Als dit je eerste bezoek is, raadpleeg de veelgestelde vragen via bovenstaande link. Mogelijk moet je je registeren voordat je berichten kunt plaatsen: klik op registreren hierboven om verder te gaan. Om de berichten te bekijken, selecteer hieronder het forum dat je wilt bezoeken.
Dag, ik heb alles terug , maar krijg nu geen verbinding met internet . En vanmorgen nog wel
Ik heb gebeld naar ziggo maar daar zeggen is een probleem met mijn vaste computer, maar op mijn I-pad is hij wel gewoon er terug op gekomen ik heb wiffi dus allang geen kabel meer
Als ik op het rooie kruisje klik naast de klok staat er geen verbinding beschikbaar en als ik dan ook daarop klik kom ik bij status netwerkstates staat de tekens van computer ------ronde bol. En niet verbonden u apparaat is niet verbonden meet een internet dan bij probleemoplossingen staat beschikbare netwerken weergeven en ook als daar op klik ga hij weer naar ga hij weer naar beneden naast de klok met weer die zelfde melding geen verbinding beschikbaar, ( ik heb geen vaste kabel , maar Wiffi ) en hoe kan ik mijn Wiffi aanzetten op mijn vaste computer
Last edited by Gast; 18-07-17, 16:08.
Reden: Hoop op een oplossing
Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
Comment