Tasks\{AC606885-80E7-4457-A230-BD43FBBDF6EB} 2940 bytes [ 25-8-2011 11:32:02 ]
                  => D:\Outlook Express\setup50.exe

C:\Windows\system32\Tasks\{CF28C1FB-7D29-4114-90A9-ABD9CC9ECBC1} 2886 bytes [ 8-2-2012 10:05:13 ]
                  => D:\Setup.exe

C:\Windows\system32\Tasks\{DEA34F4E-7108-493C-8B69-61455D4415BE} 3286 bytes [ 8-1-2015 23:36:34 ]

C:\Windows\system32\Tasks\{E1CA20A7-AC68-4573-85F1-49B7E7890CF8} 3278 bytes [ 8-1-2015 23:47:16 ]

C:\Windows\system32\Tasks\{F2C595BA-13F0-496A-B900-BFD6830CB992} 3106 bytes [ 11-10-2014 14:00:08 ]

==================== Job tasks at C:\Windows\SysWOW64\Tasks ====================

There are no .job files found.

==================== End scanning at zo 7 jun 2015 21:28 (1 Min 11 Sec ) =======

Comment

Zijn er nog problemen?

Comment

Nou, ik heb het even getest op marktplaats.
                      Wanneer er veel reclame (flash?) wordt geladen..komen de letters later, of niet in het typvak waar ik iets intik, dat is dus niet veranderd, maar wanneer ik op een site zit waar geen advertenties e.d. geladen worden, zoals hier dan loopt het goed.

Comment

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
                        Deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
                        Kijk hier indien je niet weet hoe je je Antivirus, Firewall en/of Antispywarescanner moet uitschakelen.

Download Zoek.exe naar het bureaublad.
                        • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
                        • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken" als je zip- of rar-download hebt gebruikt.
                        • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
                        • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
                        • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
                        • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkwaardig probleem.
                          Code:
                          shortcutfix;
                          emptyclsid;
                          emptyfolderscheck;
                          firefoxlook; 
                          Chromelook; 
                          CHRdefaults;
                          autoclean; 
                          iedefaults; 
                          filesrcm;  
                          startupall;
                        • Klik nu op de knop "Run script".
                        • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
                        • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
                        • Post het geopende logje in het volgende bericht

Comment

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 04-May-2015
                          Tool run by Nynke on ma 08-06-2015 at 7:59:34,31.
                          Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64
                          Running in: Normal Mode Internet Access Detected
                          Launched: C:\Users\Nynke\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2014-12-13-123921.log 144770 bytes

