Mededeling

Collapse
No announcement yet.

YouTube filmpjes snel en eenvoudig opslaan

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• YouTube filmpjes snel en eenvoudig opslaan

Hallo allemaal,

Na een avond chatten kwam ik erachter hoe groot de behoefte wel niet is om YouTube filmpjes snel en eenvoudig op te slaan. Op het internet zie je heel veel verschillende manieren om dit te doen, maar voornamelijk worden er Firefox plugins en andere software gebruikt. Voor IE gebruikers kan dat erg lastig zijn. Maar het kan eenvoudiger.

Stap 1: Kopiëer het webadres van je YouTube filmpje uit de adresbalk naar www.savetube.com.
    Mocht je gebruik maken van een andere site dan YouTube, zoals Metacafe of Dailymotion kan je www.videodownloadx.com gebruiken.
    Sla je filmpje op als *.flv.

Stap 2: Afspelen of converteren.
    Als je het niet erg vindt om een heel klein programmatje te downloaden, kijk dan hier.
    Dit kleine playertje laat je eenvoudig de .flv bestanden afspelen.

Wil je liever niets downloaden? Dat kan ook. Ga dan naar www.media-convert.com/omzetten.
    Klik daar op Bladeren en blader naar je .flv bestand.
    Zet bij output format een bestandstype dat door Windows Media Player of een andere mediaspeler wordt ondersteund. Bijvoorbeeld .avi of .wmv.

Het is verboden om auteursrechtelijk beschermd materiaal zonder toestemming van de eigenaar te kopiëren/verspreiden. Auteursrechtelijk beschermde filmpjes mogen dan ook uitsluitend voor privédoeleinden worden gebruikt, tenzij de eigenaar anders heeft toegestemd.

Veel plezier ermee!

The7thStranger
    Last edited by The7thStranger; 13-01-08, 12:56.

Bedankt, Stranger ().

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Heel graag gedaan.

Comment

Weet ik ;p.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Even 1 tipje, op mijn andere forum werd dit ook gepost.
          Toen kwam er een discussie uit dat het niet veilig zo zijn.

Ik bedoel hiermee dat downloadprogramma

Mvg,

~David`.

Comment

Programma? SaveTube is volledig online, het enige dat er gedownload wordt is het flash filmpje zelf. Alleen de FLV Player kan je downloaden, om mee af te spelen. Dat is helemaal veilig, en als je dat niet wilt gebruiken geef ik ook de tip om online te converteren.

Comment

Working...
            X