Hallo allemaal..ik heb een vraag over een spyware/ virus! het gaat om het volgende naam: ide21201.vxd... volgems mijn anti-spyware software op mijn pc
( spysweeper en spybot) dit is een trojan downloader. het probleem is dat ik het niet weg krijg uit mijn pc... elke keer verwijdeert ik het met of spybot of spysweeper ( dacht ik) en als ik mijn pc weer opstart is hij het weer .
Hij zit in windowns map ( systeem32).Zelf handmatig verwijderen en ook het oc in het veilig- mode op starten en verwijderen helpt niet.
Weet iemaand een goede oplossing hier voor????
alvast bedankt
spc
.........................................................................
hai! dit hier is het log van hijackthis..alleen die ide21201.vxd kan ik niet hier in vinden.
Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 0:12:29, on 27-12-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
( spysweeper en spybot) dit is een trojan downloader. het probleem is dat ik het niet weg krijg uit mijn pc... elke keer verwijdeert ik het met of spybot of spysweeper ( dacht ik) en als ik mijn pc weer opstart is hij het weer .
Hij zit in windowns map ( systeem32).Zelf handmatig verwijderen en ook het oc in het veilig- mode op starten en verwijderen helpt niet.
Weet iemaand een goede oplossing hier voor????
alvast bedankt
spc

.........................................................................
hai! dit hier is het log van hijackthis..alleen die ide21201.vxd kan ik niet hier in vinden.
Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 0:12:29, on 27-12-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Comment