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\Hille\AppData\Local\{0929C5ED-A373-439B-85A5-A9B6EB527E76} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{0D7B901A-D7B5-4744-AB1B-F18325F39AF6} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{12D1973C-A823-453E-9026-C42E29ACC99C} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{1378B00E-9E5E-42BE-84BD-7C19BA4FFC9A} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{17E14217-0D4C-46B7-B4B3-7E26A78845A4} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{1F7314D2-52C2-44FC-9995-757535B0CF63} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{2D2C1191-EAA0-4132-94A1-58B20FCE0072} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{30A1B9AC-9EC3-4132-99D7-9DCB70BBA376} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{3637B5B5-F8CD-4082-820B-B739BBB023E9} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{38644F88-9AAA-45E0-8A23-88EF6F413314} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{3AD8C2F8-DB5C-472F-8E0F-26B8520D423A} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{4867A6EE-88D7-49E9-9CEA-349226FBA91E} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{54013E2F-B2AF-4985-B6CF-8573DC69D8B1} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{58912143-B5BA-4724-A87A-C26624D0CEDD} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{5C402F26-A9E0-4AC0-AC36-654BB667AEB1} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{5E3E31D2-5DD9-4981-AE57-05BDFC1312E0} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{65B21E02-1574-408F-B1F0-174417839804} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{674A258E-7A9E-48D2-A513-3D58F83AA92B} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{67C45220-1E29-4469-8AD2-6A32870DCCC2} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{69A18B31-A59A-4F27-AA85-5E2202CBFC1B} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{6D95A20E-E965-4B85-A37C-01D086F574C3} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{86FFBE89-10D5-4C1C-9EDF-4A654CE2BA57} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{879D61CF-9D83-455C-99E9-B73261BC1E15} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{87C4FBD7-AF1C-4A9E-A68A-922A9D377AB5} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{88C7EA6D-D0EA-478F-A5B7-7089979039A5} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{91964634-0877-458D-B84C-5D9C63D5FDCA} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{92D86391-2598-498A-A18D-EBFA12CE37BA} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{98046381-EBD4-40BE-9834-2209A2C2410A} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{B09A708B-4E15-41B6-9F89-F45BE340334C} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{B6AFC8B4-3E90-4191-9526-90F36CE4B5B4} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{C27064EC-133D-47B2-98A4-28D8FA10B52F} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{C4D41F43-4DA6-44E3-B35F-03B8B0A83B3B} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{C5BDCE65-9B56-4F3B-937A-0FF7A0B48D03} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{C81FFFFC-2651-4205-89B9-57067F416335} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{DA5DB568-1591-4644-8100-1D0BE939E477} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{DEDD473B-2831-4428-9F3F-7E5BA13C3187} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{DFC17F82-50E3-4CAF-A68B-25733D0E2D1A} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{E0065337-502E-44C8-B30C-B0244F80DC31} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{E8B6F97A-B9C5-4813-B540-0998D87D0F39} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{E987990F-1933-434C-BD50-917969C4A071} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{ED319205-274D-4210-8B0B-63901D958A73} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{F343A3E9-6CA6-489A-9309-EBF2CD11625A} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{F4AE9AEF-FC89-47E6-B8DF-EB4484B7F11B} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{F6B0D412-B33D-4944-8112-AAAAA0633A89} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{F893203D-F578-453C-80AC-A2A3FD083A0B} deleted successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\{FA40E294-9096-4F70-9518-F998D780EAAC} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

==== Deleting Services ======================

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Windows\wininit.ini deleted
                          C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\Searches deleted
                          C:\Windows\SysWow64\AI_RecycleBin deleted

==== Files Recently Created / Modified ======================

====== C:\Windows ====
                          ====== C:\Users\Nynke\AppData\Local\Temp ====
                          2015-06-08 05:52:58 F07BAAC1621E4FE3426B0D36A10A979E 120192 ----a-w- C:\Users\Nynke\AppData\Local\Temp\clear.fiClient\cabarc.exe
                          2015-06-08 05:52:49 0CFC0308F76EC217C457F54DDFCB3077 43008 ----a-w- C:\Users\Nynke\AppData\Local\Temp\dropbox_sqlite_ext.{5f3e3153-5bce-5766-8f84-3e3e7ecf0d81}.tmpz_5gzt.dll
                          ====== Java Cache =====
                          ====== C:\Windows\SysWOW64 =====
                          ====== C:\Windows\SysWOW64\drivers =====
                          ====== C:\Windows\Sysnative =====
                          ====== C:\Windows\Sysnative\drivers =====
                          2015-05-13 06:07:10 F7DFAE6040AC910B7C64EE208A34157D 95680 ----a-w- C:\Windows\Sysnative\drivers\ksecdd.sys
                          2015-05-13 06:07:10 8FE94F2EF9BF444E93E35D87E210D02F 155584 ----a-w- C:\Windows\Sysnative\drivers\ksecpkg.sys
                          ====== C:\Windows\Tasks ======
                          ====== C:\Windows\Temp ======
                          ======= C:\Program Files =====
                          ======= C:\PROGRA~2 =====
                          2015-06-07 19:26:48 -------- d-----w- C:\PROGRA~2\E Dev
                          ======= C: =====
                          ====== C:\Users\Nynke\AppData\Roaming ======
                          2015-06-07 19:26:30 -------- d-----w- C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\E Dev
                          2015-06-02 14:24:25 -------- d-----w- C:\Users\Nynke\AppData\Local\Avg
                          2015-06-02 14:24:25 -------- d-----w- C:\Users\Hille\AppData\Local\Avg
                          2015-06-01 14:41:04 -------- d-----w- C:\Users\Nynke\AppData\Local\GWX
                          ====== C:\Users\Nynke ======
                          2015-06-07 19:24:44 6C72A033E8553C36FB75EADAA140AF1B 13845882 ----a-w- C:\Users\Nynke\Desktop\setupE-Peek.exe

