Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reacties op de Nucia hulptool

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Reacties op de Nucia hulptool

Beste lezer,

In deze thread kun je reactie geven op de Nuciatool, en vragen stellen mocht je problemen hebben.
    Wil je actuele informatie over de tool, of weten waar je hem kunt downloaden kijk dan hier: Nucia Hulptool.
    Last edited by Eagle Creek; 07-02-07, 14:28.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Mooi gedaan zeg, zelfs een heuse installatie interface

Bij wordt echter helaas net als in de beta alleen maar de virusscanner gevonden.
    Zoals Guus al zei komt dat doordat mijn antispyware programma's niet op de standaard partitie staan en niet in de standaard map.
    Aan het einde van het programma werd mij echter wel aangeboden om meerdere programma et installeren en of ik daarvoor naar de site wou gaan, dat vind ik ook heel erg goed en dan is dat ook gelijk getest .
    En daarbij zal de ruime meerderheid deze programma's wel op de standaard locatie installeren.

Mooi werk boyz

Wel een beetje lullig pictogram, kan er geen Nucia adelaar voor in de plaats komen ofzo, ook beter herkenbaar!
    Last edited by Mentos; 22-11-06, 08:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek
      Zoals je in de thread kan zien heeft hij een complete rij met backups, tools en van alles en nog wat.
      Hierbij moet wel opgemerkt worden dat wat hier te zien is een soort testopstelling betrof. Het is niet aan te raden zoveel cleaners te gebruiken als je hier in het begin van het lijstje ziet - en zeker niet als het om het registerschoonmaakdeel van deze programma's gaat. Registerschoonmaak is sowieso vaak al nutteloos, maar gebruik van meerdere registercleaners kan voor grote problemen zorgen.

Inmiddels is mijn Taakplanner trouwens weer behoorlijk opgeruimd.

Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mentos
        Wel een beetje lullig pictogram, kan er geen Nucia adelaar voor in de plaats komen ofzo, ook beter herkenbaar!
        De pico's die ik had lieten het programma crashen. Was inderdaad leuker.
        Ik zal er nog eens naar kijken .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Ik kreeg deze melding. Overigens een fantastisch initiatief.

"Er bevindt zich geen schijf in het station, Plaats een schijf"
          The only wrong thing about immortality is that it tends to go on forever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crazydutch
            Ik kreeg deze melding. Overigens een fantastisch initiatief.

"Er bevindt zich geen schijf in het station, Plaats een schijf"
            Heb jij toevallig een cardreader?

Comment

Ja, overigens was het laatste gedeelte : plaats een geschikt medium
              The only wrong thing about immortality is that it tends to go on forever

Comment

Het ziet er mooi uit.

PS: De broncode kun je ook inzien indien gewenst.
                Ik heb de code 23% verkleind. Kan ik dat hier als bijlage posten? (18kb zip)

Anders mail ik het wel even naar Guus...

Comment

Heb het net eventjes uitgevoerd..
                  Zeer handig

Kheb geen problemen oid...

Comment

@Guus ABC: Is het testexemplaar hetzelfde (v 4.0) ?

Mentos werd wel héél nieuwsgierig hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Egeltje
                      Het ziet er mooi uit.

Ik heb de code 23% verkleind. Kan ik dat hier als bijlage posten? (18kb zip)

Anders mail ik het wel even naar Guus...
                      Zet maar even op de mail naar Guus en mij als je wilt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RONNIEBOY

Mentos werd wel héél nieuwsgierig hoor!
                        Ja Ronnie, is hetzelfde, zover ik kan beoordelen.

Fantastisch gedaan, alles loopt goed.

@Crazydutch, ik had hetzelfde met het testexemplaar, is toen vanzelf opgelost. Maar dat kwam omdat mijn broer was langsgeweest en een DVD ff heeft laten draaien op de computer. Nadien geen last meer van gehad.
                        Wie een zonnetje brengt in het leven van een ander.
                        Wordt er zelf ook door verwarmd

Comment

Zet maar even op de mail naar Guus en mij als je wilt.
                          Hoe stuur ik je een mail met bijlage. Guus heeft het al, dan stuurt die het wel even door.

Het is allemaal
                          FOR %%I IN (C D E F) DO IF EXIST "%%I:\progra~1\...
                          dat telkens 4 of 19 regels door 1 vervangt.

Doordat de tool zo mooi regelmatig geschreven is was dat goed te doen met een java script.

~/~

Bij het starten van Norton staat in de parameter altijd c:
                          /dat:c:\progra~1\norton~1\navui.nsi
                          moet die niet meeveranderen met bv D:\progra~1\common~1\symant~1\?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RONNIEBOY
                            Nee, er zijn nog wat kleinigheidjes veranderd. Als de testversie voor jou goed werkt, kun je die gewoon blijven gebruiken. Maar wil je in de toekomst niet voor verassingen komen te staan, installeer dan deze versie. Zou je bijvoorbeeld Mozilla Thunderbird installeren en de testversie blijven gebruiken, dan krijg je de melding dat je alleen Internet Explorer gebruikt en beter op Firefox over kunt stappen - iets wat tijdens het testen uitgerekend onze meest fanatieke Firefox/Mozilla-promotor Buffy moest overkomen.
                            Last edited by Guus abc; 22-11-06, 15:58.
                            Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guus abc
                              Nee, er zijn nog wat kleinigheidjes veranderd. Als de testversie voor jou goed werkt, kun je die gewoon blijven gebruiken. Maar wil je in de toekomst niet voor verassingen komen te staan, installeer dan deze versie. Zou je bijvoorbeeld Mozilla Thunderbird installeren en de testversie blijven gebruiken, dan krijg je de melding dat je alleen Internet Explorer gebruikt en beter op Firefox over kunt stappen - iets wat tijdens het testen uitgerekend onze meest fanatieke Firefox-promotor Buffy moest overkomen.
                              Verhip, Buffy Maar ik zou echt denken dat het praktisch hetzelfde was, maar is goed dat je dat zegt Guus,
                              dan gooi ik die testversie aan de kant, en alsnog ga ik deze nieuwe naar mijn eigen persoonlijke smaak aanpassen.
                              Sorry Guus
                              Wie een zonnetje brengt in het leven van een ander.
                              Wordt er zelf ook door verwarmd

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X