Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ontelbare e-mails in mail windows 10

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ontelbare e-mails in mail windows 10

Hallo,
    ik krijg sinds verleden week dagelijks een 6 tal e-mails ik blokkeer afzender en domeinnaam maar ze blijven binnen stromen.
    Soms is dat in het frans maar soms is dat ook in het engels
    Dan staat er gewoonlijk onder
    Visiter le site
    daar staat een link verscholen
    Ik heb al gesufd naar http://adamsonslaw.com of de mail van gisteren http://lcbtour.com/ zijn bestaande websites ik heb die ook al gecontacteerd in verband met die e-mails
    maar de link achter die link bevat namelijk deze
    http://adamsonslaw.com/inc.php?c=61&...rg=23q&39YJ=Q8
    Of die andere die ik gewist heb beginnende met http://lcbtour.com/inc.php en verdere nummers
    Met op die links te klikken verschijnt er een website
    http://flirthookup2.com/?u=bl3pte4&o=xbekvzb&t=s_dat_l
    Mijn explorer geeft in het rood dit weer

Deze website is gerapporteerd als onveilig

flirthookup2.com

U wordt aangeraden niet door te gaan naar deze website. Microsoft heeft een melding ontvangen dat deze website schadelijk is voor uw computer en dat u het risico loopt dat uw persoonlijke of financiële gegevens openbaar worden gemaakt.
    Ga in plaats daarvan naar mijn startpagina
    Meer informatie

Er is een melding ontvangen dat deze website de volgende bedreigingen bevat:
    •Schadelijke software: deze website bevat koppelingen naar virussen of andere softwareprogramma's die persoonlijke gegevens op uw computer openbaar kunnen maken aan kwaadwillende personen.
    >Rapporteren dat deze website geen bedreigingen bevat
    >Negeren en doorgaan (niet aanbevolen)

Microsoft SmartScreen

En het zijn altijd andere e-mails die ik krijg ik word er niet goed van ze verschijnen wel in postvak ongewenst maar daar verschijnen hier ook e-mails van contactpersonen die niet ongewenst zijn bv als ik op ebay een vraag stel of iets koop van muziek of radio. Ondertussen heb ik al meer dan 20 afzenders en domeinnamen geblokkeerd maar ik blijf ze krijgen.

Hoe kom ik hier voorgoed vanaf ???

Alvast bedankt

Lastig maar we gaan het proberen.

Download de 32 of 64 bit versie van HitmanPro naar het bureaublad.
    Klik hier voor een uitgebreide handleiding van HitmanPro.
    • Dubbelklik op "HitmanPro.exe" en klik op "volgende"
    • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
    • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
    • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
    • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
    • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
    • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
      Post dit logje als bijlage in het volgende bericht.
    • Klik nu op de knop "Herstarten".

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Ik lees het nu eerst ik heb al een scan met malwarebytes gedaan die vond niets maar malwarecleaner heeft wel enkele bestanden gevonden ik zal deze log misschien al posten. Ik zal nu de rest doen wat je vraagt.
      # AdwCleaner v6.020 - Logbestand aangemaakt 04/10/2016 op 10:11:12
      # *Updated on 14/09/2016 by ToolsLib
      # Gebruik lokale database : 2016-10-03.1 [*Server]
      # Besturingssysteem : Windows 10 Home (X64)
      # Gebruikersnaam : Gebruiker - DESKTOP-CO1HPU7
      # Gestart vanuit : C:\Users\Gebruiker\Desktop\AdwCleaner.exe
      # Verwijderen
      # Ondersteuning : https://toolslib.net/forum

***** [ *Services ] *****

***** [ Mappen ] *****

***** [ Bestanden ] *****

***** [ DLL ] *****

***** [ WMI ] *****

***** [ Snelkoppelingen ] *****

***** [ Geplande taken ] *****

***** [ Register ] *****

[-] hersteldHKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\filmfanatic2.dl.myway.com
      [-] hersteldHKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\myway.com
      [-] hersteldHKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\staticimgfarm.com
      [-] hersteldHKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\ttdetect.staticimgfarm.com
      [#] *Key deleted on reboot: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\filmfanatic2.dl.myway.com
      [#] *Key deleted on reboot: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\myway.com
      [#] *Key deleted on reboot: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\staticimgfarm.com
      [#] *Key deleted on reboot: [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\ttdetect.staticimgfarm.com

***** [ Internetbrowser scannen ... ] *****

:: "Tracing" sleutels verwijderd
      :: Winsock instellingen gereset

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1676 bytes] - [04/10/2016 10:11:12]
      C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [835 bytes] - [07/07/2016 02:49:54]
      C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1224 bytes] - [19/09/2016 11:07:26]
      C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S3].txt - [1297 bytes] - [22/09/2016 19:29:21]
      C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S4].txt - [2124 bytes] - [04/10/2016 10:09:19]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [2040 bytes] ##########

Comment

Code:
        HitmanPro 3.7.14.280
        [url]www.hitmanpro.com[/url]

Computer name . . . . : DESKTOP-CO1HPU7
           Windows . . . . . . . : 10.0.0.14393.X64/8
           User name . . . . . . : DESKTOP-CO1HPU7\Gebruiker
           UAC . . . . . . . . . : Enabled
           License . . . . . . . : Free

Scan date . . . . . . : 2016-10-04 10:29:05
           Scan mode . . . . . . : Normal
           Scan duration . . . . : 1m 0s
           Disk access mode  . . : Direct disk access (SRB)
           Cloud . . . . . . . . : Internet
           Reboot  . . . . . . . : No

Threats . . . . . . . : 0
           Traces  . . . . . . . : 0

Objects scanned . . . : 2*081*929
           Files scanned . . . . : 61*587
           Remnants scanned  . . : 690*253 files / 1*330*089 keys
        Last edited by Juisterr; 04-10-16, 11:52.