====== C: exe-files ==
                          2015-06-02 14:33:50 873A04B15E9B9937620C1555CF4A2E01 453720 ----a-w- C:\ProgramData\NVIDIA\Updatus\Packages\000077b2\CoProc update.19636462.exe
                          2015-06-02 14:22:48 F30DBBEE483BDC4952C28EAD1F2C609E 24016 ----a-w- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgrdtesta.exe
                          2015-06-02 14:22:48 C09630506604BF5CB94944ECE5D8D4D6 70096 ----a-w- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avguirux.exe
                          2015-06-02 14:22:48 AF7B951814C89D96CD63DAF111D28834 6474120 ----a-w- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgmfapx.exe
                          2015-06-02 14:22:48 506204DABC65EC42F7BDB33DDF37E33B 22992 ----a-w- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgrdtestx.exe
                          2015-06-01 14:32:01 CCB1E9F1D81F31B685D492D31CA64273 453696 ----a-w- C:\ProgramData\NVIDIA\Updatus\Packages\00007796\CoProc update.19631753.exe
                          === C: other files ==

==== Startup Registry Enabled ======================

[HKEY_USERS\S-1-5-21-2109192788-1602307585-1933797020-1006\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
                          "Skype"="C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe /minimized /regrun"
                          "Spotify Web Helper"="C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe"

[HKEY_USERS\S-1-5-21-2109192788-1602307585-1933797020-1007\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
                          "AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB"="C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB.exe /PROMPT /CMPID=JUNE2013_TB"
                          "Sidebar"="%ProgramFiles%\Windows\Sidebar.exe /autoRun"

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce]
                          "IsMyWinLockerReboot"="msiexec.exe /qn /x{voidguid}"

[HKEY_USERS\S-1-5-21-2109192788-1602307585-1933797020-1007\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce]
                          "mctadmin"="C:\Windows\System32\mctadmin.exe"
                          "ScrSav"="C:\Program Files (x86)\Acer\Screensaver\run_Acer.exe /default"

[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce]
                          "IsMyWinLockerReboot"="msiexec.exe /qn /x{voidguid}"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
                          "IAStorIcon"="C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe"
                          "SuiteTray"="C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLockerSuite\x86\SuiteTray.exe"
                          "EgisTecPMMUpdate"="C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\PmmUpdate.exe"
                          "EgisUpdate"="C:\Program Files (x86)\EgisTec IPS\EgisUpdate.exe -d"
                          "BackupManagerTray"="C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe -h -k"
                          "LManager"="C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe"
                          "Dolby Advanced Audio v2"="C:\Dolby PCEE4\pcee4.exe -autostart"
                          "AVG_UI"="C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe /TRAYONLY"
                          "SSBkgdUpdate"="C:\Program Files (x86)\Common Files\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe -Embedding -boot"
                          "OpwareSE4"="C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPageSE4\OpwareSE4.exe"
                          "Adobe ARM"="C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
                          "Skype"="C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe /minimized /regrun"
                          "Spotify Web Helper"="C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows]
                          "AppInit_DLLs"="c:\\Windows\\SysWOW64\\nvinit.dll C:\\Windows\\SysWOW64\\nvinit.dll"

