Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Virus outlook express

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Virus outlook express

Allereerst de beste wensen voor 2005 van mij !!

Ik heb een virus in mijn outlook express 6. Ik werk met 2 pc's en heb dit op beiden. Ik werk verder met windows xp. Ik heb upc gebeld en een test gedaan en hij werkte goed, maar thuis kan ik wel berichten verzenden en ontvangen, maar krijg steeds de medelingen afzender Admin met de mededeling :

A message was sent to you that was returned to the sender(bounced)
    > because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

Alle sis leeg gemaakt op de outlook express dus dat kan niet het geval zijn. Hoe kan ik Outlook verwijderen of hoe kan ik een nieuwe versie downloaden over deze heen. Het virus krijg ik niet verwijderd. Al van alles geprobeerd.
    graag een antwoord van jullie !!

Yvonne

Hoi Yvonne,

Jij ook het allerbeste voor 2005!

Waarom denkt je dat een virus de oorzaak is? Heb je een virusscan gedaan en werd er toen iets gevonden? Je hebt een antivirusprogramma op je pc staan, neem ik aan?

Comment

Yvonne,

Ook de beste wensen voor jou en je naasten.

In de melding staat dat je e-mail box vol zit.
      Dit is niet de e-mail box in jouw computer hoor.
      Dit is bij de server van jou provider.
      Als het mogelijk is kijk dan eens met webmail naar jou inbox.
      Waarschijnlijk staat daar nog wel het een en ander in.

Comment

outlook express

Ik weet of niet of het een virus is hoor. Ik heb niks gevonden. De outlook express is leeggehaald totaal. Geen enkele post is meer aanwezig. Hij geeft ondanks dit dezelfde mededeling van admin. Mensen die me mailen of als ik zelf mail lukt niet. Wat zou het probleem zijn ? En hoe kan ik eventueel outlook verwijderen of een nieuwe downloaden ? Ik hoor het graag wat ik het beste kan doen.
        groeten

Yvon

Comment

Maar, zoals Puppie ook al aangaf, is volgens de melding die je krijgt de mailbox op de server van je provider vol. Niet de mailbox in jouw Outlook Express dus, maar de mailbox op de server van je provider. Kijk eens op de site van je provider. Waarschijnlijk kun je daar ergens inloggen op je 'webmail'. Daar zul je een 'inbox' zien. Kijk eens of die misschien vol is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvonne
            Allereerst de beste wensen voor 2005 van mij !!

Ik heb een virus in mijn outlook express 6. Ik werk met 2 pc's en heb dit op beiden. Ik werk verder met windows xp. Ik heb upc gebeld en een test gedaan en hij werkte goed, maar thuis kan ik wel berichten verzenden en ontvangen, maar krijg steeds de medelingen afzender Admin met de mededeling :

A message was sent to you that was returned to the sender(bounced)
            > because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

Alle sis leeg gemaakt op de outlook express dus dat kan niet het geval zijn. Hoe kan ik Outlook verwijderen of hoe kan ik een nieuwe versie downloaden over deze heen. Het virus krijg ik niet verwijderd. Al van alles geprobeerd.
            graag een antwoord van jullie !!

Yvonne
            dat heeft niets met een virus te maken en ook niet met je eigen mailbox in outlook express.

outlook express slaat de mail op de harddisk op, de melding houdt in dat de mailbox van degene waar jij je mailtje naar verzond zijn mailbox vol heeft (op de server van zijn ISP dus OF een webmail adress)

Comment

Ja gelukt !! Hij werkt weer !!

Bedankt voor de reakties. Hij werkt weer hoor. De webmail van chello van mij was inderdaad vol met spam. Gebruik webmail 102 procent !! Alles verwijderd en testmail gedaan en hij doet het weer!! Bedankt nogmaals en een goed 2005 !!!

grotjes,

Yvonne

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