Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke GPU heb jij?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welke GPU heb jij?

Welke GPU (grafische kaart) heb jij?

Ik heb altijd al nvidia kaarten gehad
    51
    nVidia
    66,67%
    34
    Ati
    27,45%
    14
    andere
    5,88%
    3

Nvidia

Comment

1x nvidia en 2x intel onboard

Comment

Binnenkort ATI, maar nu nog nVidia
        bLACKADDER

Bent u tevreden over Nucia? Overweeg dan een donatie. Daarmee helpt u ons door te gaan met het ondersteunen van computergebruikers.

Comment

nVidia!

Heb slechte ervaring met mijn 3 ATI-kaarten.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ati x1950Pro, maar tot nu toe (weer) heel veel problemen mee dus gaat ( hopelijk) binnenkort terug en dan ga ik voor een Nvidia.

Comment

Nvidia Geforce Go 7600
              KLIK HIER voor een vergroting!
              (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

NVidia

GeForce 8800GS 384 MB PCI-E.
                M.v.G SpyNo

Comment

Nvidia GeForce 6700 XL

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

Ik zie nog niemand met een intel onboard haha. ik ben er tevreden mee hoor.

Comment

Ik ben geen fanboy van nVidia of ATI. Als ik denk dat ik een nieuwe videokaart nodig heb, dan bekijk ik verschillende reviews en benchmarks van de kaarten die dan op de markt zijn, en als nVidia het beste uit de bus komt neem ik een kaart van hen, komt ATI het best uit de bus (zoals je nu zou kunnen zeggen), dan ga ik voor een ATI-kaart. Ik heb dan ook verschillende pc's met kaarten van beide fabrikanten. In mijn hoofdpc heb ik nu een ATI-kaart (HD3870 X2).
                      Ben je blij met de hulp die we gegeven hebben? Jouw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld om ons werk te kunnen voortzetten. Uiteraard is dit volledig vrijblijvend en vrijwillig.

Comment

Verkeerd gestemd
                        Heb ATI, maar nVidea gestemd (heb nog maar sinds kleine tijd ATI, dus daardoor vergist )
                        Met vriendelijke groet,
                        Blackbird

Comment

nVidia (EVGA) GeForce 9600GT Supercolcked, 512MB.
                          MAXXO

Comment

Vrijwel altijd Nvdia gehad. Één keer een ATI, maar die ging er heel snel weer uit. Heb momenteel twee Geforge kaarten in gebruik in 2 pc's.
                            Server;
                            XFX Geforce 6800 Xtreme met 256MB

De pc waar ik het meeste mee doe:
                            Bliss Geforce 7800GS+ met 512MB

In het verleden ook nog Voodoo 1, 2 en 3 aan elkaar gekoppelt gehad.
                            Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
                            Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
                            Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
                            Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
                            Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
                            Branders; Plextor 820SA.
                            Speakers; Logitech z5500.
                            Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Ik heb sinds afgelopen woensdag een ATI Radeon X1950 XTX.
                              bLACKADDER

Bent u tevreden over Nucia? Overweeg dan een donatie. Daarmee helpt u ons door te gaan met het ondersteunen van computergebruikers.

Comment

Working...
                              X