==== Startup Registry Enabled x64 ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
                          "IgfxTray"="C:\Windows\system32\igfxtray.exe"
                          "HotKeysCmds"="C:\Windows\system32\hkcmd.exe"
                          "Persistence"="C:\Windows\system32\igfxpers.exe"
                          "RtHDVCpl"="C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe -s"
                          "RtHDVBg"="C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe /FORPCEE4 "
                          "Power Management"="C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerTray.exe"
                          "CanonMyPrinter"="C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon"
                          "ETDCtrl"="%ProgramFiles%\Elantech\ETDCtrl.exe "

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows]
                          "AppInit_DLLs"="C:\\Windows\\System32\\nvinitx.dll C:\\Windows\\System32\\nvinitx.dll"

==== Startup Registry Disabled x64 ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Adobe ARM]
                          "key"="SOFTWARE\\Wow6432Node\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run"
                          "item"="Adobe ARM"
                          "hkey"="HKLM"
                          "command"="\"C:\\Program Files (x86)\\Common Files\\Adobe\\ARM\\1.0\\AdobeARM.exe\""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\ArcadeMovieService]
                          "key"="SOFTWARE\\Wow6432Node\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run"
                          "item"="ArcadeMovieService"
                          "hkey"="HKLM"
                          "command"="\"C:\\Program Files (x86)\\Acer\\clear.fi\\Movie\\clear.fiMovieService.exe\""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\CanonSolutionMenu]
                          "key"="SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run"
                          "item"="CanonSolutionMenu"
                          "hkey"="HKLM"
                          "command"="C:\\Program Files (x86)\\Canon\\SolutionMenu\\CNSLMAIN.exe /logon"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\DAEMON Tools Lite]
                          "item"="DAEMON Tools Lite"
                          "hkey"="HKCU"
                          "command"="\"C:\\Program Files (x86)\\DAEMON Tools Lite\\DTLite.exe\" -autorun"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Spotify]
                          "item"="Spotify"
                          "hkey"="HKCU"
                          "command"="\"C:\\Users\\Nynke\\AppData\\Roaming\\Spotify\\Spotify.exe\" -autostart -minimized"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Spotify Web Helper]
                          "item"="Spotify Web Helper"
                          "hkey"="HKCU"
                          "command"="\"C:\\Users\\Nynke\\AppData\\Roaming\\Spotify\\SpotifyWebHelper.exe\""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupfolder]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupfolder\C:^Users^Nynke^AppData^Roaming^Microsoft^Windows^Start Menu^Programs^Startup^HP SimpleSave Monitor.lnk]
                          "path"="C:\\Users\\Nynke\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Startup\\HP SimpleSave Monitor.lnk"
                          "backup"="C:\\Windows\\pss\\HP SimpleSave Monitor.lnk.Startup"
                          "backupExtension"=".Startup"
                          "command"="C:\\Users\\Nynke\\AppData\\Roaming\\HPSIMP~1\\STARTH~1.EXE "
                          "item"="HP SimpleSave Monitor"

==== Startup Folders ======================

2012-08-11 10:53:10 1137 ----a-w- C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Dropbox.lnk

==== Task Scheduler Jobs ======================

C:\Windows\tasks\Adobe Flash Player Updater.job --a------ C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [17-05-2015 09:19]

==== Other Scheduled Tasks ======================

"C:\Windows\SysNative\tasks\Adobe Acrobat Update Task" [C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\Adobe Flash Player Updater" [C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\CCleanerSkipUAC" ["C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe"]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\clear.fi" ["C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\clear.fi.exe"]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\clear.fiAgent" ["C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\clear.fiAgent.exe"]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\CreateChoiceProcessTask" [C:\Windows\System32\browserchoice.exe]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\DMREngine" ["C:\Program Files (x86)\Acer\clear.fi\MVP\.\Kernel\DMR\DMREngine.exe"]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\Launch HTC Sync Loader" [C:\Program Files (x86)\HTC\HTC Sync 3.0\htcUPCTLoader.exe]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\SidebarExecute" [C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\{5BF75261-6762-4BC8-A465-516B7F28F5C4}" [D:\Outlook Express\setup50.exe]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\{717B2ABF-A5F8-4A92-A45E-2B47D8DE36BA}" [D:\DRIVER\Setup.exe]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\{AC606885-80E7-4457-A230-BD43FBBDF6EB}" [D:\Outlook Express\setup50.exe]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\{CF28C1FB-7D29-4114-90A9-ABD9CC9ECBC1}" [D:\Setup.exe]
                          "C:\Windows\SysNative\tasks\OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask" [%systemroot%\system32\sc.exe start osppsvc]

