Beste Nucia behandelaars,
Ik heb last van de volgende infectie volgens Malwarebytes:
PUP.Optional.HomepageHelper
Wanneer ik deze in veilige modus verwijder met Malwarebytes blijft deze terugkomen. Daarnaast gebruik ik AVG, CCleaner, Adwcleaner, defogger en avast browser cleanup.
Tot nu toe heeft nog niks gewerkt en ik las dat jullie mij kunnen helpen wanneer ik de DDS en GMER logs plaats.
Nu is het alleen zo dat de laptop bij de GMER scan vastloopt. Ik snap er niks van.... kan ook geen afbeeldingen meer openen (0xlx foutcode) en wanneer ik een game start krijg ik een failed to initialize player error met een apart windows bericht dat de NVIDIA windows kernel driver niet meer werkt
ook staat er boven mijn DDS log het volgende:
UNLESS SPECIFICALLY INSTRUCTED, DO NOT POST THIS LOG.
IF REQUESTED, ZIP IT UP & ATTACH IT
Nu weet ik dus niet of ik dit wel zomaar ergens kan plaatsen....
Specs:
Apire v15 nitro
windows 10
intel i7
nvidia gefore gtx 860m
Ik heb last van de volgende infectie volgens Malwarebytes:
PUP.Optional.HomepageHelper
Wanneer ik deze in veilige modus verwijder met Malwarebytes blijft deze terugkomen. Daarnaast gebruik ik AVG, CCleaner, Adwcleaner, defogger en avast browser cleanup.
Tot nu toe heeft nog niks gewerkt en ik las dat jullie mij kunnen helpen wanneer ik de DDS en GMER logs plaats.
Nu is het alleen zo dat de laptop bij de GMER scan vastloopt. Ik snap er niks van.... kan ook geen afbeeldingen meer openen (0xlx foutcode) en wanneer ik een game start krijg ik een failed to initialize player error met een apart windows bericht dat de NVIDIA windows kernel driver niet meer werkt
ook staat er boven mijn DDS log het volgende:
UNLESS SPECIFICALLY INSTRUCTED, DO NOT POST THIS LOG.
IF REQUESTED, ZIP IT UP & ATTACH IT
Nu weet ik dus niet of ik dit wel zomaar ergens kan plaatsen....
Specs:
Apire v15 nitro
windows 10
intel i7
nvidia gefore gtx 860m
Comment