Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Als je één beveiligingsprogramma kon gebruiken..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Als je één beveiligingsprogramma kon gebruiken..

Hi!

Als je maar één beveiligingsprogramma mocht gebruiken, welke zou dit dan wezen: en waarom?
    Security Suites zijn niet toegestaan! ()

In principe zeg ik Anti-virus. Ik ga er voor het gemak even van uit dat de firewall in mijn router niet meetelt en dus aanwezig is.
    Anti-spyware heb ik wel op mijn systeem maar die ene scan die ik jaarlijks eens uitvoer vindt toch nooit wat.

Wat is jullie mening?
    40
    Antivirus (welke?)
    62,50%
    25
    Antitrojan (welke?)
    0,00%
    0
    Antispyware/Anti-malware (welke?)
    12,50%
    5
    Alleen volledig bijgewerkte Windows
    10,00%
    4
    Anders, nml.
    15,00%
    6

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Ik zou ook voor anti-virus gaan.

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek
    Anti-spyware heb ik wel op mijn systeem maar die ene scan die ik jaarlijks eens uitvoer vindt toch nooit wat.
    ja, true, maar de virusscanner ook niet

Comment

In principe de mijne ook niet maar heel soms bij downloads of websites ed. Dan is het gewoon handig om achter de hand te hebben.
      Maar echte infecties zijn zeldzaam.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik kies ook voor anti virus.

Comment

Ik zou ook voor anti-virus gaan.

Comment

Ik zou ook gaan voor de anti virus.

Comment

Besturingssysteem, want mijn virusscanner is al zo lang niet meer in actie gekomen...

Comment

ik ging er wel vanuit dat als je een virusscanner hebt, ook een volledig gepatcht besturingsysteem....

Comment

Hm dus de vraag is dan meer of je een virusscanner overbodig vindt?

Comment

Alleen volledig bijgewerkte Windows

Als ik er een moet kiezen dan alleen een volledige bijgewerkte Windows.
                    Waarom: Als Windows "Up to Date" is loop je minder risico om geinfecteert te raken, dan een gatenkaas besturingssysteem met een antivirus en/of firewall. Naar mijn mening is de wijze/gedrag van surfen bepalend voor de werking van je pc. Zo ken ik b.v mensen die geen antivirus geinstalleert hebben, en toch nooit geinfecteert raken! Uiteraard raad ik toch altijd en iedereen aan, om preventief een realtime antivirus/antispyware (firewall) programma te installeren.
                    M.v.G SpyNo

Comment

Antivirus. Hoe braaf je ook surft...we zien dat ook vertrouwde sites steeds vaker geïnfecteerd raken.

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

Gezond verstand!

Maar m'n gezond verstand zegt dat dat te weinig zou zijn!

Verder ... (hardware firewall) anti-virus, hostfile. En backups!
                        Last edited by Egeltje; 13-05-08, 14:34.

Comment

Ik ga voor anti-virus.

Eigenlijk moet je gewoon alles hebben, maar het gaat hier om 1 ding, dus....Anti-virus.

Natuurlijk wel real-time protectie. En zelf ga ik vor AVG (vind het goed werken).
                          Met vriendelijke groet,
                          Blackbird

Comment

Ook ik kies voor een anti-virusprogramma. Is naar mijn mening belangrijker dan anti-spywaresoftware en de firewall. Welke? NOD32 3.0.
                            Ben je blij met de hulp die we gegeven hebben? Jouw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld om ons werk te kunnen voortzetten. Uiteraard is dit volledig vrijblijvend en vrijwillig.

Comment

Jep, antivirus.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X