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Hille\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\gmyqxx8w.default
                          user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.nl/");

ProfilePath: C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\pfm5t2jq.default
                          user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.google.nl");

==== Firefox Extensions ======================

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
                          - Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}
                          - Skype Click to Call - %AppDir%\browser\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\pfm5t2jq.default
                          F4C5E12008B713FE1B2F2A5990F00A43 - C:\Windows\SysWOW64\Adobe\Director\np32dsw_1218158.dll - Shockwave for Director / Shockwave for Director
                          2E661988463BCFA1B95D4DAAB9B0B6FA - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_17_0_0_188.dll - Shockwave Flash

==== Chromium Look ======================

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
                          [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
                          "Start Page"="http://www.google.nl/"

New Values:
                          [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
                          "Start Page"="http://www.google.nl/"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
                          "DefaultScope"="{A0E7DD83-FE27-4183-B4AE-F89710EA8FFB}"
                          {012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
                          {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02"
                          {A0E7DD83-FE27-4183-B4AE-F89710EA8FFB} Google Url="https://www.google.com/search?q={searchTerms}"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== shortcuts on Users Desktops ======================

C:\Users\Hille\Desktop\HijackThis - Snelkoppeling.lnk - C:\pc cleaning programs\HijackThis.exe
                          C:\Users\Hille\Desktop\Microsoft Word Starter 2010.lnk - C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\Virtualization Handler\CVH.EXE "Microsoft Word Starter 2010 9014006604130000"
                          C:\Users\Hille\Desktop\Mozilla Firefox.lnk - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
                          C:\Users\Hille\Desktop\Windows Live Mail.lnk - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Alt.Binz.lnk - C:\Program Files (x86)\AltBinz\altbinz.exe
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Audacity.lnk - C:\Program Files (x86)\Audacity\audacity.exe
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Film Downloads.lnk - C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Libraries\Videos.library-ms
                          C:\Users\Nynke\Desktop\HijackThis - Snelkoppeling.lnk - C:\pc cleaning programs\HijackThis.exe
                          C:\Users\Nynke\Desktop\IconRestorer - Snelkoppeling.lnk - C:\Program Files (x86)\FSL\IconRestorer\IconRestorer.exe
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Microsoft Word Starter 2010.lnk - C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\Virtualization Handler\CVH.EXE "Microsoft Word Starter 2010 9014006604130000"
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Music Downloads.lnk - C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Libraries\Music.library-ms
                          C:\Users\Nynke\Desktop\music2pc.lnk - C:\Program Files (x86)\music2pc\music2pc.exe
                          C:\Users\Nynke\Desktop\PC (netwerk).lnk - \\N-JNTXJGHORKMDL
                          C:\Users\Nynke\Desktop\PC Bestanden.lnk - \\N-JNTXJGHORKMDL\N.Fokkens
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Spotify.lnk - C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Spotify\Spotify.exe
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Windows Update.lnk - C:\Windows\system32\wuapp.exe startmenu
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Actueel\Internetbrowser selecteren.lnk - C:\Windows\System32\browserchoice.exe /launch
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Canon\Canon Solution Menu.lnk - C:\Program Files (x86)\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.EXE
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Canon\Easy-PhotoPrint EX.lnk - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-PhotoPrint EX\CNEZMAIN.EXE
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Canon\Gebruikersregistratie voor Canon MP520 series.LNK - C:\Program Files (x86)\Canon\IJEREG\MP520 series\IJEREG.exe
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Canon\MP Navigator EX 1.0.lnk - C:\Program Files (x86)\Canon\MP Navigator EX 1.0\mpnex10.exe
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Canon\MP520 series On line handleiding.lnk - C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Manual\MP520 SERIES\Dutch\Windows\Contents94.chm
                          C:\Users\Nynke\Desktop\Canon\My Printer.lnk - C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMYPRT.EXE
                          C:\Users\Nynke\Desktop\clean TOOLS\Internetbrowser selecteren.lnk - C:\Windows\System32\browserchoice.exe /launch
                          C:\Users\UpdatusUser\Desktop\QuickTime Player.lnk - C:\Program Files (x86)\QuickTime\QuickTimePlayer.exe

