Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe kom ik in hemelsnaam van Altnet af?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe kom ik in hemelsnaam van Altnet af?

Hallo,

Ik ben op deze site erg goed geholpen door de experts met het verwijderen van spyware. Alleen dat laatste stukje krijg ik niet weg. Het gaat om het zgn. "Altnet". Mijn HijackThis log is nu schoon. Ik heb SpywareBlaster, AdAware SE, Spybot S&D, AntiVir en ik gebruik Mozilla Firefox. Maar telkens vindt Spybot "Altnet" en kan het niet verwijderen, zelfs niet na een herstart van het systeem. Bobbi Flekman heeft me ook iets in het register laten veranderen maar dat heeft ook niet geholpen (zie het onderwerp in de HijackThis sectie). Ook heb ik KazaaBegone een hele zooi laten verwijderen maar Altnet lijkt onsterfelijk.

Dus als iemand hier een oplossing voor weet zal ik hem/ haar erg dankbaar zijn.

ps. Ik gebruik WinXP SP2
    Groet,

Daan

Staan er meerdere accounts op je systeem? Was kazaa/altnet daar ook aanwezig? Indien wel...Probeer die registerkeys dan eens via die andere account te verwijderen.
    Microsoft MVP - Consumer Security
    Director of Research @ Malwarebytes
    Mijn Blog

Comment

Onwijs bedankt!!!!

Hi Miekiemoes,

Ontzettend bedankt voor je tip. Na dagen worstelen met dit probleem is het nu opgelost. Dat ik er zelf niet aan had gedacht!! M'n zusje had namelijk Kazaa gedownload dus moet ik Altnet natuurlijk via haar account uit het register verwijderen. En het is gelukt. Hij's weg. Nu is de pc dus echt schoon. Thnx!!
      btw. Moet ik AdAware en Spybot per account laten scannen of scant ie de hele pc?
      Groet,

Daan

Comment

Goed dat het opgelost is..

Wat betreft die scanners....Ik laat die altijd per account scannen.
        Microsoft MVP - Consumer Security
        Director of Research @ Malwarebytes
        Mijn Blog

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X