Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hijackthis log ilse194

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hijackthis log ilse194

hallo,

ik heb dus een probleem met internet op mijn pc. internet loopt heel traag, en deed het eerder altijd perfect. ik heb kabel internet van @home. De problemen begonnen toen we een nieuwe maar wel 2ehandse pc kregen. waarschijnlijk hebben we een aantal virussen of fouten, de norton virusscan gaf aan dat er 40 verkeerde geinfecteerde bestanden waren. deze heeft hij verholpen. nadat dit gebeurd was deed het internet het dus niet meer goed (erg langzaam) ik heb spybot en ad-aware gedownload, beide programma's vonden een boel verkeerde 'dingen' maar ad-aware kon deze niet deleten, spybot wel. ook is er een probleem bij de defragmentatie en de schijfcontrole, beide starten constant opnieuw. bij 2 tot 5% houd de scan op en beint hij opnieuw. hij heeft de hele nacht gelopen zonder verder te komen... wie weet wat ik hieraan kan doen en wat het probleem is? alvast bedankt.

groeten Ilse

edit;
    ik doe iets heel erg verkeerd geloof ik. ik heb het lees dit eerst topic goed doorgelezen (dacht ik) maar ik moet natuurlijk wel een soort running process plaatsen. hoe doe ik dit, of waar vind ik uitleg? heb GEEN verstand van computers zoals jullie miss. wel gemerkt hebben....
    Last edited by ilse194; 30-12-04, 19:48.

Aangezien je geen log hebt geplaatst, heb ik je bericht verplaatst van HijackThis logs naar Spyware (problemen) algemeen.

Plaats even een HijackThis-log in de daarvoor bestemde afdeling.

Lees eerst de handleiding van HijackThis even:

Lees dan dit bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de volgende sectie:

Comment

ok bedankt, toen ik de andere logs aan het bekijken was had ik het idee dat ik iets niet goed deed haha heb er nu een geplaatst.

Comment

Ik zie het. Nu nog even op het antwoord wachten.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X