Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hardnekkig virus

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hardnekkig virus

Hallo,

Alvast bedankt voor jullie hulp! Super wat jullie hier doen .
    Ik heb een vrij hardnekkig virus wat ik al als beunhaas zo goed als mogelijk zelf heb proberen te verwijderen maar bij lange na niet lukt.
    Nou heeft het zelfs mijn virusscanner overgenomen of probeert dat in ieder geval.

Ik weet niet of ik nog meer info kan aanleveren behalve de bijgevoegde logs?

MBAM.txt FRST.txt Addition.txt
    Last edited by brian991; 20-09-19, 10:53.

Open de map Downloads en sleep de tool FRST naar je bureaublad!

Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
    • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
    • Druk op de Fixen knop.
    • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
    Bijgevoegde Bestanden

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Dag Juisterr,

Excuses dat je al moeite erin hebt gestoken maar ik had het nog niet doorgegeven hier. Ik heb dit vrijdag gepost en eerder vandaag nog geen reactie. niet dat ik ongeduldig ben, ik vind de hulp op deze forums geweldig, maar bij laatste bericht bij afgesloten topic virusinfecties stond als datum 21 februari dus ging ik ervan uit dat het niet meer actief was.

Ik heb toen op een ander forum gekeken en word ik al geholpen (https://www.nationaalcomputerforum.n...heugen.136006/). Als je denkt nog aanvullingen te kunnen hebben waardeer ik dat zeer zeker! Maar anders hoeven jullie van mij niet beide tijd en moeite hierin te steken uiteraard en denk ik dat het ook nog averechts werkt als ik twee verschillende dingen tegelijk ga doen?

In ieder geval van harte bedankt!

Comment

Hoi Brian991 en welkom,

Graag melden wanneer je een vraag bovendien stelt op een ander forum.

Meerdere helpers die met hetzelfde probleem bezig zijn werkt niet echt bevorderend en is ook niet eerlijk t.o.v. de Helpers in kwestie.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
        X