Mededeling

Collapse
No announcement yet.

find wite toolbar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• find wite toolbar

Hallo, kunnen jullie mij helpen, een goede vriend van mij heeft find wite toolbar op de een of andere manier ineens op zijn computer (windows 8) en ik krijg dat kreng niet weg. Je kan ook bijna niets doen, zodra je maar een toets aanraakt, verschijnt de ene na de andere advertentie, tot sex aan toe. er valt niet meer mee te werken. weten jullie wat ik kan doen ? al vast bedankt voor jullie antwoord en e.v.t hulp,

met vriendelijke groet,

Stabijtje

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
    Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
    (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.exe naar het bureaublad (klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)
    • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
    • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
      Code:

emptyfolderscheck;delete
      firefoxlook; 
      Chromelook; 
      CHRdefaults;
      autoclean; 
      iedefaults; 
      filesrcm;  
      startupall;
      resetieproxy;
    • Klik nu op de knop "Run script".
    • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
    • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
    • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

hoi bedankt voor je antwoord, maar tis opgelost, heb een malware (gratis) gedownload en die heeft het verwijderd. hij is weer helemaal blij, maar ik zal je antwoord bewaren, wie weet ??

Comment

Je hebt een malware gedownload ?

Comment

ja gewoon eentje die gratis op internet kan vinden, ik weet niet meer hoe het hete, ik heb gezocht op find wite toolbar en uit eindelijk vond ik iemand die dat ook had, en die gaf aan met een link om op je pc te zetten, en dat heb ik gedaan.

Comment

Dat op links klikken die je niet kent bracht je in de problemen om mee te beginnen.

Maar ik ben erg benieuwd welke "anti-malware" je gebruikt hebt.?

Comment

anti malwarebites was het. En ik heb die link niet aangeklikt van find wite, heb alleen geholpen het te verwijderen, door te zoeken, zo kwam ik ook op deze site terecht, en de oproep hiervoor gedaan,

Comment

Heb je de uitslag nog van Mbam ( malwarebytes) aub.

Comment

hoe bedoel je de uitslag, het heeft alles verwijderd, en het was heel veel rommel. als je het logje bedoeld, dat kan ik nu niet sturen, ik zit hier thuis op mn eigen lapje. als je dat alsnog wil hebben, moet je tot maandag wachten, want dan ben ik daar.

Comment

Ik moet niks hoor, het is maar een vraag. Ja ik wil graag dat logje zien.

Comment

zal het maandag hier plaatsen

Comment

Als u zo goed zou willen zijn, ter meerdere eer en glorie.
                        Last edited by Juisterr; 30-07-15, 19:54.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X