==== shortcuts on All Users Desktop ======================

C:\Users\Public\Desktop\AVG 2015.lnk - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\CAMEDIA Master.lnk - C:\Program Files (x86)\OLYMPUS\CAMEDIA Master 4.1\CAMEDIA Master.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\CCleaner.lnk - C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\DAEMON Tools Lite.lnk - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\Defraggler.lnk - C:\Program Files\Defraggler\Defraggler64.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\LibreOffice 4.2.lnk - C:\Program Files (x86)\LibreOffice 4\program\soffice.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\Malwarebytes Anti-Malware.lnk - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbam.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\Medieval CUE Splitter.lnk - C:\Program Files (x86)\Medieval Software\Medieval CUE Splitter\CUE_Splitter.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\PhotoImpression 3.lnk - C:\Program Files (x86)\ArcSoft\PhotoImpression 3\PhotoImpression.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\SMPlayer.lnk - C:\Program Files (x86)\SMPlayer\smplayer.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\Spotnet.lnk - C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\SpywareBlaster.lnk - C:\Program Files (x86)\SpywareBlaster\spywareblaster.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\SUPER ©.lnk -
                          C:\Users\Public\Desktop\VLC media player.lnk - C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\vlc.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\WinRAR.lnk - C:\Program Files (x86)\WinRAR\WinRAR.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\E Dev\E-Peek 1.9.9.0.lnk - C:\Program Files (x86)\E Dev\E-Peek\E-Peek 1.9.9.0.exe
                          C:\Users\Public\Desktop\E Dev\UninstallE-Peek.lnk - C:\Windows\SysWOW64\msiexec.exe /x {1CA0A028-0070-4E39-9450-9E7672FA3451}

==== shortcuts in Users Start Menu ======================

C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Spotify.lnk - C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Spotify\Spotify.exe
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Dropbox\Dropbox.lnk - C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe /home
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Dropbox.lnk - C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe /systemstartup

==== shortcuts in All Users Start Menu ======================

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Reader XI.lnk - C:\Windows\Installer\{AC76BA86-7AD7-1043-7B44-AB0000000001}\SC_Reader.ico
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\AVG\AVG 2015.lnk - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Java\About Java.lnk - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\javacpl.exe -tab about
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Java\Check For Updates.lnk - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\javacpl.exe -tab update
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Java\Configure Java.lnk - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\javacpl.exe
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Java\Get Help.lnk -
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Java\Visit Java.com.lnk -
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Malwarebytes Anti-Malware\Malwarebytes Anti-Malware.lnk - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbam.exe
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Malwarebytes Anti-Malware\Verwijder Malwarebytes Anti-Malware.lnk - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\unins000.exe
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Malwarebytes Anti-Malware\Tools\Malwarebytes Anti-Malware Chameleon.lnk - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\Chameleon\Windows\chameleon.chm
                          C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Microsoft Silverlight\Microsoft Silverlight.lnk - C:\Program Files (x86)\Microsoft Silverlight\5.1.40416.0\Silverlight.Configuration.exe

