Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk besturingssysteem heeft jouw voorkeur?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welk besturingssysteem heeft jouw voorkeur?

Hi!

Zelf vind ik Windows 2000 een van de mooiste systemen. Helaas kun je al zien dat het hier om een ouder systeem gaat. Als ik deze af moet laten vallen kies ik voor XP.
    Ik zie in dat Vista mooi is en mooie features heeft. Echter vind ik dat er toch nog te veel zaken zijn waardoor ik niet lekker met Vista kan werken.

Het is dat ik op mijn huidige PC Windows XP X64 niet goed werkende kan krijgen (Vista wel) maar anders zat ik op XP.

Wat is jullie mening?
    57
    Windows XP
    35,09%
    20
    Windows Vista
    43,86%
    25
    Linux
    10,53%
    6
    Mac OS
    3,51%
    2
    Anders, nml.
    7,02%
    4

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Ik ben nu zo gewend om met vista te werken, dat mijn voorkeur daar naar uitgaat...

Comment

XP. Ik vind grafisch goed, en stabiel. Niet te zwaar, en nog nooit last ergens van gehad
      Met vriendelijke groet,
      Blackbird

Comment

Hetzelfde als Eott,ben ook gewend aan Vista.

Comment

Tuurlijk vind ik xp ook nog steeds prettig werken.

Comment

Ik gebruik ook al een poos vista, kan er goed mijn weg mee vinden dus gestemd op vista, heb voor te kijken wat het is wel ubuntu als dual boot geinstalleerd.

Comment

Hier vind ik XP ook nog goed werken. Het is alleen wel heel even wennen als ik bij iemand kom,die XP heeft.

Comment

Mijn voorkeur gaat uit naar Windows XP.
                En als dualbootje zou ik wel Ubuntu willen.

Comment

Ubuntu zie ik als dualboot ook wel zitten
                  Maar omdat ik het nu niet echt nodig heb, blijf ik toch maar bij windows

Comment

Vista. Het heeft even geduurd, maar ik zou nu niet meer terug willen naar xp!

Comment

Ruilen ?
                      Ik wel hoor .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Windows XP, waarom? Ik weet niet beter
                        Wie een zonnetje brengt in het leven van een ander.
                        Wordt er zelf ook door verwarmd

Comment

Vista. Is nóg stabieler dan XP.

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

hier hebben we zowel vista als xp
                            ben (nog) wat ervarener in xp, kan daardoor dingen die wat verder weg zitten, sneller vinden
                            hoi.
                            hoi

De beste manier om je toekomst te voorspellen is haar zelf te creëren

Comment

ik zou niet graag terug willen naar XP, dat ik snel programma's via de zoekbalk in start kan starten vind ik echt een grote verbetering
                              en over al dat driver geklaag kan ik niet meepraten, al mijn apparaten werken prima, over het algemeen vond vista de drivers voor mij.

Comment

Working...
                              X