Mededeling

Collapse
No announcement yet.

malwarebytes

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• malwarebytes

ik krijg nu bij Malwarebytes elke keer , 3 keer dezelfde melding van Pup Option
    Register HKU\S-1-5-21-1164480610-2 hoe kan ik dit oplossen
    Last edited by Gast; 09-07-17, 18:34.

Niemand die mij kan helpen met mijn vraag op blz 1
    Last edited by Gast; 09-07-17, 18:33. Reden: oke

Comment

http://www.nucia.eu/forum/threads/12...ericht-plaatst!

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Dag, ik heb alles terug , maar krijg nu geen verbinding met internet . En vanmorgen nog wel
        Ik heb gebeld naar ziggo maar daar zeggen is een probleem met mijn vaste computer, maar op mijn I-pad is hij wel gewoon er terug op gekomen ik heb wiffi dus allang geen kabel meer

Comment

Kan hij de verbinding wel zien?

Comment

Als ik op het rooie kruisje klik naast de klok staat er geen verbinding beschikbaar en als ik dan ook daarop klik kom ik bij status netwerkstates staat de tekens van computer ------ronde bol. En niet verbonden u apparaat is niet verbonden meet een internet dan bij probleemoplossingen staat beschikbare netwerken weergeven en ook als daar op klik ga hij weer naar ga hij weer naar beneden naast de klok met weer die zelfde melding geen verbinding beschikbaar, ( ik heb geen vaste kabel , maar Wiffi ) en hoe kan ik mijn Wiffi aanzetten op mijn vaste computer
            Last edited by Gast; 18-07-17, 16:08. Reden: Hoop op een oplossing

Comment

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
              Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
              Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)

Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
              Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
              In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
              Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
              Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
              Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Comment

Sorry, juister ik heb vorige week al doorgegeven dat alles is opgelost, maar toch bedankt

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X