Mededeling

Collapse
No announcement yet.

melding NAV 2004

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• melding NAV 2004

toen ik mijn computer opstartte kreeg ik deze foutmelding van Norton. Deze foutmelding bleef maar steeds naar boven komen, weet iemand wat ik moet doen?

---FOUTMELDING---
    Beveiligingswaarschuwing
    Uw computer loopt risico op de volgende gebieden:
    - Virusbeveiling is uitgeschakeld

Dit blijft de hele tijd door gaan. niet bepaalt leuk dus
    Het is geen virus die dit veroorzaakt want ik heb de computer 2keer gescant. Dus wat is het wel????
    Last edited by puppie; 03-01-05, 18:51. Reden: Log moet je niet hier plaatsen maar in de hijack sectie.

Hoi,
    Ik heb je log hier weggehaald.
    Dat kun je hier plaatsen.

Dus als jij wilt dat er een log nagekeken moet worden dan even de link volgen.

Comment

Heb je de "auto protect" van je NAV wel aan staan ? Klik eens met je rechtermuisknop op je NAV icoontje in de system tray (naast de klok rechtonderaan) kijk dan of er in het omhoog komende menu "disable auto protect " staat, zo ja dan lijkt dat goed (hij is in dat geval ingeschakeld), staat er "enable auto protect" dan betekend dat dat de auto protect is uitgeschakeld en zou je hem op deze wijze kunnen inschakelen.

Dit probleem akn ook door andere zaken ontstaan, maar is 1 van de mogelijke oplossingen.
      BSE - PRO[/COLOR]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dimmenschox

---FOUTMELDING---
        Beveiligingswaarschuwing
        Uw computer loopt risico op de volgende gebieden:
        - Virusbeveiling is uitgeschakeld
        Weet je zeker dat dit een melding van Norton zelf is of is het de melding van Windows Xp beveiligings centrum?
        Ik vermoed dat laatste, dan zul je Norton moeten updaten zodat de WMI van Norton geupdate wordt.
        Hierdoor wordt Norton door het Windows XP Beveiligings centrum als je virusscanner herkend.

@G-Forze,
        Als er een kruisje door Norton staat, in systray weet je genoeg.
        Je hoeft niet het hele verhaal van jou te doen.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Gisteren zag ik dat op één van mijn computers in mijn netwerk toen ik de muis boven het NAV ikoontje hield, een popupje verscheen dat NAV disabled was terwijl er aan het ikoon zelf niks te zien was. Er stond dus geen kruisje door Crash. Toevallig kwam vrijwel gelijk daarna de melding van de automatische updates van Windows met de mededeling dat SP2 niet volledig was geinstalleerd en het systeem instabiel was. Ik vond dat vreemd omdat toen ik SP2 geinstalleerd had, ik geen foutmelding kreeg.
          Windows adviseerde SP2 te verwijderen en opnieuw te installeren.
          Ik heb NIS/NAV even uitgezet, SP2 verwijderd en opnieuw geinstalleerd en vervolgens wordt mijn virusscanner herkend door SP2 en automatisch ingeschakeld.

NAV is nu dus weer gewoon actief.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