Comment

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
          Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
          • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
          • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
          • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
          • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
          • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
          • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Comment

Hier de 2 gevraagde bestanden alvast bedankt.
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ziet er toch allemaal goed uit, waar heb je op het moment nog precies last van ( omschrijving, eventueel printscreen)

Comment

Momenteel niet enkel die e-mails die blijven binnen komen ik zal nu eens kijken als nu minder is of is geworden. Ik kom er morgen op terug.
                Printscreen.
                Click image for larger version

Name:	Naamloos.jpg
Views:	1
Size:	99,5 KB
ID:	1069037

Comment

Misschien toch nog even iets vermelden ik heb sinds enkele dagen als mijn desktop uitvalt een probleem zojuist weeral ik beweeg de muis en klik zelfs op een willekeurige letter of enter van het toetsenbord mijn scherm Samsung Syncmaster 920N dat blijft zwart het groene licht knippert dan aan en uit ik heb dat sinds enkele dagen al is het scherm of zo stuk of mag het aan de kabel liggen die naar de desktop loopt ik ben verbonden met een vga kabel

Comment

Weer een e-mail binnen
                    [email protected]
                    Salut!

Nous te félicitons, tu es le Vainqueur avec une nouvelle possibilité de te distraire complètement,
                    Visite notre site et vois notre offre, nous avons payé au cours de notre travail plus de 100 millions US dollars,
                    nos vainqueurs volent en avions privés et louent les plus chers yachts, voitures de sport et hôtels — joue et deviens fructueux!

Klikken op de link verwijst naar deze pagina http://eitbuilder.com/menu.php?g=135...7u=7yF&5o7C=nk

Alhoewel die 9 kansen van de 10 naar weer een site verwijstr die vol virussen zit dus deze afzender weer geblokkeerd maar binnen een uurtje of 2 zal het weeral een andere afzender zijn zeker.

Comment

Nog een
                      [email protected]
                      Salut!

Nous te félicitons, tu es le Vainqueur avec une nouvelle possibilité de te distraire complètement,
                      Visite notre site et vois notre offre, nous avons payé au cours de notre travail plus de 100 millions US dollars,
                      nos vainqueurs volent en avions privés et louent les plus chers yachts, voitures de sport et hôtels — joue et deviens fructueux!

http://ballpoint-pens.net/xml.php?f=...Gj=GiT&3b=qMsv

Comment

[email protected]
                        Etes vous pret pour l Amour?

Salut!

http://www.mikotobachurch.org/home/x...dS=4Q5&6i=ZMfW

[email protected]
                        The crisis has finished! Work with us!

Hi
                        Ever since I've started making the big bucks
                        Everyone... and I mean EVERYONE has been asking me HOW?

http://cafe-grindsted.dk/logs/object...7u=Epn&2B7=Bag

Comment

Nog eens gescand met die hitman pro en zegt een verdacht bestand te hebben gevonden.
                          C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-4065208148-1970593399-296332900-1001\$RHQNZM7.exe

Comment

Code:
                            HitmanPro 3.7.14.280
                            www.hitmanpro.com

Computer name . . . . : DESKTOP-CO1HPU7
                               Windows . . . . . . . : 10.0.0.14393.X64/8
                               User name . . . . . . : DESKTOP-CO1HPU7\Gebruiker
                               UAC . . . . . . . . . : Enabled
                               License . . . . . . . : Free

Scan date . . . . . . : 2016-10-04 22:35:29
                               Scan mode . . . . . . : Normal
                               Scan duration . . . . : 1m 16s
                               Disk access mode  . . : Direct disk access (SRB)
                               Cloud . . . . . . . . : Internet
                               Reboot  . . . . . . . : No

Threats . . . . . . . : 0
                               Traces  . . . . . . . : 1

Objects scanned . . . : 2*070*480
                               Files scanned . . . . : 66*300
                               Remnants scanned  . . : 743*579 files / 1*260*601 keys

Suspicious files ____________________________________________________________

C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-4065208148-1970593399-296332900-1001\$RHQNZM7.exe
                                  Size . . . . . . . : 2*404*864 bytes
                                  Age  . . . . . . . : 0.4 days (2016-10-04 13:22:03)
                                  Entropy  . . . . . : 7.6
                                  SHA-256  . . . . . : 619A0964AE0899EBD470560C8B93914D73C2B183A75BD83686417A4ECB4A2655
                                  Needs elevation  . : Yes
                                  Fuzzy  . . . . . . : 24.0
                                     Program has no publisher information but prompts the user for permission elevation.
                                     Entropy (or randomness) indicates the program is encrypted, compressed or obfuscated. This is not typical for most programs.
                                     Authors name is missing in version info. This is not common to most programs.
                                     Version control is missing. This file is probably created by an individual. This is not typical for most programs.
                                     Time indicates that the file appeared recently on this computer.

Comment

ja die kan je zowiezo veranderen, je email account is "geoogst" door een malware verspreider die ja nu die rommel rondzend.

Een oplossing kan zijn, je email adres veranderen en je wachtwoord veranderen.

Je kan onderstaande tool ook nog inzetten.

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
                              Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
                              (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

en download Zoek.exe naar het bureaublad.
                              klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)
                              • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
                              • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
                              • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
                              • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
                              • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
                                Code:
                                emptyfolderscheck;delete
                                torpigcheck; 
                                firefoxlook; 
                                Chromelook;
                                services-list;  
                                autoclean; 
                                iedefaults;
                              • Klik nu op de knop "Run script".
                              • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
                              • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
                              • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X