==== shortcuts in Quick Launch ======================

C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Shows Desktop.lnk -
                          C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Window Switcher.lnk -
                          C:\Users\Default User\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Shows Desktop.lnk -
                          C:\Users\Default User\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Window Switcher.lnk -
                          C:\Users\Hille\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Launch Internet Explorer Browser.lnk - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
                          C:\Users\Hille\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\QuickTime Player.lnk - C:\Program Files (x86)\QuickTime\QuickTimePlayer.exe
                          C:\Users\Hille\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Shows Desktop.lnk -
                          C:\Users\Hille\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Window Switcher.lnk -
                          C:\Users\Hille\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\7e4dca80246863e3\pinned.lnk - C:\Windows\system32\control.exe
                          C:\Users\Hille\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Mozilla Firefox.lnk - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
                          C:\Users\Hille\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Windows Explorer.lnk - C:\Windows\explorer.exe
                          C:\Users\Hille\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Windows Media Player.lnk - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe /prefetch:1
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Launch Internet Explorer Browser.lnk - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Shows Desktop.lnk -
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Window Switcher.lnk -
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\7e4dca80246863e3\pinned.lnk - C:\Windows\system32\control.exe
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\StartMenu\Calculator.lnk - C:\Windows\system32\calc.exe
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\StartMenu\Internet Explorer.lnk - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Dolby Profile Editor.lnk - C:\DOLBY PCEE4\pcee4e.exe
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Media Center.lnk - C:\Windows\ehome\ehshell.exe
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Mozilla Firefox.lnk - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Sticky Notes.lnk -
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Windows Explorer.lnk - C:\Windows\explorer.exe
                          C:\Users\Nynke\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Windows Live Mail.lnk - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
                          C:\Users\UpdatusUser\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\QuickTime Player.lnk - C:\Program Files (x86)\QuickTime\QuickTimePlayer.exe
                          C:\Users\UpdatusUser\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Shows Desktop.lnk -
                          C:\Users\UpdatusUser\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Window Switcher.lnk -

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully
                          C:\Users\Nynke\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
                          C:\Users\Nynke\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully
                          C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
                          C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
                          C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
                          C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
                          C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Hille\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\gmyqxx8w.default\cache2 emptied successfully
                          C:\Users\Nynke\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\pfm5t2jq.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=1221 folders=195 58222877 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
                          C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
                          C:\Users\Hille\AppData\Local\temp emptied successfully
                          C:\Users\Nynke\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
                          C:\Users\Public\AppData\Local\temp emptied successfully
                          C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\temp emptied successfully
                          C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
                          C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
                          C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
                          C:\Users\Nynke\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp\Low" not deleted

==== EOF on ma 08-06-2015 at 15:55:49,08 ======================

Comment

Download of Update Ccleaner

Start CCleaner op.
                            • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
                            • Selecteer het tabblad Geavanceerd
                            • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
                            • Selecteer het tabblad Instellingen
                            • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
                            • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
                            • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
                            • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
                            • Klik op Scan naar problemen.
                            • Op de vraag of je een backup wil maken van het register, klik je "Ja".
                            • Als er fouten gevonden worden klik je op de middelste knop: Herstel alle geselecteerde fouten en OK

.

Hoe is het nu?

Comment

helaas nog steeds...

opvallend is dat websites vaak vast lopen en er boven in het scherm de melding (mozilla firefox reageert niet) staat, en na enkele seconden verschijnen toch de door mij getypte letters in lijkt de pagina weer even te 'lopen'...
                              Ook heb ik (sinds een paar dagen) rechts onder in mijn taakbalk een windows logo waar, als ik er op klik een update/download kan laten uitvoeren naar windows 10. Echter wil ik dit helemaal niet...

begin me toch af te vragen of het ergens anders aan kan liggen...zoals bv. virtueel geheugen of processor..alleen daar heb ik al helemaal geen verstand van

k'snap er niets van.

Nynke

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X