Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Log van andere PC ==> guido

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Log van andere PC ==> guido

    Nogmaals een log van mij, een andere PC deze keer. Bij het opstarten komt de melding dat het lokale gebruikersprofiel niet kan worden aangemeld en dat het standaardWindowsprofiel geladen moet worden. Bij msconfig staan onbekende icoontjes/programma's voor mij. Kunnen jullie hier ook een blik op werpen en mij in duidelijke taal vertellen wat ik moet doen?

    BVD

    Logfile of HijackThis v1.99.0
    Scan saved at 15:39:44, on 2-1-2005
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

    Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
    C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
    C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
    C:\Program Files\Norton Personal Firewall\NISUM.EXE
    C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
    C:\Program Files\Norton Personal Firewall\ccPxySvc.exe
    C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
    C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
    C:\WINDOWS\System32\dykvtdag.exe
    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
    C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    C:\Documents and Settings\Guido\Bureaublad\hijackthis (niet weg!)\hijackthis.exe

    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.startpagina.nl/
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: (no name) - {47A3380E-C446-5CB5-8525-155504AA2C6F} - C:\WINDOWS\System32\urelvotr.dll (file missing)
    O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
    O3 - Toolbar: DashBar Toolbar - {CC90CDA0-74A0-45b4-80EF-D89CA8C249B8} - C:\Program Files\DashBar\DashBar15.dll
    O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
    O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
    O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
    O4 - HKCU\..\Run: [Tbsqkzo] C:\WINDOWS\System32\dykvtdag.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
    O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
    O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O16 - DPF: {B0A2C7FC-8666-44D6-A990-2FCE3B933341} (ING Bank Autorisatiescherm) - https://secure.ingbank.nl/download/DigiSign.cab
    O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
    O23 - Service: Symantec Password Validation - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
    O23 - Service: Symantec Proxy Service - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Personal Firewall\ccPxySvc.exe
    O23 - Service: Symantec Settings Manager - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
    O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
    O23 - Service: Norton Personal Firewall Accounts Manager - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Personal Firewall\NISUM.EXE
    O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
    O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
    O23 - Service: ScriptBlocking Service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
    O23 - Service: Symantec Network Drivers Service - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
    O23 - Service: SymWMI Service - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

  • #2
    Hallo Robijn,


    1. Scan met HijackThis en vink de volgende items aan:

    O2 - BHO: (no name) - {47A3380E-C446-5CB5-8525-155504AA2C6F} - C:\WINDOWS\System32\urelvotr.dll (file missing)

    O3 - Toolbar: DashBar Toolbar - {CC90CDA0-74A0-45b4-80EF-D89CA8C249B8} - C:\Program Files\DashBar\DashBar15.dll

    O4 - HKCU\..\Run: [Tbsqkzo] C:\WINDOWS\System32\dykvtdag.exe
    Sluit alle vensters behalve HijackThis zelf en klik op "Fix checked".

    2. Herstart de pc in veilige modus.
    Mocht je niet weten hoe dat moet, kijk dan hier even: http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm

    Zorg ervoor dat verborgen bestanden en mappen worden weergegeven.
    Hier kun je lezen hoe dat moet: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1117602.htm

    Verwijder nu, in veilige modus dus, de volgende bestanden en mappen:

    C:\WINDOWS\System32\dykvtdag.exe <- dat bestand
    C:\Program Files\DashBar <- die map (indien nog aanwezig)

    3. Herstart de pc in 'normale modus'.

    4. Maak een nieuw log en plaats dat hier.

    Comment


    • #3
      Aangezien reactie is uitgebleven, veronderstel ik dat het probleem is opgelost en sluit ik deze thread.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