Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reacties op de Nucia hulptool

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krab Bekijk Berichten
    Nog meer arrogantie en verwarring. Nou, tegen zulke domheid kan ik niet op.De verwarring komt omdat jullie slecht lezen

Gaan jullie lekker verder met je vriendencluppie.Ik hou het hier voor gezien. Me laten beledigen kan overal

/notification off
    Het is niet mijn bedoeling om arrogant over te komen.
    a. Als de Nuciatool Avast vindt, dan staat er nog een map van Avast, precies zoals Guus zegt.
    b. Jij leest slecht. De Nuciatool is niet bedoeld en niet geschikt om dingen op te ruimen. Bovendien begin je dus over opschonen van je pc, in het topic over de Nuciatool. Er is een ander topic voor.
    c. Als jij meerdere Administrator-mappen en meerdere All Users-mappen in Documents and Settings hebt staan, heb je iets verkeerd gedaan.
    d. Als jij 10 Gig aan rommel in je Docs and Settings hebt, heb je ook iets niet goed gedaan.
    e. Jij komt hier met een vraag over het opruimen van allerlei dingen, je krijgt keurig antwoord, veel antwoorden zelfs, die staan je kennelijk niet aan en dan word je boos en zegt dat wij dom en arrogant zijn. Dat snap ik dus niet zo goed.
    amiek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krab
      Nou, tegen zulke domheid kan ik niet op.
      Oorspronkelijk geplaatst door krab
      Via de verkenner ga op C:\Documents and Settings staan, en klik op ëigenschappen" en kijk dan een hoe groot de inhoud deze mappen daarin is. Bij mij 15,7GB waarvan ik maar 4.13GB wil bewaren.En wat geeft Ccleaner nu aan? 871,4MB ruim 10,4GB rommel over!
      Als jij, zoals uit je vraag blijkt, serieus denkt dat een cleaner kan bepalen wat je wel en niet wilt bewaren, vraag ik me toch echt af wie hier nu dom is.

Me laten beledigen kan overal
      Je hebt hier van iedereen keurig antwoord gekregen. Als jij echter met denigrerende opmerkingen als deze gaat strooien:
      Lees m'n replies nog eens door. Doe het vooral in je eigen tempo.
      redudantie, weleens van gehoord?
      ...dan moet je niet raar opkijken als je daar een enigszins scherp, maar overigens uiterst correct antwoord op krijgt.

Ik hou het hier voor gezien.
      Mooi.
      Dan kunnen wij ons weer bezig gaan houden met mensen die onze adviezen behoorlijk lezen en daar op een normale manier op reageren, in plaats van antwoorden te geven die kant noch wal raken en dingen te beweren die domweg niet waar zijn. Want tegen zoveel domheid kunnen wij niet op - zelfs niet met ons hele "vriendencluppie", dat toch echt wel enige kennis van computers bezit.
      Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Guus abc Bekijk Berichten
        Hierbij moet wel opgemerkt worden dat wat hier te zien is een soort testopstelling betrof. Het is niet aan te raden zoveel cleaners te gebruiken als je hier in het begin van het lijstje ziet - en zeker niet als het om het registerschoonmaakdeel van deze programma's gaat. Registerschoonmaak is sowieso vaak al nutteloos, maar gebruik van meerdere registercleaners kan voor grote problemen zorgen.

Inmiddels is mijn Taakplanner trouwens weer behoorlijk opgeruimd.

Waarom is het opschonen van de registry (vaak) nutteloos? Het wordt toch geregeld aanbevolen? Ik doe het ook van tijd tot tijd met RegCleaner, maar als het zinllos is kan ik me de moeite (nouja, moeite) besparen.

Vriendelijke groeten,

Jan.

Comment

• Het is niet nutteloos, het helpt alleen niet om je pc sneller te maken. Als je af en toe de registeropschoner van Ccleaner gebruikt, is dat helemaal geen probleem. Het is niet verstandig om veel verschillende opschoontools te gebruiken, die verwijderen soms essentiele dingen uit je register, waardoor je enorme problemen kunt krijgen.
          amiek

Comment

• Het opschonen van je register is niet nutteloos. Mits je de juiste tools gebruikt kun je ervoor zorgen dat het er opgeruimd blijft.
            Zie het als het schoonmaken van je fiets: je fietst er niet sneller door maar je fiets gaat wel langer mee.
            Zo is dat ook een beetje met het register. Als alle oude troep er maar in blijft staan kan dat conflicteren met nieuwe zaken en problemen geven.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

• Dat de omvang van het register er nauwelijks toe doet als het om de snelheid van je pc gaat, komt doordat een programma zijn weg in het register op dezelfde manier vindt als waarop je dat zelf doet als je er iets in zoekt: door het pad naar de juiste locatie te volgen (bijvoorbeeld HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion). Op die manier ben je zelf ook heel snel op de goede plek. Als je het register zou gaan afzoeken naar zo'n locatie door bij HKEY_CLASSES_ROOT te beginnen en het dan via HKEY_CURRENT_USER helemaal te doorspitten tot je uiteindelijk bij HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion bent beland, zou het inderdaad erg lang duren en zou de omvang van het register ook verschil maken. Maar zo doe je dat natuurlijk niet - en programma's doen dat ook niet zo. Vergelijk het met zoeken in een woordenboek: in een woordenboek van 1000 pagina's vind je een bepaald woord praktisch even snel als in een woordenboek van 500 pagina's.

Comment

• Geen probleem, maar gewoon een suggestie:

Wanneer hij mij vroeg om ccleaner de register laten te schonen, zei hij: klik op problemen - scan naar problemen.

Met de upgedate ccleaner is dit nu : klik op register - scan naar problemen

wel een mega programma voor iemand die zucht wanneer hij al die programma's moet handmatig laten scannen
                Tevreden? Doneer en help Nucia!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Internetnubje Bekijk Berichten
                  Met de upgedate ccleaner is dit nu : klik op register - scan naar problemen
                  Is inmiddels aangepast - nu nog even wachten tot EC tijd heeft om de nieuwe versies online te zetten.

Comment

• Versie 1.1.2. vrijgegeven
                    Voor meer informatie, zie http://www.nucia.eu/forum/showthread...948#post192948.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X