Na het scannen en destroyen geeft het programma 7 risicovolle objecten aan , die onbekend zijn. Aangezien ik niet al te veel van computers weet en mijn zoon, die computerdeskundig is (bij Pink Roccade), maar in Thailand verblijft en voorlopig 10 maanden weg is, hoop ik bij jullie wat antwoorden te vinden. De onbekende objecten zitten in Switch Dialer?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hardnekkige spyware
Collapse
X
-
Ja, die kennen we wel.
Om het op te lossen moet je even een HijackThis-log plaatsen in de daarvoor bestemde sectie.
Lees eerst de handleiding van HijackThis even:
Lees dan dit bericht goed door:
Plaats daarna je HijackThis-log in de volgende sectie:
- Citaat
-
Beste Buffy, ik heb een poging gedaan om een log te plaatsen, maar ik kom niet verder dan het downloaden en al de vorbeeldschermpjes krijg ik niet in beeld. Jammer, ik heb erg mijn best gedaan, maar ik zal een andere oplossing moeten verzinnen. Bedankt voor de moeite.
- Citaat
Comment
-
Waar gaat het precies mis dan? HijackThis wordt meestal aangeboden in een zip-bestandje. Dat zul je dan na het downloaden even moeten uitpakken. In XP zit standaard een uitpaktooltje; je hoeft alleen maar te dubbelklikken op het zip-bestand en een locatie te kiezen. Anders moet je het even uitpakken met bijvoorbeeld WinZip: http://www.winzip.com/. Heb je het uitgepakt, dan kun je HijackThis starten door te dubbelklikken op HijackThis.exe. Dan zul je de schermpjes te zien krijgen die je ook in de handleiding ziet. Succes!
- Citaat
Comment
Comment