Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk Anti-virus proggie ??

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welk Anti-virus proggie ??

Sinds ik getroffen ben door een nogal kwaadaardige variant van VX2 ben ik eens gaan nadenken of Norton wel zo goed is . Heb eens rondgegeken op de "antivirus- markt " en wil eens even vragen naar de ervaringen die anderen hebben met de verschillende anit-virus programma's die er nu zijn ( herkennen ze bijv. ook spy-,ad- en malware en - zo ja- hoe goed zijn ze daar in ? )

Heb al gekeken naar de nieuwe trend micro ( omdat ik ook te maken heb met een wireless verbinding en er een soort SOHO-component in zit ) maar ook naar AVG, AVAST etc.

kortom : ervaringen ??

VX2 is geen virus. Denk er dus liever eens over na om naast je antivirusprogramma ook specifieke antispyware-software te gaan gebruiken: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=55

Je log zal binnenkort worden bekeken. Er zit vrij veel werk in het verwijderen van die variant, dus het zou kunnen dat het eventjes duurt voordat iemand er tijd voor heeft.

Comment

Zelf gebruik ik Norman.
      ben er zeer tevreden over ik heb het op 1 vaste computer en op twee laptops.
      Maar bij ons op het werk gebruiken ze trendmicro werkt mooi maar wel langzaam in een netwerk.

Norman Safeground biedt antivirus- en internetbeveiliging voor thuis, plus eindpuntbeveiliging en andere oplossingen voor uw pc's en servers op kantoor.

Comment

VX2 is geen virus. Denk er dus liever eens over na om naast je antivirusprogramma ook specifieke antispyware-software te gaan gebruiken: http://www.nucia.eu/...thread.php?t=55
        Dat weet ik wel , heb naast anti virus ook allerlei Anti-spyware software geïnstalleerd . Maar veel van de nieuwe anti-virus programma's beweren dat ze ook tegen dit soort dingen bescherming verschaffen ( ook norton beweert dit ) . Overigens wordt de "grens " tussen virussen en malware/adware steeds schimmiger . Trojan Hunter heeft bijvoorbeeld VX2 aangemerkt als "trojan " in nieuwe definities .

Er zal wel een moment komen dat je één programma hebt dat je tegen al dit soort dingen beschermt . Ik vroeg me af of sommige anti-virus suites dat nu al doen .

Vandaar mijn vraag .

Comment

Niet echt. Antivirusprogramma's doen wel steeds meer hun best om allround-antimalwareprogramma's te worden, maar zo ver is het in de praktijk nog lang niet. Je kunt beslist nog niet zonder specifieke antispywareprogramma's.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